15 АГ. Це ні про що. Але, скажи вартість?
15 Аг 48 В в перерахунку на 12 В будуть 60 Аг, причому "чесних" 60 Аг, а не як у свинця, який не бажано розряджати "в нуль", і він не віддасть свою ємність повністю, бо здохне. Коли я купляв той акумулятор, це обійшлося мені у 600 доларів (самі "банки", тримачі, перемички, шматки текстоліту, BMS, зарядний пристрій (до речі, доволі якісний), робота по збиранню всього цього, доставка з Китаю). Перед покупкою я від'їздив один сезон на свинцевих акумуляторах ( 4 шт. AGM 12 В по 7 Аг). За сезон вони здохли. У порівнянні зі свинцем цей акумулятор "як небо і земля", бо його хватало проїхати "з вітерцем" в 10 разів довше.
Так, я розумію, що в нас тут тема про резервне живлення під час блекаутів, і на резервних акумуляторах ніхто їздити не буде, тож їхні габарити та вага вже не такі важливі, як на велосипеді. Але з досвіду використання свинцевих (AGM) акумуляторів в комп'ютерних ДБЖ скажу, що навіть фірмовий якісний АКБ не живе в ДБЖ більше 4 років, а дешевий здохне років за 2. А здихають вони повністю, а не частково, як LiFePO4, де "дохлими" вважаються ті АКБ, які втратили 20% ємності та не тримають великий струм. А стосовно стартерних батарей в мене теж негативний досвід. Я переробив свій комп'ютерний ДБЖ під зовнішню АКБ (вивів кабелі назовні) та підключив стартерну АКБ на 60 Аг. Комп'ютер та деякі інші прилади від неї працювали приблизно 6 годин, доки ДБЖ не вимкнувся. Після цього АКБ простояла розряджена цілу ніч, доки я не повернувся додому, потім її зарядили автомобільною зарядкою. В другий раз ця батарея протрималася трохи більше однієї години на тому ж навантаженні.