Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Mitsubishi ASX

  • Автор теми Автор теми ostbay
  • Дата створення Дата створення
На диво, повний привід чудово працює, як для звичайного кросовера.
 

Вкладення

  • InShot_20241118_230025290.mp4
    17.3 MБ
S-Cross - так, але +- одне й те саме
Грандленд не буває 4х4 і він якось менший здається.

В цілому, мені байдуже 🙂
Грандленд больше, чем ASX. ASX 4*4 не стоит 23 т. у.е. Его цена 1 155 000 грн = 27,8 у.е.
 
Если бы не тот вариатор
В мене було 2 машини з варіатором і зараз третя у родича. Ніяких проблем. Сучасні від автомату майже не відрізнити, вони перемикання імітують.
Якщо міняти оливу регулярно, то нічого з ним не буде. Інше питання, що багато людей жлобляться зробити все по регламенту: олива + фільтр, а через 1000-1500 км ще раз оливу змінити. І так раз на 40000 км.
 
В мене було 2 машини з варіатором і зараз третя у родича. Ніяких проблем. Сучасні від автомату майже не відрізнити, вони перемикання імітують.
Якщо міняти оливу регулярно, то нічого з ним не буде. Інше питання, що багато людей жлобляться зробити все по регламенту: олива + фільтр, а через 1000-1500 км ще раз оливу змінити. І так раз на 40000 км.
Я рассматривал аутлендер.В итоге купил машину на ДСГ.
 
S-Cross - так, але +- одне й те саме
С-кросс меньше эклипса и дешевле на треть. И меньше грандленда.
Грандленд не буває 4х4 і він якось менший здається.
А грандленд размером как раз примерно как, эклипс. И больше сх-4.
В цілому, мені байдуже 🙂
Ясно:D
 
Я рассматривал аутлендер.В итоге купил машину на ДСГ.
Интересно, если с вариатором покупать, то лучше относительно небольшие машины? Потому что на тяжелые модели по-моему их не ставят.
 
Интересно, если с вариатором покупать, то лучше относительно небольшие машины? Потому что на тяжелые модели по-моему их не ставят.
Не скажу,но у меня есть товарищ на аутлендере.Уже был ремонт а потом новый вариатор в итоге.
 
Назад
Зверху Знизу