Я не те мав на увазі.
Я мав на увазі що йде уніфікація навіть між компаніями що не належать до одного концерну.
Навіть такий лідер-гфгант як Тойота вже не здатен побудувати будь що окрім масс маркета.
Взагалі купе майже зникли як вид. У 80х у майже кожного бренду було по купе (не обов'язково спорт).
А зараз майже у кожного є кроссовер. А купе лише у Тойота, ВАГ, БНВ, п'яток американців (суперкари я не рахую сюди).
Тойота Супра - це легенда японського автопрому. Це ікона!
А в 2019 році це не Тойота вже, це вже БМВ

Спорт купе з колісною базою меншою за ВВ Поло
Якби цю Супру 2019 назвали GT 2000, я би сказав ВАУ! Це круто! Вона дійсно схожа за концепцією на GT 2000, навіть пропорції кузова схожі.
Проте Тойота вирішили знищити свою візитівку-легенду Супра перекроївши БМВ!