Панове, міняйте свічки запалення вчасно!

Статус: Offline
Реєстрація: 15.03.2004
Повідом.: 8966
Доброго дня , шановне панство!
Каюсь, я- ПРОТУПИВ!
Був впевнений, що мої свічки "ірідіум" без проблем виходять 80тис.км, а з моїм щорічним пробігом 5-10тис, я після 2020року і не звертав на них уваги....
Аж доки на табло не загорівся "чек" P0304 - пропуски займання у четвертому ціліндрі.
Самостійно викрутити свічку не зміг, побоявся геть її зкрутити, поїхав на СТО, викрутили, а там -ЖАХ !
*
1698738508091.png
 
ще фотка.
На 4-ій свічці зламався форфоровий ізолятор та середній електрод просто впав на боковий ! КЗ!
Як та бідолашна машина взагалі доїхала до сервісу....
*
Ну, хвала японськім конструкторам та ганьба такому власнику, як я.
Все, покаявся. Тепер легше.
 

Вкладення

  • Свечи 1-4.jpg
    Свечи 1-4.jpg
    182 КБ · Перегляди: 54
Останнє редагування:
А форфоровий ізолятор у циліндр пішов?
 
А форфоровий ізолятор у циліндр пішов?
Скоріш за все - так, на жаль.
Майстер питав, чи не чув я якогось цокотіння чи бумканья, але я після весни 22го трохи недочуваю.
Може той уламок викинуло?
*
До речі, тут на авто-гілці є реклама однієї СТО. Так ось, дзвонив я ім, кажу я з ХФ, треба свічки поміняти, просто поміняти, там роботи на 10 хвилин, 4 болта, зняти кришку, ще 4 болта, зняти катушки з проводами, викрутити-вкрутити свічки, провода втикнути на місце, 8 болтів закрутити. І знаєте ціну ? 800 ГРН !!!

Я на іншому СТО поруч це зробив за 200грн + 50доплата, бо старі свічі просто так не викручувалися.
Ну то таке...
 
ггг, ща тебе напишут шо спокойно катаются на обычных свечах по 60-80 тысяч :D
 
ггг, ща тебе напишут шо спокойно катаются на обычных свечах по 60-80 тысяч :D
Ага. И ремнями не пристегиваются, что бы при ДТП просто через лобовое вылететь, кувырок и хоп, на ногах ! :)
*
У меня на одной свече ПОЛНОСТЬЮ центральный электрод выгорел.
Та самая иридиевая игла просто испарилась !
1698752276199.png
 
Свечи бошевские стояли,
1698752626419.png
 
Був впевнений, що мої свічки "ірідіум" без проблем виходять 80тис.км
расскажу мою историю.
у меня на обычных свечах (Denso TT или NGK) замена через каждые 15-20 тысяч.
поставил Denso Iridium. оригинал 100%.
тоже думал шо проеду 80-120 тысяч :D.
через 37 тысяч решил заглянуть - три свечки норм, четвертая - оплавился в бок фарфоровый изолятор (немного, на пару миллиметров) оголив центральный электрод.
заменил комплект перед этой зимой на Denso TT.
 
тоже думал шо проеду 80-120 тысяч :D.
через 37 тысяч решил заглянуть - три свечки норм, четвертая - оплавился в бок фарфоровый изолятор (немного, на пару миллиметров) оголив центральный электрод.
Тьху ! Нема в світі правди.
 
дизельные свечи
 
Мишаня автоинструктор менял раз в год вместе со сменой масла)
 
О,и я одну свечку накала поменял.Чек вылез что пора бы и раскошелиться
 
ггг, ща тебе напишут шо спокойно катаются на обычных свечах по 60-80 тысяч :D
Я тысяч 80 проехал, потом дерагаться начала, поменял, состояние было приблизительно, как у ТС, дергаться правда начала из-за EGR как оказалось
 
Я тысяч 80 проехал, потом дерагаться начала, поменял, состояние было приблизительно, как у ТС, дергаться правда начала из-за EGR как оказалось
На "иридии" проехал ? Или долговечный "стандарт" попался ?
 
Некоторые вместе с машиной меняют! :D
Кстати - нормальные вариант!
Береш новую из салона, три года заводская гарантия, затрат - минимум.
Потом сбрасываешь ее, берешь новую.
Минус: каждые три года из кармана уходит 5-10 тыс уе....
 
Назад
Зверху Знизу