Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310281
Интересно другое-сколько выйдет содержание и ремонт электрички по сравнению с ДВС в течение 10 лет?
Ти збираєшся кататись на авто 10 років?
Хоча я з чим я згоден: електрички дешевшають набагато швидше ніж двзшні тачки.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310282
-400Ти збираєшся кататись на авто 10 років?
Хоча я з чим я згоден: електрички дешевшають набагато швидше ніж двзшні тачки.
просто дякі генії вже накупили собі електро-дудок.
а ті в кого в голові є якісь думки - просто дивляться на вартість утримання і обслуговуання.
На id.3 б\у батарейка 5к баксів. на теслу модел с - 10+ в стані 80+%
2.0 дригатєль на той же тігуан новий коштує після капіталки десь 3к баксів. новий 4.5. і той же 2л тсі при гарному обслугогуванні проїде 300-400к
батарейка відригне на 200-250 гарантовано.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310283
Якщо там у боїнга якісь проблеми, то це ж не дає тобі права загалом висновки робити.
Airbus A220/A320neo пачками простаивают и наносят убытки авиакомпаниям из-за инновационных авиадвигателей Pratt&Whitney серии GTF, которую компания не может решить в большом объёме одномоментно. И это плоды экономии, "правильного" менджмента и подбора кадров.
То, что происходит в автопроме с качеством машин и запчастей - полный треш, у меня создалось устойчивое впечатление, что большинство компаний возглавили алчные ублюдки, которые экономят на всём, а на должности инженеров отбирают людей с, мягко говоря, слабыми конструкторскими способностями. Жадность порождает бедность, крах многих компаний - результат бумеранга последних 10...15 лет сверхприбыли на наипалове людей, которым вместо чёрной икры по цене чёрной икры продавали глазки кильки.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310284
просто дякі генії вже накупили собі електро-дудок.
а ті в кого в голові є якісь думки - просто дивляться на вартість утримання і обслуговуання.
На id.3 б\у батарейка 5к баксів. на теслу модел с - 10+ в стані 80+%
2.0 дригатєль на той же тігуан новий коштує після капіталки десь 3к баксів. новий 4.5. і той же 2л тсі при гарному обслугогуванні проїде 300-400к
батарейка відригне на 200-250 гарантовано.
Взагалі пофіг відригне батарейка на 200к чи ні, я до повномасштабки продавав тачки з пробігом до 60к.
Вартість утримання та обслуговування мінімальна. А от втрата в ціні за пару років суттєва.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310285
Взагалі пофіг відригне батарейка на 200к чи ні, я до повномасштабки продавав тачки з пробігом до 60к.
Вартість утримання та обслуговування мінімальна. А от втрата в ціні за пару років суттєва.
ну це ти їздиш небагато.
А дехто катає по 40к на рік. Міняти тачку кожні 5 років на нову не кожен може та хоче.
Тому купити собі машину, котра через 5 років буде лише умовно "на ходу" - вибір не для кожного.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310286
Creo, Catia, Fusion, Solid edge. Когда то был NX, но сейчас насколько я помню и его нит.
Якщо потрібен такий спец. софт, то нема іншого виходу окрім юзати оте одоробло майкрософтівське (хоча і воно вже досить пристойне), або ранити той софт через віртуалізацію.
Я, наприклад, вимушений тримати дуалбут бо різні видавці ігор типу ЕлектронікАртс цілеспрямовано блокують їх виконання під лінуксом.
Або Амазон досі не віддає повну якість відео на прайм стрімінгу на лінукс.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310287
На id.3 б\у батарейка 5к баксів. на теслу модел с - 10+ в стані 80+%
2.0 дригатєль на той же тігуан новий коштує після капіталки десь 3к баксів. новий 4.5. і той же 2л тсі при гарному обслугогуванні проїде 300-400к
батарейка відригне на 200-250 гарантовано.
Та хз я коли собі на джампера двигуна шукав то після капиталки меньше чим за 4к і не підходь, а як вони ії робили - велике хз
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310288
просто дякі генії вже накупили собі електро-дудок.
а ті в кого в голові є якісь думки - просто дивляться на вартість утримання і обслуговуання.
На id.3 б\у батарейка 5к баксів. на теслу модел с - 10+ в стані 80+%
2.0 дригатєль на той же тігуан новий коштує після капіталки десь 3к баксів. новий 4.5. і той же 2л тсі при гарному обслугогуванні проїде 300-400к
батарейка відригне на 200-250 гарантовано.
Батареї ремонтуються значно дешевше за їх заміну.
І нічого не гарантовано, не знаю, звідки у тебе такі дані.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310289
ну це ти їздиш небагато.
А дехто катає по 40к на рік. Міняти тачку кожні 5 років на нову не кожен може та хоче.
Тому купити собі машину, котра через 5 років буде лише умовно "на ходу" - вибір не для кожного.
Не дуже співпадають фактори: багато їздиш + не міняти тачку 5 років.
Якщо у тебе великі пробіги то хоч двз, хоч електричка попросить трохи коштів на обслуговування та ремонт. Скільки - це вже залежить від конкретного авто. Дорогих в обслуговуванні та ненадійних двзшок також вистачає.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310290
Багато таксистів на електричках працюють, мабуть вже порахували собі.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310291
Батареї ремонтуються значно дешевше за їх заміну.
І нічого не гарантовано, не знаю, звідки у тебе такі дані.
скільки в гєрмашкє коштує перепакувати батарейки?
дані з гарантії тесли, де для різних моделей вони гарантують збереження 70% емності протягом 8 років та\або 100-150 тис. міль.
70% емності це вже наче срака? деградація акумів же не лінійна.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310292
Не дуже співпадають фактори: багато їздиш + не міняти тачку 5 років.
Якщо у тебе великі пробіги то хоч двз, хоч електричка попросить трохи коштів на обслуговування та ремонт. Скільки - це вже залежить від конкретного авто. Дорогих в обслуговуванні та ненадійних двзшок також вистачає.
є варіанти, наприклад трасові тачки, котрі за своє життя можуть легко 400-500к накатати. і при цьому не уложити мотор, бо постійно в одному режимі без навантажень хєрячать
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310293
Багато таксистів на електричках працюють, мабуть вже порахували собі.
не можу знати що там рахують в дубайшині таксісти, але думаю, що там вартість таксі значно вище за українську і там є сент їздити на будь чому. у електрички є беззаперечні плюси все ж таки.
те ж керування 1 педалькою дуже зручно, коли ти цілий день за кермом, наприклад.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310294
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310295
скільки в гєрмашкє коштує перепакувати батарейки?
дані з гарантії тесли, де для різних моделей вони гарантують збереження 70% емності протягом 8 років та\або 100-150 тис. міль.
70% емності це вже наче срака? деградація акумів же не лінійна.
В Німеччині - гадки не маю.
Але за посиланням деякі цифри спеціалізованого сервісу -
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310296
Якщо ти користуєшся віндою, то це багато пояснює і в мене питань взагалі до тебе нема. Як нема і сенсу продовжувати цю дискусію. :D
Переходь вже на *нікси.
На работе что выдали, то и юзаю. vaycartana тебе описал причины-есть куча спецсофта который под Linux просто не существует и через эмулятор будет работать криво. Для личных нужд у меня и Винда и Линукс. Хотя Линуха местами тоже удовольствие еще то-мне не надо сидеть ковыряться в оси, мне "ездить" надо.
Так что сарказм в стиле "сам дурак" мимо кассы, особенно когда я привел пример чуть ли не самого массового софта в мире, который если и был не айс, то скатился в какой-то отстой.
Але якщо жарти осторонь, то функціонал не той самий. Але навіть якщо то було б правдою, обсяг даних, який обчислюється зараз, неможливо порівняти з часами діалапу і "640кБ буде достатньо".
Какие мне как простому юзеру плюшки с того, что система обрабатывает какие-то там неебические объемы данных (хотя да, телеметрии собирается нынче немеренно), если она для тех же базовых задач работает хуже чем 15 лет назад?
Ти збираєшся кататись на авто 10 років?
Если мне машина нравится (ну или по крайней мере не вызывает отвращения), то у меня не возникает желание её менять (текущей 12 лет от покупки новой если что). Вкидывать каждые 3-5 лет в покупку новой/другой у меня нет желания, особенно для авто которое используется как жоповозка daily driver. Меня не напрягает купить один раз новую, нормально ухаживать и ездить до тех пор пока не развалиться. Зуд попробовать что-то новенькое преодолевается арендой на несколько дней-неделю. После этого как правило желание что-то менять резко пропадает :D
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310297
Якщо ти користуєшся віндою, то це багато пояснює і в мене питань взагалі до тебе нема.
Нихруя себе какие вайти-вайтишники из сраных менеджеришков по продажам автохлама нынче "вумные" стали.... Ебануться, ласты гнуться... :курю:
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310298
Батареї ремонтуються значно дешевше за їх заміну.
И ты конечно же имеешь квалификацию:

а) демонтировать батарею (так, что бы тебя не убило к хруям)
б) разобрать батарею (так, что бы тебя не ебануло аа) током бб) взрывом. Да, да, они имеют свойство взрываться, когда в них лезут "умники" вроде тебя
в) вычислить секции которые надо менять
г) заменить их
д) собрать все взад (и не подорваться)
е) поставить батарею на место

А, ты же не будешь это делать сам? Для этого же есть специально обученные люди? Так и для замены масла и колодок на твоем корче - тоже есть специально обученные люди. Только меняешь их ты сам арендуя подъемник. И сдается мне не потому, что тебя прет крутить гайки, а потому что у тебя денег нет на этих специально обученных людей. С хруя чикатилоского ты решил, что они у тебя появятся, когда ты вляпаешься в электричку? Может сначала над бюджетом поработать надо? Хотя, и так сойдет. Давай, хоть поржем :D :D :D
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310299
є варіанти, наприклад трасові тачки, котрі за своє життя можуть легко 400-500к накатати. і при цьому не уложити мотор, бо постійно в одному режимі без навантажень хєрячать
Є. Але це виключення з правил. Також якщо пробіг більше 300км в день (саме для трасових авто), то електричку я б не розглядав в принципі. Хіба що для комерційного транспорту з фіксованим маршрутом, але то зовсім інша історія.
 
  • 🟢 21:40 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310300
Если мне машина нравится (ну или по крайней мере не вызывает отвращения), то у меня не возникает желание её менять (текущей 12 лет от покупки новой если что). Вкидывать каждые 3-5 лет в покупку новой/другой у меня нет желания, особенно для авто которое используется как жоповозка daily driver. Меня не напрягает купить один раз новую, нормально ухаживать и ездить до тех пор пока не развалиться. Зуд попробовать что-то новенькое преодолевается арендой на несколько дней-неделю. После этого как правило желание что-то менять резко пропадает :D
Я десь за півроку звикаю до авто, і воно майже не дає емоцій які були спочатку. Через два роки вже дивитись на нього не можу.
 
Назад
Зверху Знизу