Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Passat b5 1.9 tdi

  • Автор теми Автор теми Alexa20112722
  • Дата створення Дата створення

Alexa20112722

Привіт!
Статус: Офлайн
Реєстрація: 11.09.2023
Повідом.: 1
Доброго дня підкажіть будьласка пішов дис із під щупа олива ізза чого це може буду та що робити для виправлення ?
 
я так розумію пішов дим, а не дис?
Перевір трубку картерних газів, можливо забита мембрана в клапанній кришці й це підняло внутрішній тиск.
В такому разі кришка під заміну, де-які умільці перебирають цю мембрану, але вона запаяна в пластику.
 
Для заміни мембрани клапана картерних газів маєш використати ніж, на кшталт того, яким взуття лагодять, можна підігріти промисловим феном стик. Маєш також придбати герметик Терросон МС 9220

Прорізай потроху навкруги по шву. Грій феном та прорізай.

Складніше над усе, зняти металеву шайбу , яка тримає мембрану, не відламавши вуса її кріплення. Для цього краще їх трохи підрізати, щоб частина того пластику, що фіксує кільце була меньше, і не потрібно було б відгинати сам пластик, ризикуючи його зламати. Мембрана мені вартувала 650 грн, герметик близько 300- разом значно меньше, аніж нова кришка.
Якщо зламаєш більш ніж 3 з сіми фіксаторів кільця- просвердли маленькі отвори свердлом 1 мм чи меньше в місцях кріплення кільця на глибину 2 мм, та вкрути маленькі короткі саморізи. Можна взяти з старих дитячих іграшок- машинок наприклад. Завдання- краєм голівки шурупа притиснути кільце до мембрани. Весь процес зайняв в мене годину. Досі їздить.

Якщо кільця в порядку- буде діло.
 
Назад
Зверху Знизу