А что там поправлять, когда опять надумаете взрывать опоры(столбы), вы хоть к специалистам обратитесь, мы отключим аккуратно и безопасно, а главное безболезненно для оборудования!
И это, нужно будет тоже охрану выставить.
По взрывать не по адресу написал

Может кто почитывает
Немного мои мысли по заявлению Гройсмана по полочкам разложили.
Rodion Shovkoshytnyi
25 мин. ·
Вже телефонують журналісти за коментарем з приводу пропозиції Гройсман, Владимир Борисович (а як він так зробив, що не можна делітом скоротити тег просто до прізвища?) до волонтерів по контролю за переміщенням товарів, та щодо прийнятого "постійного порядку", який уряд мав прийняти ще в серпні 2015, а прийняв лише зараз.
Порядок ще не читав, лише загальні тези. Можливо він той самий, але можливо щось нове внесли. А от щодо пропозиції - свою думку, враховуючи досвід ЗМГ (тим більше, що створення нового Центру по суті копіює суть ЗМГ), озвучу.
Технічні:
- механізм залучення волонтерів який? Під волонетрів зараз косять різні аферисти з працюючими в ордло бізнесами, ларьками на кпвв, різні "снайпери сбу" та інші героїчні постаті, що біжать в ЗСУ, аби вибілити репутацію, або що раніше там були, займаючись "контрабандою", і які непогано живуть за чужий кошт на війні.
- механізм функціонування нового Центра? Кошти на його функціонування закладені в чий бюджет? "ГСМ" де брати? Видатки на Центр?
- як перевірити зміст вагонів? Без спец сканерів на залізничних КПВВ це неможливо! Залишається лише вірити бумагам, які показують вантожоперевізники, як воно є і зараз.
Головні:
- Хто керує? АТЦ? Якщо знову "Готель Краматорськ", то можна навіть не починати. Можна навіть не починати і з фіскалами.
- Що робити з тими дозволами від тимчасового, 415 наказу? Наприклад, на "Єнакієвський металургійний завод" за ними залізницею завозяться планшети та засоби сотового зв'язку, сантехніка, лижні ***ть костюми (!), плавки, **** біде (!!) та інші речі, які до вугільнодобувної, металургійної чи інших видів діяльностей, озвучених в новому порядку, мають трошки менше відношення, ніж жодного.
- Що робити з тими усіма, хто не зміг домовитись з АП та СБУ, не зміг потрапити в списки тих, кому дозволили возити товари за 415 наказом, і хто цілком легально тягає їх через офіційний кордон з рф, розірваним транзитом, через кам'янськ-шахтинський на ордло? Всі обсяги, фірми, замовники і перевізники відомі всім задіяним відомствам. Возять від пепсі до холодильників. М? Без комплексної програми, яка стосуватиметься і державного кордону, всі ці порядки та центри - окозамилювання.
Моя думка: Без чітко прописаного всього озвученого в чітких механізмах, ця заява п-міністра - ніачьом. Переливання з пустого в порожнє.