Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Немного железной дороги и поездов

  • Автор теми Автор теми АФОНЯ!
  • Дата створення Дата створення
Skyggedans - вот смог найти:
173206.jpg.700

источник: _
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Видео с вагоном-клубом. Есть у кого информация. У меня только кадры, звук не родной. Родного просто не было.


Skyggedans - вот смог найти:
Помню этот паровоз на Московском проспекте.
 
Skyggedans - вот смог найти:
173206.jpg.700

источник: _
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Класс:клас:
А вот и
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
всех его ЖД-фоток, которые были выпилены при очередном падении с говносайта train-photo.ru.



Ох мать! Цистерны в вытяжном тупике ликерки на Лебединской! Щас уже и ветки той нет:(
183952.jpg.700
 
Останнє редагування:
Точніше стояли на базі запасу "Мжа", це приблизно у 8 км від ст. Мерефа. Зараз там стоїть лише один паровоз (інформація приблизно на квітень), все інше попиляли на цвяхи.

Вже на Мжі не стоїть, намагаються відновити!
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Это точно та самая?
Вроде бы фотограф в троллейбусе стоит, а не в копейке сидит.

Интересно, это 35-й маршрут (35-я марка) ???

ИМХО это одна и та же фотография, и это снято из автобуса.
 
Это точно та самая?
Вроде бы фотограф в троллейбусе стоит, а не в копейке сидит.
Та самая. Видать, меня сбил с толку ТАЗ, который впереди стоит, и в голове почему-то отпечаталось, что фотограф тоже в ТАЗу сидит.
 
Ох мать! Цистерны в вытяжном тупике ликерки на Лебединской! Щас уже и ветки той нет:(
Рідні місця...
Не зовсім так, витяжний тупик як не дивно залишився. Крім того, залишилися й стрілки (перевідні механізми с3.14здили) й колії аж до в'їзду на саму лікерку. Крім того, колії залишилися майже від вул. Дніпровської (біля будинку по вул. Дн-ська 1). А ще й багацько рейко-шпальної решітки.
 
Останнє редагування:
А це точно ЛиАЗ? Лючок/бардачок праворуч тоді навіщо? Може це таки ПАЗ чи щось екзотичне на кшалт "кубані" чи "чернігова"?
 
Не зовсім так, витяжний тупик як не дивно залишився. Крім того, залишилися й стрілки (перевідні механізми с3.14здили) й колії аж до в'їзду на саму лікерку. Крім того, колії залишилися майже від вул. Дніпровської (біля будинку по вул. Дн-ська 1). А ще й багацько рейко-шпальної решітки.
Да я в курсе, смотрел на Google Street View, там кажется по состоянию на осень 2011, и наверное так и осталось. Жаль, что такую историческую ветку вообще в негодность привели.
 
А кто был в ж/д музейчике недалече от Северного поста?
 
А кто был в ж/д музейчике недалече от Северного поста?

М-н-е-е-е-е, сфера провидця підказує (КО стверджує), що музей історії ПівдЗал знаходиться в палаці культури залізничників на вул. Котлова. Був там, музей переобладнано. Створено 3 зали (пишу по пам'яті) - історія до 1917 р, 2 зал - совєти, 3 зал - сучасність (1991-н.д.)
 
Да на Пазик очень похоже, и положение дворников, и расположение всего остального.

Открытие ЖД вокзала.
 
Останнє редагування:
Skyggedans - вот смог найти:
173206.jpg.700

источник: _
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
В 1970е последние оставшиеся в СССР паровозы служили только для манёвров как подвоз вагонов к заводам.
 
Ну, то всякие 9П как родные на таких работах, но тут целый Эшак - необычно.
ІМХО, скоріше за все серія Эр (румунські тобто, завод Ганц-Маваг), номер кагбЕ з цієї серії.
Он в музей ДонЗал навіть "Ь" знайшли десь в іпєнях і відновили.
 
Думал где написать. Наверно не ошибся. К ЖД отношение прямое.
Сегодня, открыли вот такую памятную доску:

Переглянути вкладення 13440113

Для заинтересовавшихся
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Назад
Зверху Знизу