1.Водоизмещение 445 тонн для артиллерийской версии катера типа «Лань»,650 тонн для версии ракетного катера типа «Лань».Американцы выбирали не водотонаж, а концепцию постройки.
2.Вооружение это не основные ТТХ?.Мы сравниваем приведенные в публикации Andriy Senchenko катера по заявленным характеристикам производителей.
3.Двухкорпусный "Скельд" МНОГОКОРПУСНОЕ СУДНО-
плавучее сооружение, состоящее из двух (катамаран), трёх (тримаран) или более водоизмещающих корпусов, жёстко связанных между собой в надводной части либо общей надстройкой, либо соединит. мостом, либо балочными или форменными связями.
В публикации говорится о многокорпусных короблях в общем и
4.Я не защищаю "Ленкузню",а написал о лжи А.Сенченка про стоимость кораблей и привел примеры цен."Скельдов" построено всего 6 шт.за 10 лет.Так что о быстром вооружении ими тожэ сомнительно.
1. "Лань" (проект 58260) - водотоннажність -445т. На основі цього проекту «Лань» ПрАТ «Завод „Кузня на Рибальському“» було створено проект швидкохідного РКА «Веспа», водотоннажність якого ст. 550 тонн
п. 640 тонн. Із невеликими змінами запланований до будівництва для ВМС України під шифром «Лань».
Американці, в основу концепції створення прибережного флоту розглядали кораблі з водотоннажністю від 600 до 1200 тонн. До того ж, було одразу поставлене завдання створити універсальну багатоцільову морехідну платформу з можливістю швидкої заміни бойових модулів, які визначали би бойове призначення корабля. Тому порівнювати їх з ракетним катером "Лань" чи "Скельд" не можна взагалі. Це зовсім інший клас і тип кораблів.
2. Ви, або не уважно читаєте, або не розумієте. До основних ТТХ кораблів ВМФ відносяться перш за все мореходні характеристики, ( в першу чергу швидкість), клас корабля (водотонажність), дальність та автономність плавання, а далі в залежності від типу корабля види озброєння та його ТТХ. Я Вам написав, що на "Лані" ще точно не відомо яке буде встановлюватися озброєння (ПРК) і не тільки озброєння але й основні системи керування. І говорити про ТТХ озброєння, яке встановлюється на "Лані" ще не можна, тим паче порівнювати його з озброєнням "Скельда".
3. Якесь уявлення про те, чим відрізняються поміж собою катамаран та тримаран маю. Через це звернув увагу на те, що написано у Вашому пості про аутрігери. У катамарана, обидва корпуси однакові. А у тримарана - є основний корпус і з обох боків корпуси, як правило, що мають менші розміри (через це вони і називаються аутрігерами). Через це і вказав, що порівняння з тримаранами є недоречними.
В публікації за Вашим посиланням йдеться про вибір універсальної морської платформи з можливістю швидкої зміни бойового призначення корабля шляхом розробки бойових модулів, які можна швидко замінювати. До того ж, ставилося завдання брати на борт вертоліти та бойові дрони.
4. На відміну від Вас я не можу стверджувати про те, що Сенченко надав недостовірну інформацію про вартість "Лані" та "Скельда", бо у мене немає відомостей, за якими можна оцінити вартість цих катерів. Спитав у Вас, але бачу, що і Ви теж їх не маєте, але берете на себе сміливість без відповідних данних робити висновки... Ну, то Ваші проблеми.
Ви неправильно написали, що 6 "Скельдів" будувалися 10 років. Коли створюється нова техніка, то, як правило виготовляють перший зразок, який на протязі певного часу проходить випробовування (з"ясовують недоліки конструктивного характера, перевіряється та налаштовувається кожна з систем управління, наробляються навички управління усіма системами, виправляються та усуваються виявлені в результаті випробувань недоліки). Цей процес в залежності від складності будь-якого виду нової техніки може тривати і не рік і не два. Потім, коли усі недоліки будуть усунуті, переробляється конструкторська документація для серійного виготовлення і тільки тоді переходять до виготовлення серійних зразків. Що стосується "Скельда", то перший зразок був виготовлений за 1 рік та 2 міс.. Ще біля року тривали ходові випробування і тільки через рік він вступив у стрій. Серія кількістю 5 катерів була закладена в жовтні 2005 р., а спущена на воду у 2008 р.