Статус:
Online
Реєстрація: 03.02.2008
Повідом.: 9645
Реєстрація: 03.02.2008
Повідом.: 9645
Це ви про що? У вас якась саморобна установка типу "інвертор + літієвий акумулятор + BMS + зарядний пристрій"? Я й сам про таке зараз думаю. Інвертор на 12/220 В в мене вже є. Там потужність 1 кВт (у "піку" до 2 кВт) та "чиста синусоїда". Холодильник від нього працює нормально, при потребі можна буде заживити комп'ютер чи ще щось не дуже потужне. Без пральної машинки "переб'юся", а замість мікрохвильовки та електричної плити в мене є портативна газова конфорка на балончиках. Отже, тепер до інвертора треба LiFePO4 акумулятор, BMS та зарядний пристрій. Бо моя свинцева стартерна батарея другу зиму вже не витягне.Цена вопроса - 50к гр
Я думаю всем интересно о чём речь идётЦе ви про що?
100Ач минимум, это всего 1,2 кВт/ч, зарядное на 30 А, если холодильник неинвертор, то на 10 часов энергии, если инвертор, то в режиме только морозилка на несколько суток.Це ви про що? У вас якась саморобна установка типу "інвертор + літієвий акумулятор + BMS + зарядний пристрій"? Я й сам про таке зараз думаю. Інвертор на 12/220 В в мене вже є. Там потужність 1 кВт (у "піку" до 2 кВт) та "чиста синусоїда". Холодильник від нього працює нормально, при потребі можна буде заживити комп'ютер чи ще щось не дуже потужне. Без пральної машинки "переб'юся", а замість мікрохвильовки та електричної плити в мене є портативна газова конфорка на балончиках. Отже, тепер до інвертора треба LiFePO4 акумулятор, BMS та зарядний пристрій. Бо моя свинцева стартерна батарея другу зиму вже не витягне.
типа да. зиму пережил. доволен.У вас якась саморобна установка типу "інвертор + літієвий акумулятор + BMS + зарядний пристрій"?
Не факт. У меня лития уже набралась кучка дохлых банок. Потому, лично мне больше нравится вариант - свинец. В большой емкости. Стартерная батарея.самое дорогое это надежные литиевые б
Свинцовые аккумуляторы (если хотите чтобы они работали долго), нельзя разряжать больше чем до 12 вольт (без нагрузки), это 50% от ее возможности, дальше идёт её деградация, а потом она перестаёт брать заряд, и начинаются танцы с бубнами вокруг неё.Не факт. У меня лития уже набралась кучка дохлых банок. Потому, лично мне больше нравится вариант - свинец. В большой емкости. Стартерная батарея.
Работает нормально, как бы тут не ругали. Мне хватает. Теоретически, можно раз в год даже менять. Практически - ХЗ, пока не понятно.
Но, сборки лития на большие емкости - у меня не пошли....
А если еще и солнечные панели....
Разряжать можно и больше, если сразу заряжать. Так происходит проверка ёмкости. Да и на автомобиле крутить стартер до короткого хр приходилось неоднократно... Держать разряженным нельзя особенно в тепле.Свинцовые аккумуляторы (если хотите чтобы они работали долго), нельзя разряжать больше чем до 12 вольт (без нагрузки), это 50% от ее возможности, дальше идёт её деградация, а потом она перестаёт брать заряд, и начинаются танцы с бубнами вокруг неё.
Свинец не любит недозаряда. Надо заряжать максимально быстро, не держать разряженным.Разряжать можно и больше, если сразу заряжать. Так происходит проверка ёмкости. Да и на автомобиле крутить стартер до короткого хр приходилось неоднократно... Держать разряженным нельзя особенно в тепле.
А можна подробиці: яка "хімія", марка, модель? Чим заряджали та як розряджали? Яка BMS була? Скільки циклів пройшли? Який внутрішній опір був раніше та який тепер?У меня лития уже набралась кучка дохлых банок
Умови там, в принципі, прості: не перезаряджати вище норми, не перегрівати, у тому числі перезарядом. Не заряджати надто великим струмом (більше 0,1*С). Не розряджати нижче норми. Та це не важко. А от решту умов - "не розряджати глибоко" та "не тримати розрядженим довго" під час блекаутів виконати вже важче.Свинец на сегодняшний день это мазохизм, слишком много для него надо создать условий, и выполнить кучу требований
18650. Різнобій. Деякі купляв новими, деякі дешман з ліхтариків... Симптом - саморазряд та утрата ємності. Litocala зарядний пристрійА можна подробиці: яка "хімія", марка, модель? Чим заряджали та як розряджали? Яка BMS була? Скільки циклів пройшли? Який внутрішній опір був раніше та який тепер?
Тоді все зрозуміло.18650. Різнобій. Деякі купляв новими, деякі дешман з ліхтариків
15 АГ. Це ні про що. Але, скажи вартість?Тоді все зрозуміло.
А у мене інший приклад: акумулятор літій-залізо-фосфатний 48 В 15 Аг, набраний з "сосисок" марки Headway. В комплекті BMS. Заряджав струмом до 4 А. Акумулятор встановлений на електровелосипед. Розряджав струмом максимум до 30 А.
Акумулятор досі працює, на ньому можна їздити, хоча після спроб заряджати на холоді в нього при значних навантаженнях вже просідає напруга, і вгору, наприклад, на підйомі на колишній вулиці Муранова він вже тягне слабенько, треба допомагати педалями.
Акумулятор був куплений у 2013 році
15 Аг 48 В в перерахунку на 12 В будуть 60 Аг, причому "чесних" 60 Аг, а не як у свинця, який не бажано розряджати "в нуль", і він не віддасть свою ємність повністю, бо здохне. Коли я купляв той акумулятор, це обійшлося мені у 600 доларів (самі "банки", тримачі, перемички, шматки текстоліту, BMS, зарядний пристрій (до речі, доволі якісний), робота по збиранню всього цього, доставка з Китаю). Перед покупкою я від'їздив один сезон на свинцевих акумуляторах ( 4 шт. AGM 12 В по 7 Аг). За сезон вони здохли. У порівнянні зі свинцем цей акумулятор "як небо і земля", бо його хватало проїхати "з вітерцем" в 10 разів довше.15 АГ. Це ні про що. Але, скажи вартість?
Це треба буде весь день крутити педалі. Наприклад, для вашого акумулятора 36 В 18 Аг енергоємність 36*18=648 Ватт*г. Враховуємо ККД акумулятора та генератора (хай буде по 90%). 648/0,9/0,9=800 Ватт*г. Отже, вам треба впродовж 8 годин крутити генератор так, щоби видавати постійно в середньому 100 Вт.можно крутить педали и заряжать аккумулятор