Статус:
Offline
Реєстрація: 25.10.2007
Повідом.: 6146
Реєстрація: 25.10.2007
Повідом.: 6146
- 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
- #1
Отказали в ТО (типо штрафы на тебе...)Жалуемся прокурору!
ПРОКУРОРУ
м._____________
СКАРГА
28 сентября 2009 годя я звернувся в 1—ое МРВ ДАІ м.__________ для прохождения техогляда а/м ____________ г/н ___________, которым я володію на підставі техпаспорту _____________. Співробітник ДАІ відмовив мені в проходженні техогляду, посилаючись на ст..34, 35 Закону України "Про дорожній рух", а саме з причини несплати мною штрафів за матеріалами по справах про адміністративне правопорушення.
Мені була вручена комп'ютерна роздруківка, з якої випливало, що відносно мене були оформлені постанови про накладення адміністративного стягнення, а саме:
- 16 лютого 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.1 – штраф 340 грн.
- 18 лютого 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.1 – штраф 340 грн.
- 17 квітня 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.2 – штраф 480 грн.
Дійсно, відповідно до ст.ст.34,35 Закону України "Про дорожній рух" підрозділи ДАІ мають право відмовити в проходженні техогляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів у разі не сплати водієм штрафних санкцій за матеріалами по справах про адміністративне правопорушення.
Однак, відповідно до вимог ст. 285 КУпАП, постанова про притягнення особи до адміністративної відповідальності оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі. Доказом отримання водієм постанови є особистий підпис в постанові, чи зворотне повідомлення поштового відділення про вручення постанови.
Згідно вимог ст. 299 КУпАП, постанова про накладення адміністративного стягнення підлягає виконанню з моменту її винесення.
Відповідно до ст. 300 КУпАП постанова про накладення адміністративного стягнення виконується уповноваженим на те органом у порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами України.
Постанова про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу підлягає примусовому виконанню після закінчення строку, встановленого частиною першою статті 307 Кодексу, тобто через 15 днів після вручення постанови про накладення штрафу, а у разі оскарження - не пізніше 15 днів після повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Відповідно до ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
Відповідно до ст.303 КУпАП, не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення.
Що до мене, то інформую: до дня звернення в органи ДАІ про проходження техогляду мені нічого не було відомо про факти оформлення постанов про накладення адміністративного стягнення, постановы мені під розписку не вручались, в зворотніх повідомленнях поштового відділення про вручення мені указаних постанов я також не расписувався. Т.е. мені нічого не було відомо про факти накладення адміністративних стягнень. Важко уявити собі, що всі три постанови не надійшли до мене з провини поштової служби. Тим більше, що до мене не надходили і відповідні виконавчі документи. Зазначене дає мені підстави зробити висновок, що і в органи виконавчої служби відповідні документи щодо примусового стягнення також не надходили.
Таким чином, вищевказані постанови про накладення адміністративного стягнення на мене, датовані відповідно 16 та 18 лютого та 17 квітня 2009 року, які своєчасно не виконано - підлягають скасуванню.
Крім того, Генеральна Прокуратура України в своїм Припису «Про усунення порушень закону при притягненні осіб до адміністративної відповідальності» (за №07/1/2-165 от 02.07.2009г.) вимагала від Начальника Департаменту ДАІ МВС України генерал-майора міліції Коломійца С.Г. припинити практику винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення, зафіксовані за допомогою вимірювача швидкості "Візир", без складання протоколів та без участі осіб, що притягуються до адміністративної відповідальності.
На даній підставі
ПРОШУ:
1. розглянути скаргу в терміни, передбачені законодавством України,
2. скасувати постанови про адміністративне стягнення від 18 та 16 лютого , та 17 квітня 2009 року,
3. зобов’язати відділ адміністративної практики МРВ ДАЇ м.Миколаїв вилучити з бази даних інформацію про наявність постанов та штрафів відносно мене, та сповістити мене про це письмово замовним листом,
4. дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
З повагою,
______________________
29 вересня 2010р.
ПРОКУРОРУ
м._____________
СКАРГА
28 сентября 2009 годя я звернувся в 1—ое МРВ ДАІ м.__________ для прохождения техогляда а/м ____________ г/н ___________, которым я володію на підставі техпаспорту _____________. Співробітник ДАІ відмовив мені в проходженні техогляду, посилаючись на ст..34, 35 Закону України "Про дорожній рух", а саме з причини несплати мною штрафів за матеріалами по справах про адміністративне правопорушення.
Мені була вручена комп'ютерна роздруківка, з якої випливало, що відносно мене були оформлені постанови про накладення адміністративного стягнення, а саме:
- 16 лютого 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.1 – штраф 340 грн.
- 18 лютого 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.1 – штраф 340 грн.
- 17 квітня 2009 року – постанова (№невідомий) - ст.КУпАП №122.2 – штраф 480 грн.
Дійсно, відповідно до ст.ст.34,35 Закону України "Про дорожній рух" підрозділи ДАІ мають право відмовити в проходженні техогляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів у разі не сплати водієм штрафних санкцій за матеріалами по справах про адміністративне правопорушення.
Однак, відповідно до вимог ст. 285 КУпАП, постанова про притягнення особи до адміністративної відповідальності оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі. Доказом отримання водієм постанови є особистий підпис в постанові, чи зворотне повідомлення поштового відділення про вручення постанови.
Згідно вимог ст. 299 КУпАП, постанова про накладення адміністративного стягнення підлягає виконанню з моменту її винесення.
Відповідно до ст. 300 КУпАП постанова про накладення адміністративного стягнення виконується уповноваженим на те органом у порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами України.
Постанова про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу підлягає примусовому виконанню після закінчення строку, встановленого частиною першою статті 307 Кодексу, тобто через 15 днів після вручення постанови про накладення штрафу, а у разі оскарження - не пізніше 15 днів після повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Відповідно до ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
Відповідно до ст.303 КУпАП, не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення.
Що до мене, то інформую: до дня звернення в органи ДАІ про проходження техогляду мені нічого не було відомо про факти оформлення постанов про накладення адміністративного стягнення, постановы мені під розписку не вручались, в зворотніх повідомленнях поштового відділення про вручення мені указаних постанов я також не расписувався. Т.е. мені нічого не було відомо про факти накладення адміністративних стягнень. Важко уявити собі, що всі три постанови не надійшли до мене з провини поштової служби. Тим більше, що до мене не надходили і відповідні виконавчі документи. Зазначене дає мені підстави зробити висновок, що і в органи виконавчої служби відповідні документи щодо примусового стягнення також не надходили.
Таким чином, вищевказані постанови про накладення адміністративного стягнення на мене, датовані відповідно 16 та 18 лютого та 17 квітня 2009 року, які своєчасно не виконано - підлягають скасуванню.
Крім того, Генеральна Прокуратура України в своїм Припису «Про усунення порушень закону при притягненні осіб до адміністративної відповідальності» (за №07/1/2-165 от 02.07.2009г.) вимагала від Начальника Департаменту ДАІ МВС України генерал-майора міліції Коломійца С.Г. припинити практику винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення, зафіксовані за допомогою вимірювача швидкості "Візир", без складання протоколів та без участі осіб, що притягуються до адміністративної відповідальності.
На даній підставі
ПРОШУ:
1. розглянути скаргу в терміни, передбачені законодавством України,
2. скасувати постанови про адміністративне стягнення від 18 та 16 лютого , та 17 квітня 2009 року,
3. зобов’язати відділ адміністративної практики МРВ ДАЇ м.Миколаїв вилучити з бази даних інформацію про наявність постанов та штрафів відносно мене, та сповістити мене про це письмово замовним листом,
4. дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
З повагою,
______________________
29 вересня 2010р.