Допомагаємо ЗСУ!

МОН - історія України не належить до пріоритетних предметів для вступу до вишів...

🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
Статус: Offline
Реєстрація: 06.03.2023
Повідом.: 8018
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #1
Дуже цікава тема. Зразу можу сказати, що в дискусії навколо цієї теми є елемент протиставлення історії та математики. Так вийшло, що я впритул до теми прийшов з цього істеричного ))) огляду істориків
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
..Там в кінці є заклик до того, щоб вивчати все "Тут замість підходу «або-або», потрібен підхід «і-і». Насправді обов’язковими мають бути й математика, й історія України, адже кожен із цих предметів є вкрай важливим для формування повноцінної людини та громадянина. " Такі мудреці забувають, що перед міністерством є ще задача скоротити навантаження на учнів..))
Точка зору міністерства тут
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #2
"

Чому потрібне реформування історичної освіти й що запропоновано в Концептуальних засадах

Проблема: в умовах війни історичній освіті потрібно відповідати на політичні, економічні, соціальні та культурні виклики для консолідації української нації.

Рішення: сформувати загальноосвітній україноцентричний курс історії з позицій викликів сучасності (можливі назви: «Історія: Україна і світ», «Історія України і світу»).

Проблема: історія України та всесвітня представлені як окремі хронологічні оповіді впродовж усього навчання. Це заважає учнівству розуміти історію України у глобальному контексті. Водночас низку явищ української історії неможливо пояснити у відриві від загальних європейських та світових процесів.

Рішення: відмовитися від неузгодженого представлення історії, коли учні, вивчаючи дотичні теми на різних предметах, не розуміють взаємозвʼязків і сутності історичних подій, явищ, процесів.

Проблема: навчальні програми спрямовано на вивчення учнівством надмірного за обсягом фактографічного матеріалу."
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #3
"
Загальноосвітній історичний курс історії — це україноцентричний курс, який цілісно представляє історію України та всесвітню.

Він прибере неузгодженість у викладанні історії і зможе допомогти учнівству зрозуміти роль України у світі на різних історичних етапах. Провідною змістовою лінією такого курсу має бути становлення української політичної нації, боротьба за українську державність і виокремлення субʼєктності української нації у світі.

Український компонент у курсі має становити щонайменше як 2/3 усього навчального змісту."
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #4
Події останніх років показують, що для порятунку демократії в школах повинен бути предмет політика, де якомога раніше треба моделювати вибори влади, щоб хоча б половина школярів розуміли навіщо влада, як вона працює навіть якщо громадянам це не помітно та що буде, коли у владі негаразди... Вираз "Політика справа брудна" - це ознака неосвіченості..
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #5
400px-Black_Grouse_Nationalpark_Bayerischer_Wald.jpg
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #7
Никому твои "находки" не интересны. Все это специалистами уже пережевано, проглочено и высрано.
Знаешь, какое пожелание я услышал на днях от ректорки ХНУ? Чтобы 1 сентября было 50 абитуриентов на химфаке. 50 на факультет, Карл! А ты тут про экзамены не той системы...
 
  • 🔴 19:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #8
Никому твои "находки" не интересны. Все это специалистами уже пережевано, проглочено и высрано.
Знаешь, какое пожелание я услышал на днях от ректорки ХНУ? Чтобы 1 сентября было 50 абитуриентов на химфаке. 50 на факультет, Карл! А ты тут про экзамены не той системы...
Я не ставлю задачи и не строю планы. Я просто хочу отвлечься от плохих новостей и тупых "дискуссий" с беларусами.))
 
Назад
Зверху Знизу