пиздец, дядя Гера. Вы заебали своим тупым юмором
*/Гамлєт/*/./ Ви, батьку, там привидом вже зовсім заєбались. Шось
пиздите таке, що не просцяти і за цілий тиждень. Я же вам сказав, що
мститися не можу, бо всі люди - це браття на землі, окрім жидів, татар,
масонів, негрів, білорусів, которих я ненавиджу. В цілому я ж гуманіст,
не те шо ви, папаша. Вам тільки би горілки засадить та мамку бідну на
печі єбати, аж дим із хати йде. А потім чаю посьорбати і кидати сокиру в
паралізовану бабуню, в унітаза хуярить чобітьми і так же много другої
хуйні за вами замічав я. Навіщо ж вам було родного брата, слабкішого за
вас своїм здоров'ям, примушувать лизати вам мін'єта? От він і єбанувся,
бідолашний, і це не дивно. Мати моя, бідна, ненавиділа вас, як я жидів.
Мене ж, синка хорошого, любила і часто пестила. А я із нею грався у
котика та білочку. Ви, батьку, пиздуйте в ваше море та хутчіше, бо я
дрючком переєбу єбальник щє й дядька позову і ми з ним разом таких
піздюлєй вам понакладаєм, шо Данія здригнеться.
© Лесь Подеревянський
*Гамлет*(або феномен Датського кацапізму)
Пытаюсь понять, чем "Enemy At The Gates" отличается от "Враг у ворот"?
И чем не угодила ставшая уже классикой комедия абсурда Хеллера "Catch-22"?
Все в высшей степени высокохудожественно.
Да, и "Enemy At The Gates" отличается от "Враг у ворот" языком озвучки. бпзд!
