Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

не качественные детали или облом на покатухах

  • Автор теми Автор теми Alexxxxzver
  • Дата створення Дата створення
люфт для таких вилок навіть краще
ок утешили)
ксате вот она)
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


а 60 км\ч не редко летаю))) с горки:)
 
звичайна ***ова вилка
вона і повинна люфтити
 
зараз у мене ригіда, а перед цим була теж простенька вилка на 28 дорожнику. більш вертикальна посадка, ніж на мтб, зменшує навантаження на вилку та взагалі її роль - тож простенької хоч з якимось демфером достатньо

люфт у подібних вилках обумовлений пластиковими спрямувоючими у штанах, у яких ходять ноги. вони не дуже щільно у гтани влазять і з часом розштовхують у боки ті спрямовуючі, ущільнуючи їх у штанах та деформуючи - за рахунок розширення збільшується внутрішній діаметр. тож навіть на відносно нових вилках є люфт. ну а далі спрямовуючі ще й зтираються ногами

коли люфт вже занадто великий стає, то ці спрямовуючі трохи підрізають та обмотують ізолентою, щоб трохи зтиснути їх при всталенні в штани, таким чином зменшивши внутрішній діаметр, де ходять ноги. погугли, але не факт, що у твоїй вилці вони виймаються
 
если поднять манжеты то видно ушко которое двигать вправо влево можно


блин сегодня лопнула каретка напополам я в шоке от металла!
 
Останнє редагування:
Не так давно на Старт-шоссе сломался "петух", на котором держится задний переключатель скоростей. Петух несъёмный, а является частью рамы. Пришлось снять цепь и переключатель. Пока езжу так. Зимой буду менять раму.
 
блин сегодня лопнула каретка напополам я в шоке от металла!
у баті на старій україні з звичайною кареткою та відповідно незрозумілими валами лише такі проблеми були
з картриджами ніколи проблем не мав ані я, ані знайомі. навіть з найдешевшими за 60 грн з барабану

один лише був випадок, але там не лише каретка - там і рама ***** розлетілася. такий він суворий харківський хай джампінг на ашані :D
 
Не так давно на Старт-шоссе сломался "петух", на котором держится задний переключатель скоростей. Петух несъёмный, а является частью рамы. Пришлось снять цепь и переключатель. Пока езжу так. Зимой буду менять раму.
так привари.делов на пять минут.и раму менять не придёца
 
або можна петуха зробити на вісь під гайку
 
надо както свои обломки пофоткать)))) там приколы еще те))))
 
******!Апять рама возли рулевой лопнула и вилка тожи по сварному шву.Завтра вечир в гараже правиду с электрододержатилем в зубах руках.Какраз еси ни лень буить то и щитки откопаю ис хлама и пакрашу.
-----------------------------------
Кстати рамы 20-22 роста на украину ниукаво низавалялось 60-70 годов с прямыми задними перьями под ось колеса?
 
у м'яких українських рам це проблема
на моєму мтб два лобових - дав долбойобам проїхатись - з бампером з вильотом на багажник та з забором. рама, вилка цілі
 
у мну на МТБ двух подвес вилка вперед отьежать стала )))) но это вел для убивания так что пох главное чтоб переделаный гибрид держался на ходу_
 
у м'яких українських рам це проблема
да.но у меня это первая рама настолько проблемная.остальные рамы чаще всего гнулись.у меня какраз есть гдето в гараже рама с прямыми перьями но погнутая.классная рама была трубы толще, конструкция жоще.
 
Вобщем из-за некачественных деталей часто случаются обломы у меня например часто гнеться а затем ломаються задняя ось, каретка касетная на болтах тоже лопаеться ,руль гнеться что резиновый, сидуха тоже наперекос , восьмерки задолбали.
а еще хотел в дальнюю поездку ехать(не забуду запасной вел взять:))
У кого что было?отписуем!

У меня хватает ума не покупать некачественные детали.
Здоровье, оно, как то поважнее денег будет:)
 
всем привет. вот зафоткал облом каретки напополам!
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
кста уже вторая) чуть поже фоткну.
люди на шесерах ХВЗ сталкиваються с такими праблами как облом кастыля в момент макс нажатия а мой облом не хуже и последствия могут быть неприятными! у мну все обошлось сменой трусов:D и каретки;)
 
Назад
Зверху Знизу