Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Ответы бывалых на вопросы новичков

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Едешь за ЗСУшным дизельным бусиком из Европы-дышать нечем-удушливый воздух стоит какой то сажей, из трубы каптит черный дым....это что такое? Экология по европейски?
Нет, экология по-европейски это когда етм выхлопом дышать можно.

Я бы предположил это скорее военный дизель (тот который выдают а не заправляешь на ВОГе) + волонтерские машинки не всегда первой свежести.
 
Нет, экология по-европейски это когда етм выхлопом дышать можно.

Я бы предположил это скорее военный дизель (тот который выдают а не заправляешь на ВОГе) + волонтерские машинки не всегда первой свежести.
т е это все виноватая плохая солярка, а не заглушеный ЕГР и что то не так с сажевым фильтром? я к тому что трактор ХТЗ Т-150 че то пахнет получше))
 
Такой вопрос....Едешь за любым древним советским трактором дизельным без всякой "экологии" и "мозгов"-вдыхаешь приятный чуть слышный аромат солярочки. Едешь за ЗСУшным дизельным бусиком из Европы-дышать нечем-удушливый воздух стоит какой то сажей, из трубы каптит черный дым....это что такое? Экология по европейски?
Брн, это война...
 
Порадьте, будь ласка, толкового майстра автосвітла!
Треба Меган 3 2014 р проапгрейдити на щось поярчє, бо штатне світло - суцільна журба.
 
А поясніть, будь ласка, по ПДР!
Їду я по проспекту Гагаріна у напрямку центру. Доїжджаю до кільця біля набережної, рухаючись в середній полосі. Даю дорогу тим, хто рухається по кільцю. Точніше: його зовнішньому радіусу. Там перед виїздом на кільце є навіть відповідна розмітка, ряд перевернутих трикутників. Потім виїжджаю на зовнішній радіус кільця, починаю рух по ньому. Всіма чотирма колесами, відповідно до розмітки, я саме на цьому радіусі.
В цей час по внутрішньому радіусу кільця зі сторони цирку їде авто, вмикає ПРАВИЙ поворот, і намагається повернути вправо, на Гімназійну набережну, ледь не врізаючись в мене зліва. Я вчасно гальмую, позаду мене все ок - ДТП не трапляється. Водій бібікає, і з перекошеним єбальніком їде собі, в своє "право".
Це відбувається вже вдруге за місяць! Переваги в русі ці авто не мають, намагаються з'їхати з лівого ряда кола вправо, але зправа поміха у вигляді мене - відповідно, мають пропускати. Хіба не так??
 
Порадьте, будь ласка, толкового майстра автосвітла!
Треба Меган 3 2014 р проапгрейдити на щось поярчє, бо штатне світло - суцільна журба.
Карсаунд на Потоцкого. Би-лед линзы, настройка, полировка фар и плёнка 600 баксов обошлись в прошлом году.
 
Це відбувається вже вдруге за місяць! Переваги в русі ці авто не мають, намагаються з'їхати з лівого ряда кола вправо, але зправа поміха у вигляді мене - відповідно, мають пропускати. Хіба не так??
Конечно так. И дело даже не в помехе справа. А в том, что он перестраивался, а ты просто ехал по своей полосе. Поэтому он должен был тебя пропустить. Но проблема в том, что у нас очень не любят тех, кто едет по внешнему радиусу больше одного пролета) И в Польше тоже, как написал Димокс в той теме, на которую ссылку тебе уже дали (правда сообщение уже удалил) :D Там как раз твой случай на картинках. Я лично считаю, что в этой ситуации ты прав, а виновник дтп второй участник.
 
Мені здається, чи в багатьох седанах переднє пасажирське місце занадто високо сидить?
Дружину дратувала низька стеля в Мазді-6, а я водійське виставляв собі в найнижчу позицію.
В таксі Камрі коли сидів спереду, то здавалось що кут лобовухи, стелі і А-стійки на голові лежить.

В Патролі пасажирське місце не має регулювання висоти, але воно, здається, хоча б дорівнює водійському в найнижчій позиції. І машина коробочкою, так що відчувається просторо.
 
А ще питання. Бачу пости на зразок: зачепив бордюр, прорізав шину. Це від низького профілю чи недостатнього тиску?
Image.webp


З таким профілем можна більш-менш покласти *** на рельєф місцевості? Зазвичай, качаю з поправкою на температуру плюс ще трошечки.
IMG_4737.webp
 
Це від низького профілю чи недостатнього тиску?
імхо тиск.
при низькому тиску можна отримати "укус" - але це при попаданні колеса в яму з гострим контуром, при недостатньому тиску борт складеться і контур ями дістане аж до обода диска, фактично розрізавши борт шини. ну або при заїзді на бордюр по аналогії з проїздом ями.

З таким профілем можна більш-менш покласти *** на рельєф місцевості?
заїдь на шиномонтаж і попроси подивитись на зняту шину та помацати її )))
борт - тонкий і його значно простіше розірвати/прорізати ніж частину покришки з протектором.
об бордюр борт рвуть зазвичай коли до нього підʼїзджають "паралельно", тобто притираючись бортом до бордюра, на якому може бути гострий кут чи арматура.
 
Останнє редагування:
Мені здається, чи в багатьох седанах переднє пасажирське місце занадто високо сидить?
Мені здається це індівідуально, у мене дружина підіймає пасажирське місце максімально вверх, а я навпаки опускаю водійське максимально вниз :)

Ну окрім випадків коли голова заважає в салоні сидіти.
 
Мені здається це індівідуально, у мене дружина підіймає пасажирське місце максімально вверх, а я навпаки опускаю водійське максимально вниз :)

Ну окрім випадків коли голова заважає в салоні сидіти.
Я так понял, что он про пассажирские нерегулируемые.
 
Назад
Зверху Знизу