Статус: Офлайн
Реєстрація: 19.04.2010
Повідом.: 23150
Адреса: Харків
Реєстрація: 19.04.2010
Повідом.: 23150
Адреса: Харків
Не працював чотири роки: на станції Салтівської лінії підземки у Харкові запустили ескалатор, - ФОТО
Станція метро "Академіка Барабашова" тепер із працюючими пересувними сходами
На станції метро «Академіка Барабашова» запустили ескалатор.
Техніки завершили роботи з ремонту механічного обладнання, і ввели в роботу ескалатор, який не працював із березня 2021 року. Про це повідомили у КП "Харківський метрополітен".
Ремонт розпочали у березні 2025 року, і сьогодні ескалатор знову ввели в експлуатацію.
У грудні минулого року також почав працювати ескалатор на виході з підземного переходу
: механізм також потребував ремонту й не експлуатувався з червня 2022 року.
Раніше ми писали, що
Згідно з тендерною документацією, метрополітен замовив послуги з ремонту обладнання ескалатора № 3 типу ЕТ-5. Підрядник мав перевірити стан обладнання, провести заміну підшипників, бігунків тощо.
Це перші окремі торги на ремонт ескалатора, які провело КП «Харківський метрополітен» за часів саме війни. До цього ремонт проводився теж на різних станціях, але силами працівників самого комунального підприємства.
Джерело: 057.ua
Станція метро "Академіка Барабашова" тепер із працюючими пересувними сходами
На станції метро «Академіка Барабашова» запустили ескалатор.
Техніки завершили роботи з ремонту механічного обладнання, і ввели в роботу ескалатор, який не працював із березня 2021 року. Про це повідомили у КП "Харківський метрополітен".
Експлуатувати ескалатор було вже неможливо, оскільки він мав перевищення норми пробігу. Водночас на станції продовжували працювати два ескалатори — на спуск та підйом пасажирів.
Ремонт розпочали у березні 2025 року, і сьогодні ескалатор знову ввели в експлуатацію.
У грудні минулого року також почав працювати ескалатор на виході з підземного переходу
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Раніше ми писали, що
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Згідно з тендерною документацією, метрополітен замовив послуги з ремонту обладнання ескалатора № 3 типу ЕТ-5. Підрядник мав перевірити стан обладнання, провести заміну підшипників, бігунків тощо.
Це перші окремі торги на ремонт ескалатора, які провело КП «Харківський метрополітен» за часів саме війни. До цього ремонт проводився теж на різних станціях, але силами працівників самого комунального підприємства.
Джерело: 057.ua
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.