Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Харьковский трамвайный "дрифт" суров и беспощаден...

  • Автор теми Автор теми Pluto Nash
  • Дата створення Дата створення
99_1.webp

77_8.webp

;)
 
Останнє редагування:
Жаба Фотографическая :D

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Ну, тот район вообще-то называется "Пески", так-что ничего удивительного. Там ещё есть чудо-дом "Парус", вот где красота. Его, когда строить начали, песочек пополз, так пришлось там им какую-то хитромудрую систему вокруг сооружать. ;)
 
было-бы желание - трамвай не самая сложная штуковина

мозги + деньги => будет собственный трамвай, но видать проблема с совестью ;)

Та есть и то и другое, просто эти мозги работают на высос денег из города в свой карман, а совести там отродясь не было. Ему надо переделать трехколесный вел в трамвайную дрезину и пустить по рельсам
 
Та есть и то и другое, просто эти мозги работают на высос денег из города в свой карман, а совести там отродясь не было. Ему надо переделать трехколесный вел в трамвайную дрезину и пустить по рельсам

Польський банк намагається відсудити у ХКП «Міськелектротранс» 90 тролейбусів і 10 трамвайних вагонів. Про це свідчить постанова Харківського апеляційного господарського суду від 21 травня.
Позов подало ТОВ «Фінансова компанія «Приватні інвестиції», засновником якої є Польський акціонерний банк «Загальна ощадна каса».
ФК «Приватні інвестиції» повідомила, що ще в травні минулого року рішенням господарського суду Львівської області визнано її право власності на 57 тролейбусів та 10 трамвайних вагонів в рахунок погашення боргу за кредитним договором. Ще 33 тролейбуси належать компанії на підставі договору про порядок виконання грошових зобов’язань від 13.11.2014, укладеного між позивачем та попереднім власником даного майна – ТОВ «Кредит фонд».
За постановою суду, провадження у справі припинено, оскільки такий спір має розглядатися в рамках відповідної справи про банкрутство, адже 11 червня 2013 року ХКП «Міськелектротранс» визнано банкрутом.
Судді врахували заяву ліквідатора підприємства про те, що позовні вимоги визнаються і спірне майно включено до ліквідаційної маси ХКП «Міськелектротранс» і може бути відчужене тільки в процедурі банкрутства.
7 листопада 2006 року ПП «ПЛ Лізинг» (лізингодавець), ХКП «Міськелектротранс» (лізингоодержувач) і ТОВ «Дуотранс» (продавець) уклали тристоронній договір купівлі-продажу. «ПЛ Лізинг» закупило тролейбуси і трамваї в «Дуотрансу», а потім передало їх у лізинг «Міськелектротрансу». Таким чином оновили третину парку комунального електротранспорту в Харкові.
Для придбання тролейбусів і трамваїв «ПЛ Лізинг» (власник поляк Лучин Ришард) брало кредит у ПАТ «Кредобанк» під заставу купленого електротранспорту. «Кредобанк» належить «PKO Bank Polski S.A.». Самі тролейбуси і трамваї були російського виробництва.
У зв’язку з невиконанням кредитного договору, з «ПЛ Лізинг» у 2010 році через суд було стягнено заборгованість в сумі 47,60 млн грн. У грудні 2011 року ПАТ «Кредобанк» відступило право вимоги по договору ФК «Приватні інвестиції». У зв’язку з неспроможністю «ПЛ Лізинг» виплатити 47,60 млн грн. боргу, суд вирішив, що вимоги кредитора мають бути задоволені за рахунок майна, переданого в заставу.
У квітні цього року за клопотанням Харківської міськради суд поновив пропущений строк оскарження рішення госпсуду Львівської області, яким визнано власність ФК «Приватні інвестиції» на тролейбуси і трамваї.
За державною програмою, що її ухвалив Кабінет Міністрів під керівництвом Віктора Януковича, розраховуватися за нову техніку Харків мав спільно з державним бюджетом. Але вже через рік уряд Юлії Тимошенко відмовився допомагати з оплатою, оскільки з’явилася нова постанова Кабміну, згідно з якою закупівля електротранспорту фінансується з держбюджету тільки в тому випадку, якщо його виготовив вітчизняний виробник. З припиненням фінансування з держбюджету в Харкова почалися перебої з платежами, оскільки в повному обсязі міський бюджет не міг забезпечити виплати за договором.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Та есть и то и другое, просто эти мозги работают на высос денег из города в свой карман, а совести там отродясь не было. Ему надо переделать трехколесный вел в трамвайную дрезину и пустить по рельсам

Повторюсь, в Харькове есть свой вагоно-ремонтный завод. Уж не знаю в каком он там состоянии, но, полагаю, как базу можно использовать.
 
Он тихо идёт от того, что у него сопротивления вынесены на крышу, и не требуют обдува вентилятором, как в привычных нам братьях этих вагонов. Именно вентилятор под полом там шумит, как три скотины.

Вы правы, стоит добавить что и грохота/дребезга меньше в нем.
 
Трамвай дрифтанул и чуть не сбил автобус ))))

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 

Вкладення

  • mxjPTaAL6_E.webp
    mxjPTaAL6_E.webp
    43.5 КБ · Перегляди: 125
после подорожание гепа-зависимых автобусов оценил трамвай и тралик
 
Вывсёврёти! :ги:

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Надо менять трамваи и рельсы а у нас все воруют
 
6 утра, люди шли пешком на работу
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу