Оформление аэромобиля.

14. Допускається державна реєстрація самостійно сконструйованих мотоциклів, легкових, а також вантажних автомобілів, повна маса яких не перевищує 3500 кілограмів, причепів та напівпричепів до них, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, виготовлених відповідно до обов'язкових вимог норм і стандартів України, на підставі документів, що підтверджують правомірність придбання складових частин із зазначенням їх ідентифікаційних номерів, а також висновків Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС та інших, визначених Кабінетом Міністрів України підприємств, установ та організацій.


Дело за малым.
Пройти экспертизу ТС. Доказать, что оно изготовлено согласно "
обов'язкових вимог норм і стандартів України, та на підставі документів, що підтверджують правомірність придбання складових частин із зазначенням їх ідентифікаційних номерів, а також висновків Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем".
И с ентим документом идете в МРЕВ и регистрируете ТС. Все просто.
а если я авто не не сделал а купил зарубежом?


А на хрена в Украине персональные летательные аппараты, если "свободного неба" нет, а о каждом вылете надо подаватья заявку в диспетчерскую службу заранее?
есть, притом и в России тоже

Сомневаюсь, что аэромобиль изготовлен самостоятельно.
Кроме того, не всякий аэромобиль является автомобилем.
аэромобиль это летающее авто....хотя конструкционно это ползающий самолет)

Если он импортирован, то ответ на вопрос, как его классифицировать, частично дан на таможне - смотреть код "УКТЗЕД".
Вариации могут быть:
про летунов тут не слова нет...



Кстати, хороший вопрос, почему у нас нет самодельных авто, в легкой авиации не меньше половины самолетов - саоделки.
 
Вообще смысл в том, что в городе он ездит как авто, а загородом или над водой летает как самолет.
 
Назад
Зверху Знизу