А как его это положение добыть?
Кстати, не знаю чем это дело закончится, но прошу форумчан помочь в этом вопросе, пролопатил весь интернет, образцов исковых заявлений нет. Я посидел , покрапал маленько, получилось вроде не плохо.
Если что не так, подправьте. Это новая почта имеет один большой минус - их юр отдел, телефонов прямых нету, все время звонят со скрытых. Один Раз позвонили с нормального номера, я пытался позвонить, шифруются.
Опыта обращения в суд я тоже не нашол, да и в какой суд обращаться, тоже проблема найти в интете хоть что-нибудь.
Вообщем выкладываю свои наработки, может совместными усилиями, заставим новую почту ценнее относится к перевозке грузов. У их юристов, чуть, что обращайтесь в суд. Знают, что обычному человеку это очень проблематично - и иск составить и собрать все до кучи.
Вообщем выкладываю готовое практически исковое заявление, которое пока называется только ПРЕТЕНЗИЯ, но достаточно чуть подправить, и вперед.
Ну, и дальше, буду делиться опытом борьбы с их ДОЛБАНЫМИ типа юристами, по голосам - так малолетки, ты им говоришь одно, они тебя не слышат и толдычат свое.
Хотят суд, будет суд. Может после этого начнут себя не много по другому вести с клиентами и не пугать не нравится, обращайтесь в суд. Да ЗАПРОСТО!
Выкладываю то что за вечер наработал, если что не так, подправьте. Другие берите, как образец и действуйте.
Отписал им на электронную почту, буду ждать 30 дней, потом в суд. Хотелось бы конечно сэкономить 1600 грн за заявление и вернуть свои деньги обратно, посмотрим, что получится с этого. В инете так почитал, так получается, что если дело доходит типа до суда. у них сразу все вопросы решаются, посмотрим что получится у меня.
Если что не так в заявлении. просьба подправить. Вернее в претензии. Заявлением эта претензия станет чуть позже, если НП не начнет шевелиться.
_ прим.
Керівнику відділу по роботі з претензіями ТОВ Нова Пошта
від _______
Претензія
В зв’язку з тим, що юридичний відділ Нової Пошти не реагує на мої звернення по телефонам та на претензії, які були написані раніше та з метою дотримання вимог статті 5 Господарського процесуального кодексу України, що до заходів досудового врегулювання
господарського спору за домовленістю між собою, прошу в 30 денний термін з дня отримання цієї претензії повідомити мене письмово на рахунок відшкодування матеріальних збитків.
Письмову відповідь прошу направити мені особисто на відділення Нової Пошти м. Харків скл. №__
Якщо, в зазначений термін не надійде письмового повідомлення по моїй справі – відповіді на ЦЮ ПРЕТЕНЗІЮ, то згідно статтею 8 Господарського процесуального кодексу України, у доход Державного бюджету України із сторони, що порушила строки розгляду претензії, може бути стягнутий штраф. Також в ціну позову мною будуть додані неустойки (штраф, пеня) за користування ТОВ Нова Пошта моїми коштами та за недбале виконання Вами своїх обов’язків. Судові витрати в разі розгляду цієї справи на мою користь, також будете сплачувати Ви.
Далі, мною надаються докази по суті.
Я, ХХХ, користуюсь послугами Нової Пошти (НП) з 2009 року, та маю золоту картку GOLD за № ХХХ від цієї компанії. Ця картка надається особам, які постійно користуються послугами НП та мають великі обсяги перевезень - тобто перевіреним клієнтам. Вона надає значні знижки при перевезенні вантажів.
Мною, ХХХ, 11 липня 2012 року, було відправлено вантаж у місто Полтава – каркасний басейн по товарно-транспортній накладній (ТТН) за № ХХХХ зі зворотною доставкою грошей 3350 грн. Вантаж був відправлений з м. Одеса відділення №2 , вул. Базова 16, близько 10 години ранку.
Згідно статті 52 Закону України Про автомобільний транспорт від 5 квітня 2001 року N2344-III «Автомобільний перевізник має право відмовитися від приймання вантажу для перевезення, якщо замовником не підготовлено вантаж, якщо, пакування вантажу не відповідає встановленим законодавством вимогам, ушкоджена тара тощо». Так, при оформленні вантажу співробітник компанії НП перевірив вантаж на цілісність та надійність упакування та видав ТТН за № ХХХХХ, що товар був прийнятий для перевезення. На відділеннях Нової Пошти також знаходяться інформаційні плакати, які нагадують про обов’язки сторін щодо стану вантажу для перевезень (додаток фото № 1). Також на цій інструкції є вказівка працівникам НП, які приймають товар, що у випадку пошкодження упакування, відправник зобов’язаний перепакувати товар або помістити його в цілий картонний ящик (додаток фото № 2,3).
Від робітника НП при отриманні вантажу для подальшого перевезення жодного зауваження як в усній, так і в письмовій формі, щодо зовнішнього стану упакування, його вигляду або пошкодження не було. Товар був прийнятий для перевезення, тому що він був в новій упаковці та в ідеальному стані Після оформлення вантажу, товар був поміщений на рампу вантажівки, для подальшого підйому та переміщення в середину кузова вантажівки. Вигляд басейну, який був переданий для перевезення компанії НП наданий в додатках (фото № 4). Також на фотознімках видно, що на нашому складі зберігається не один такий басейн, і вони всі перебувають в ідеальному стані (фото № 5).
Згідно статті 52. Закону України Про автомобільний транспорт «Автомобільний перевізник зобов'язаний забезпечити збереження вантажу, прийнятого до перевезення, до передачі вантажовласнику (уповноваженій ним особі) в пункті призначення». Оскільки товар був прийнятий працівниками НП та був завантажений на рампу вантажівки, подальша відповідальність за перевезення цього вантажу цілком належить НП.
При прибутті вантажу в м. Полтава, отримувачем 13.07.2012 був складений бланк огляду (додаток №1), а також акт приймання-передачі за № ХХХХ від 17.07.2012 року (додаток №2), де вказувалося про пошкодження, як самого упакування, так і басейну, який містився в середині коробки.
Також, мною, ХХХХ була написана претензія 17.07.2012 року (додаток №3) де вказувалося на виявлені недоліки.
Після цього, через декілька днів, зі мною зв’язався робітник на ім’я Віталій з юридичного відділу і запропонував відшкодувати 15% від заявленої вартості перевезення. У зв’язку з тим, що отримувач відмовився отримувати вантаж, я в телефонній розмові з Віталієм, домовився про доставку вантажу у м. Харків, де знаходився на той час. Але не зважаючи на це мій вантаж поїхав знову в Одесу. Так, 25.07.2012 року я знову написав претензію (додаток №4), щодо компенсації за пошкодження басейну та проханням повернути його у м. Харків.
4.08.2012 року, по прибутті вантажу у м. Харків, я разом з працівниками Нової Пошти склав акт приймання передачі № ХХХХ (додаток №5). При огляді було приділено значну увагу комплектності і цілісності комплектуючих басейна (фото № 6). При складанні акту, було виявлено наступне:
1. Відсутні два ящики з деталями для установки басейну.
2. Відсутня одна папка з документацією та відеодиск по установці басейна.
3. Пошкоджений сам каркас басейна (знизу дві дірки) (фото № 7,8 )
4. Відсутні дві металеві штанги каркасу басейна (фото № 9 )
5. Розірвана коробка з драбиною, комплектуючі перевірити не можливо (фото № 10)
6. Деформована коробка з насосом, працездатність перевірити не можливо (фото № 11)
7. Розірвана коробка з Т-образними частинами металевого каркасу басейна, , комплектуючі перевірити не можливо (фото № 12 )
8. Відсутній комплект для чистки басейна (фото № 13 )
9. Пошкоджено як зверху так і знизу упакування всього басейну. Відсутній картон з обох боків, який повинен закривати басейн та його комплектуючі (фото № 14, 15, 16, 19, 20).
Фото зовнішнього виду басейна та його змісту надаю в додатках.
Після складання акту на наступний день, зі мною знову зв’язався Віталій, та сказав, що вони провели своє внутрішнє розслідування. Що начебто їх камери зафіксували, що басейн я передавав на Нову Пошту в такому стані, в якому вони привезли його до Харкова, що він був весь мокрий і упакування уже було пошкоджено. А головне, що ніякої компенсації я не отримую, чим тим самим компанія НП порушила статтю 52 Закону України Про автомобільний транспорт «Автомобільний перевізник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відшкодовувати замовнику збитки за пошкодження або псування вантажу, часткову чи повну його втрату, а також збитки, завдані внаслідок несвоєчасної доставки вантажу»
Я, ХХХХХХ, маю карту GOLD від компанії Нова Пошта, та кожен день відсилаю від 10 до 20 вантажів по всій Україні. За весь цей час, мій товар завжди доходив в відмінному стані, тому що в такому стані я завжди його передаю працівникам Нової Пошти.
З метою, доказу що мною, ХХХХХХ, вантаж не був доставлений мокрим, я зробив витяг з трьох сайтів по стану погоди на 11.07.2012 року.
На додатках з почасовими даними стану погоди на той день можливо зробити висновки, що дощ пішов після 12 години дня (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.
Я передавав вантаж приблизно о десятій. Виходить, що він простояв на рампі вантажівки приблизно дві години, поки не почався дощ. А працівники Нової Пошти повинні його були просто перемістити в кузов вантажівки, щоб на нього не попадав дощ. Характер деформації внутрішніх коробок, говорить про те, що басейн не декілька хвилин, а тривалий час стояв під дощем, а працівники Нової Пошти на це не звертали уваги взагалі.
В статті 1 Закону України Про автомобільний транспорт надається визначення, які послуги повинні забезпечити компанії-перевізники, що займаються траспортно-експедиторською діяльністю. «Транспортно-експедиторські послуги - послуги, пов'язані з підготовкою та відправленням вантажів, організацією та забезпеченням перевезень, контролем за проходженням і одержанням вантажів, проведенням взаєморозрахунків» . Також, згідно зі статтею 17 Закону України Про автомобільний транспорт «Компанії, які надають транспортно-експедиторські послуги, повинні забезпечувати якісне та безпечне надання послуг автомобільного транспорту з перевезення пасажирів чи вантажів». Тобто, повинні бути створенні певні умови та спорудженні спеціальні місця, в яких є можливість приймати вантажі для прийому та подальшого перевезення, незважаючи на пору року та погодний стан навколишнього середовища. Якщо такої можливості не має, то в загалі не приймати вантажі для подальшого транспортування. В додатках надані фото скл. №2 по вул. Базовій 16 в м. Одеса.
Тому, згідно статті 51. закону України Про автомобільний транспорт «Замовник за договором про перевезення вантажу автомобільним транспортом має право отримати компенсацію згідно із законодавством за пошкодження або псування вантажу, часткову чи повну його втрату або несвоєчасність доставки» прошу повернути вартість вантажу в розмірі 3350 грн.
В розмові 8.08.2012 року Віталій із юридичного відділу, сказав, що моя справа більш розглядатися не буде, що є відео, на якому базується їх відмова відшкодування збитків. А якщо мене щось не влаштовує, то мені треба звертатися до суду, йому на це начхати.
Тому, до цієї справи додаю також фото Вашого мобільного складу - тої машини, на яку приймався вантаж (фото № 17, 18). На цих фотознімках видно, що це звичайна вантажівка, яка виїздить на ринок разом з працівниками Нової Пошти. Камер відео-спостереження у Вас там не має. Якщо я помиляюся, то прошу надати Ваше відео, про яке Ви говорили.
І ще один момент. Якщо Ваші доводи базуються ТІЛЬКИ на заяві того працівника, який приймав вантаж для перевезення - начебто дощ йшов весь день, то це також є неправдою. Почасові погодні данні станом на 11 липня українських офіційних сайтів, в тому числі Українського гідрометеорологічного центру свідчать про те, що дощ почався близько 12 години дня, а ніяк не йшов весь день, як стверджують Ваші приймачі вантажу.
А головне, Ваш пересувний пункт по прийому вантажу в Одесі працює тільки до 12 години. А дощ почався після 12 години і йшов майже до вечора. Тому, де він попав під дощ – це може бути відомо тільки Вашим співробітникам. Скоріше всього, це сталося при перевантаженні його з пересувної машини на Ваш основний склад. Тоді, це збігається з погодними даними.
За весь час роботи з Новою Поштою, я сподіваюсь, що зарекомендував себе, як надійний і чесний клієнт, а те непорозуміння, що сталося, буде як найшвидше вирішено.
При бажанні, я можу для перевірки того, що сталося з вантажем, відправити його Вашим спеціалістам. Хай вони подивляться і підтвердять що, від того басейна, який там був, майже нічого не залишилося. У зв’язку з тим що цей вантаж рухався між складами Нова Пошта з 11 липня, мною 16 серпня басейн було отримано на скл. № 18 м. Харкова по ТТН ХХХХХ. Якщо я його залишив би на Вашому складі, то він був би відправлений на Ваш склад в Полтаву на «утилізацію» і доказів того, що від нього залишилося, у мене не було б. А так цей груз знаходиться на нашому складі в тому виді, в якому Ви його привезли.
Прошу Вас переглянути мою справу. Не хотілося б звертатися до суду та витрачати свій та Ваш час для вирішення цього питання.
Претензія складена в двох примірниках на чотирьох аркушах. Перший примірник надіслано в юридичний відділ Нової Пошти. Другий примірник згідно Статті 57 Господарського процесуального кодексу України буде доданий до позовної заяви до господарського суду в разі не врегулюванні досудового господарського спору.
Акти та претензії, які були написані раніше, Ви маєте можливість переглянути в електронному вигляді у своїй мережі Нова Пошта за ТТН ХХХХХХ.
Фото, які вказані у цій претензії, відправлені на Ваші офіційні електронні адреси
info@novaposhta.com.ua та
newpost_admir@****** 13 августа и 30 августа 2012 года. Також на ці адреси надіслана копія цієї претензії.
Реквізити
Наименование банка:
МФО:
ЕГРПОУ:
Номер карты:
ИНН:
Фамилия:
З повагою, 31.08.2012 року
ХХХХ
Р.С. номер печати постараюсь завтра добыть