Кстати, недавно узнал, что у Жадана,оказывается, выходил альбом "Сергій Жадан та хор монгольських міліціонерів - Госпелс і Спірічуелс (2007)"
Переглянути вкладення 13268608
Ось повний перелік «хористів» - «Люк», «Вертеп», «Мертвий Півень», «Калєкція», «Ойра», «Море снів», «Контрабас», «Собаки в космосі», «Оркестр Че» та дивна формація під назвою «І.Р.А.», утворена І.Волошиним з «Группы интеллектуальных пазерофф «Ступени», Р. Чабаном з «... и Друг мой Грузовик» та ще якимось А., який побажав залишитись невідомим. «Оркестр Че» пісень не співає, а тільки грає інструментальний супровід, під який свій вірш «Жити - значить померти» читає сам Жадан.
«Люк» представив на альбом цілих три пісні, обробивши їх в своєму традиційному мелодійному поп-роковому стилі, зробивши з текстів Жадана приторні радіохіти. Вірш «Трава» в обробці групи «Вертеп» зазвучав в стилі, схожому на радянський рок, натомість вірш «Будда» отримав джаз-рокову обробку. «Мертвий Півень» заспівав «Переваги окупаційного режиму», як завжди, не прислухаючись до мелодики тексту, але від того не менш драйвово. «Гуси» у виконанні «Калєкції» зазвучали в шансонно-роковому стилі (на зразок «ВВ»). Гурт «Ойра» зробив дві пісні - «Купальську» й «Коломийку» - з етно-вокалом і джаз-роковим супроводом, зліпивши народні пісні з текстами Жадана в досить сумбурну, але симпатичну суміш. Обробки «Моря снів» віршів «Вона ще не виросла» і «Тереза» вийшли пронизливими, але жахливо непрофесійними (особливо це стосується вокалу). «Вона ще не виросла» заспівали також «І.Р.А», зробивши дуже цікаву за звучанням композицію, але сам вірш там присутній дуже побічно й умовно, на його місці міг бути будь-який інший. «Є певні речі, що завжди в ціні» у виконанні «Контрабасу» зазвучала як іронічний дворовий шансон, а «Собаки в космосі» зробили з «Вітчизни» радісний метал з духовою секцією.