Статус: Офлайн
Реєстрація: 27.02.2009
Повідом.: 4935
Реєстрація: 27.02.2009
Повідом.: 4935
MuXaH
ну так что там с переносом 12 причин остановки в закон?
Тогда шапка тоже судился по-моему с кабмином, чтобы в наказе убрали и привели в соответствие с законом. Сделали наоборот
Все об этом предпочитают помалкивать

ну так что там с переносом 12 причин остановки в закон?

Тогда шапка тоже судился по-моему с кабмином, чтобы в наказе убрали и привели в соответствие с законом. Сделали наоборот

Все об этом предпочитают помалкивать
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
3. У Законі України "Про міліцію" ( 565-12 ) (Відомості
Верховної Ради УРСР, 1991 р., N 4, ст. 20 із наступними змінами):
а) у пункті 21:
в абзаці першому:
слова "зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил
дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну
несправність транспорту або забруднення ним навколишнього
середовища, а також при наявності даних про те, що він
використовується з протиправною метою" виключити;
б) доповнити пунктом 21-1 такого змісту:
"21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення
правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на
транспортному засобі або наявності номерного знака, який не
відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому
для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не
дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані
двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну
несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать
про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або
вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи
адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу
в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з
протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про
обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи
адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли
бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам
міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні
правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні
плани) для перевірки документів на право користування і керування
транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання
рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на
це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на
транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників
дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і
використання на транспортному засобі спеціальних світлових або
звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції
повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного
засобу, суть вчиненого правопорушення".
больше чем многие тут языком машущиезы прежде чем высрать еще что то ответте на вопрос - что сделали лично вы для водителей и ГАИ ... ***** ?
