Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Налоговая против отражения налогового кредита за прошлый период

  • Автор теми Автор теми JilJil
  • Дата створення Дата створення
Налоговая не принимает расходы на автозапчасти.
Я предприниматель на едином налоге ,плательщик НДС.
Основной вид деятельности грузовые перевозки по Украине.
На днях всех ЧП плательщиков НДС собрали в налоговой и провели разъяснительную работу, объяснив, что можно ставить в налоговый кредит, а что нет.
Согласно их нему распоряжению я имею право ставить в налоговый кредит только расходы по топливу, а расходы на шины, запчасти, я не имею права ставить так как автомобиль пренадлежт мне на правах собственности. И сказали кто не согласен , обращайтесь в суд.
Может мне кто подсказать, как поступить в данном случае
 
Заключали ли Вы договор аренды авто между физлицом и физлицом-предпринимателем? Если да, то посмотрите как формулируются в договоре условия содержания автомобиля.
 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 23 вересня 2009 р. № 1178-р

Київ



Питання Загального реєстру
податкових накладних



1. З метою упорядкування адміністрування податку на додану вартість, вдосконалення податкового обліку та відповідно до підпункту 7.2.8 пункту 7.2 статті 7 Закону України “Про податок на додану вартість” запровадити реєстрацію податкових накладних платників податку — продавців товарів (робіт, послуг) (далі — продавці) в Загальному реєстрі податкових накладних (далі — Реєстр) із сумою податку на додану вартість, зазначеною в одній накладній:

понад 1 млн. гривень — з 1 листопада 2009 р.;

понад 500 тис. гривень — з 1 січня 2010 р.;

понад 100 тис. гривень — з 1 квітня 2010 року.

2. Податкова накладна надається покупцю товарів (робіт, послуг) (далі — покупець) після внесення відомостей про неї до Реєстру.

3. Порядок ведення Реєстру встановлюється ДПА.

Покупець має право звіряти відповідність даних податкової накладної даним Реєстру.

4. У разі порушення продавцем установленого порядку реєстрації податкових накладних ДПА має право проводити перевірку достовірності зазначених платником податку сум податкових зобов’язань з метою встановлення права покупця на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту.

Надходження до органу державної податкової служби інформації про виявлення розбіжностей у даних податкової накладної та Реєстру є підставою для проведення позапланової виїзної перевірки продавця та покупця.



5. Невідповідність даних, зазначених в податковій накладній, даним Реєстру не звільняє продавця від обов’язку включення суми податку на додану вартість, зазначеної в податковій накладній, до суми податкових зобов’язань за відповідний звітний період. Покупець втрачає право на податковий кредит відповідно до податкової накладної, якщо сума податку на додану вартість згідно з накладною не відображена продавцем у податковій декларації або продавець не провів у повному обсязі розрахунки з бюджетом за такою декларацією.



Прем’єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО
 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Покупець втрачає право на податковий кредит відповідно до податкової накладної, якщо сума податку на додану вартість згідно з накладною не відображена продавцем у податковій декларації або продавець не провів у повному обсязі розрахунки з бюджетом за такою декларацією.

Прем’єр-міністр України Ю. ТИМОШЕНКО
Опять Юля наступает на те-же грабли (Всерусь, но не покорюсь!)
Снова лезет в Закон розпорядженнямы и постановамы.
Но это не мелочь по карманам тырить. У кого есть сумма НДС 1 000 000 грн. в накладной, у того и есть и юристы, и в суде они докажут, что Розпорядження КМУ и Закон о НДС - две большие разницы.:yahoo:

Любит Вона лезть в экономику. Вот Посилання видалено ее новый брачный контракт с НУНС. И в свете ее предыдущих и нынешних постанов и решений там мне понравилась цитата:

* всебічна підтримка підприємництва, особливо-
малого та середнього бізнесу, створення
сприятливих умов для його розвитку
:D:D:D
 
Останнє редагування:
Налоговая не принимает расходы на автозапчасти.
Я предприниматель на едином налоге ,плательщик НДС.
Основной вид деятельности грузовые перевозки по Украине.
На днях всех ЧП плательщиков НДС собрали в налоговой и провели разъяснительную работу, объяснив, что можно ставить в налоговый кредит, а что нет.
Согласно их нему распоряжению я имею право ставить в налоговый кредит только расходы по топливу, а расходы на шины, запчасти, я не имею права ставить так как автомобиль пренадлежт мне на правах собственности. И сказали кто не согласен , обращайтесь в суд.
Может мне кто подсказать, как поступить в данном случае

Сама налоговая вам подсказала как поступать - в суд. Отражайте налоговый кредит как считаете нужным. Будете обжаловать акт проверки и уведомления-решения потом (может этого потом и не будет). Можно сначала в налоговую жаловаться. По статистике в одном случае из пяти жалобы налогоплательщиков удовлетворяются на уровне ДПА Украины. Cуды удовлетворяют иски налогоплательщиков в 70 случаях из 100. Предприниматель должен отстаивать свои права и интересы.


Заключали ли Вы договор аренды авто между физлицом и физлицом-предпринимателем? Если да, то посмотрите как формулируются в договоре условия содержания автомобиля.

Эта мысль очень оригинальная. Вы предлагаете физ.лицу (собственнику авто) заключить договор с самим сабой, но как ФОП.
 
Да, именно так. И в договоре в пункте "Обязанности арендатора" указать: содержать автомобиль в исправном состоянии, осуществлять за счет собственных средств текущий ремонт, обеспечивать техническое обслуживание, технический осмотр и производить другие затраты для поддержания и использования автомобиля: заправку ГСМ и ....... Устранять последствия аварий и повреждений автомобиля, которые возникли во время его эксплуатации. Заключить договор страхования гражданской ответственности собственников транспортных средств..... Ну и, конечно же, арендная плата.
Кроме того, согласно ст.801 ГК, арендатор обязан поддерживать полученное в аренду транспортное средство в соответственном техническом состоянии.
Пункт 1.3 Положения о техническом обслуживании и ремонте дорожных транспортных средств автотранспорта, утв. Приказом Минтранса Украины от 30.03.1998г. №102, предусматривает, что ""справний технічний стан автотранспорту – це стан виробу, що відповідає всім вимогам нормативно-технічної та (або) конструкторської документації. Перелік норм, яким має відповідати технічний стан автотранспорту, наведено у п. 2 цього Положення. Підтримка автотранспорту в справному стані передбачає проведення технічного обслуговування та ремонту автотранспорту (поточного або капітального). Система технічного обслуговування дорожніх транспортних засобів передбачає проведення таких видів обслуговування: щоденне обслуговування – ЩО; перше технічне обслуговування – ТО-1; друге технічне обслуговування – ТО-2; сезонне технічне обслуговування – CO. Перелік операцій, що відносяться до ЩО, ТО-1, ТО-2, CO, наведено у вищезазначеному Положенні".
Кроме того, "Згідно з нормами п. 3.8 Положення № 102 щоденне, технічне та сезонне обслуговування автомобілів не належить до реконструкції, модернізації, технічного переозброєння та інших видів поліпшення дорожньо-транспортних засобів. Тому витрати, понесені орендарем (за умови використання таких автомобілів (як легкових, так і вантажних) у своїй господарській діяльності), на підставі пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України № 334/94-ВР включаються до складу валових витрат підприємства-орендаря. При цьому зазначені витрати включаються за правилом першої події – або на дату їх нарахування або на дату оплати вартості таких витрат (якщо обслуговування проводилося сторонніми організаціями).
Частиною першою ст. 776 Цивільного кодексу визначено, що поточний ремонт майна, отриманого в оренду, проводиться орендарем за рахунок власних коштів, якщо інше не встановлено договором або законом. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться за рахунок власних коштів орендодавця (частина друга ст. 776 Цивільного кодексу), якщо інше не встановлено договором або законом.
Крім того, "відповідно до ст. 778 Цивільного кодексу проведення орендарем поліпшень майна, переданого в оренду, можливе лише за згодою орендодавця. Тобто в договорі оренди майна має бути передбачено виконання зазначених робіт.
 
Что бы не занимать много места ваше сообщение №108 Ishtar78 цитировать не буду. Мягко говоря мысль оригинальная, как я уже писал.

Интересно как эту свою идею вы согласовывавете с нормами гражданского законодательства, в частности, с положениями о Договоре? У вас получается две стороны, что бы заключить договор? Физ. лицо и он же сам, как ФОП? Есть такой инстит в праве как юридическая фикция, то. есть в вашем варианте вы устанавливаете, что есть лицо физическое (полноценное) и есть лицо физическое предприниматель (фикция).(по аналогии с юридическим лицом, оно тоже фикция)
Но как вы это будете обосновывать и пользоваться этим.

По моему вы не так глубоко копаете. Судя по тому, что вы углубляетесь в анализ закона о прибыли и валовых затрат лица при такой схеме. Человек понятно написал, что находится на едином налоге. О чем вы пишите. Кстати почему вы ему еще не предложили при такой схеме платить 15% подоходного налога от орендных платежей, которые он себе сам будет платить.
 
Налоговая не принимает расходы на автозапчасти.
Я предприниматель на едином налоге ,плательщик НДС.
Основной вид деятельности грузовые перевозки по Украине.
На днях всех ЧП плательщиков НДС собрали в налоговой и провели разъяснительную работу, объяснив, что можно ставить в налоговый кредит, а что нет.
Согласно их нему распоряжению я имею право ставить в налоговый кредит только расходы по топливу, а расходы на шины, запчасти, я не имею права ставить так как автомобиль пренадлежт мне на правах собственности. И сказали кто не согласен , обращайтесь в суд.
Может мне кто подсказать, как поступить в данном случае

У нас аналогичная ситуация, проведена проверка и НДС с стоимости всех запчастей с 2007 по 2009 годы сняли с налогового кредита, хотя при проверке в 2006 году, НДС с запчастей полностью был отражен в налоговом кредите. Закон по НДС не менялся, будем спорить. А как у Вас решился вопрос?
 
У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2009 року N 1178-р
{ Додатково див. Конституційне подання Президента від 29.10.2009 }
Кабінет Міністрів України 23 вересня 2009 року видав розпорядження N 1178-р ( 1178-2009-р ) "Питання Загального реєстру податкових накладних". Названим розпорядженням ( 1178-2009-р )
Уряд України запровадив реєстрацію податкових накладних платників
податку - продавців товарів (робіт, послуг) у Загальному реєстрі
податкових накладних та уповноважив Державну податкову
адміністрацію України встановити порядок ведення цього Реєстру.
Кабінет Міністрів України також установив, що податкова накладна
надається покупцю товарів (робіт, послуг) після внесення
відомостей про неї до Реєстру; у разі порушення продавцем
установленого порядку реєстрації податкових накладних Державна
податкова адміністрація України має право проводити перевірку
достовірності зазначених платником податку сум податкових
зобов'язань з метою встановлення права покупця на включення сум
податку на додану вартість до податкового кредиту; надходження до
органу державної податкової служби інформації про виявлення
розбіжностей у даних податкової накладної та Реєстру є підставою
для проведення позапланової виїзної перевірки продавця та покупця,
а невідповідність даних, зазначених у податковій накладній, даним
Реєстру не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку
на додану вартість, зазначеної в податковій накладній, до суми
податкових зобов'язань за відповідний звітний період, при цьому
покупець втрачає право на податковий кредит відповідно до
податкової накладної, якщо сума податку на додану вартість згідно
з накладною не відображена продавцем у податковій декларації або
продавець не провів у повному обсязі розрахунки з бюджетом за
такою декларацією.

Назване розпорядження ( 1178-2009-р ) Кабінету Міністрів
України не відповідає Конституції України ( 254к/96-ВР ), за якою
кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і
розмірах, встановлених законом (частина перша статті 67)
( 254к/96-ВР ), система оподаткування, податки і збори
встановлюються виключно законами України (пункт 1 частини другої
статті 92) ( 254к/96-ВР ), прийняття законів належить до
повноважень парламенту - Верховної Ради України як єдиного
законодавчого органу в Україні (стаття 75, пункт 3 частини першої
статті 85, стаття 91 Конституції України) ( 254к/96-ВР ).

Таким чином, вирішивши підзаконним актом питання, віднесені
Конституцією України ( 254к/96-ВР ) до сфери законодавчого
регулювання, Кабінет Міністрів України діяв з перевищенням
повноважень та у спосіб, що не передбачений Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, а отже, порушив, крім
вищезазначених, і норми частини другої статті 6 та частини другої
статті 19 Конституції України ( 254к/96-ВР ), які зобов'язують
органи виконавчої влади здійснювати повноваження у встановлених
Конституцією ( 254к/96-ВР ) межах та діяти лише на підставі, в
межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, частини третьої статті 113, за
якою Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується,
зокрема, Конституцією України ( 254к/96-ВР ), частини першої
статті 117 Конституції України ( 254к/96-ВР ), за якою Кабінет
Міністрів України видає постанови і розпорядження в межах своєї
компетенції.

Ураховуючи викладене та відповідно до пункту 15 частини
першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР )
п о с т а н о в л я ю:

1. Зупинити дію розпорядження Кабінету Міністрів України від
23 вересня 2009 року N 1178-р ( 1178-2009-р ) "Питання Загального
реєстру податкових накладних".

2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
( Тeкcт взятo з сайту Bерховної Pади )

Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 29 жовтня 2009 року
N 872/2009
 
Назад
Зверху Знизу