- 🔴 15:10 Повітряна тривога в Харків.обл.
- #6181
Продолжайте жить в параллельной реальности, где военная мощь росиии равна нулю,:
Один простой вопрос : неФанерные Арматы существуют,Отмирал Пиздецов когда в следующий поход пойдёт ???

Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Продолжайте жить в параллельной реальности, где военная мощь росиии равна нулю,:
1. НІЯКИХ ІЛЮЗІЙ! Центральна Рада не наважувалася на різкі рухи і мала ілюзію, що Україні досить автономії в складі великої Росії. Центральній Радіі знадобилося аж 4 універсали, щоб до панів політиків дійшло: Росія – ворог. Дійшло надто пізно.
2. НЕ СПОДІВАЙСЯ НА КОГОСЬ Наївні версії, що можна єднатися із білими проти червоних, із німцями проти росіян, із поляками проти росіян, чекати розуміння Антанти – зло. У них свої інтереси і їх інтереси не обов’язково і не завжди дорівнюють нашим.
3. ПОКИНЬ ВЗАЄМОПОБОРЮВАННЯ! Особисті амбіції, бажання потримати булаву, довести, що ти рулитимеш краще – зло. Тільки єдність довкола спільної справи, спільних ідей є квитком в завтра.
4. ГНОБИ ПОПУЛІЗМ І ДЕМАГОГІЮ! Бажання Центральної Ради не мати армію, бо це зайве… бажання Петлюри завалити Скоропадського, бажання УГА вбачати страшнішим ворогом соціалістів, аніж білогвардійців, бажання Директорії ставити ліво-революційність вище за українськість – смертельно.
Рідний наївний популізм робив нас беззахисними. Більшовики валили українське військо зсередини демагогією…
5. АРМІЯ – ГАРАНТ ІСНУВАННЯ КРАЇНИ Військо і тільки військо є запорукою потужної України. Якби в 1917 році соціал-популісти почали будувати військо і доручили цей процес профі (а вони були) – у 1920 році ситуація розвивалася б краще для нас і 1921 рік не став катастрофою. Армія України має бути максимально великою для захисту з усіх боків, має спиратися на потужний оборонний комплекс, щоб не довелось купляти набої у Румунії за цукор. Армія має бути максимально ідеологічно лояльна до українства, ніякого соціалізму, совка і інших марень.
6. ПРОСВІТНИЦТВО І ЗНАННЯ – КАПІТАЛЬНИЙ УДАР ПРОТИ ЗРОСІЙЩЕННЯ І ПОЛОНІЗАЦІЇ Українці в масі не розуміють, що таке Україна, історію, місце і роль в Європі. Не маючи досвіду існування розгалуженої політичної системи, українці ведуться на тих, хто гучніше і яскравіше говорить , не занурюючись в суть сказаного. Цим користуються пройдисвіти.
7. ЗНЕВІРА У СОБІ Українці швидко опускають руки і впадають у всепропальницькі настрої. "Нас зливають" - це не сучасне "ноу-хау". 100 років тому було те саме. Як опустиш руки і складеш зброю – знай: попереду в тебе Голодомор, Розстріляне Відродження, ГУЛАГ, депортація, русифікація…
8. НЕ ЧЕКАЙ РЕЗУЛЬТАТ ЗАВТРА Емоційна нетерплячка - невміння грати в довгу. Ми хочемо результати очевидні і вже зараз. Якщо ми не бачимо результатів негайно – ми впадаємо у відчай, припиняємо вірити в себе і покидаємо боротьбу за свою країну.
9. ГРАТИ В ДОВГУ Капітальні речі будуються довго, але і стоятимуть віки. Треба чітко розуміти дії свої і ворога на кілька, а краще на десятки кроків уперед. Невміння стратегічно мислити спричинило помилку у пріоритетах і Центральної Ради, і Української Держави, і Директорії. Це особливо важливо, коли мова йде про реформи. Це кричуще важливо, коли мова йде про формування візії, якою має бути країна і як цього досягти. 100 років тому це не подужали. 100 років ми це розгрібаємо.
10. УКРАЇНА ПОНАД УСЕ Це проста формула: "Не питай, що країна зробила для тебе? Запитай, що ти зробив для країни?" Робитимеш друге – отримаєш перше.
Также, по его словам, заключены контракты на поставку первых танков "Армата" в войска для опытной эксплуатации. Сейчас предприятия оборонно-промышленного комплекса проводят отладку "Арматы", ее настройку и согласование всех узлов и агрегатов танка. "Работы выполняются в соответствии с запланированными сроками", - добавил Салюков.
Подробнее на ТАСС:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Как и ожидалось, доказанный фуфел не покинул форум. Фуфелы, они такие, только языком чесать умеют. Сам не предоставил ни одной ссылки, что известное британское агентство финансируется россией, а лишь бездоказательно орал об этом. А потом и вовсе слился в стиле Ляшко: я не я и попа не моя.
Начни с себя,тролль!
Вопрос лично к тебе :
-Хуйло кто ???
-Крым чей ???
Бородавка и раковая опухоль Украины.
По сути спрашивать надо.
Или отвечать.
Ты же простыни постишь с информационной кашей.
Что узнать то хотел???
В предложение-два уложиться сможешь?
Не отвлекайся на другие темы. Начинаешь путаться.А то Харьков белый и пушистый.
В чем путаница? Это по теме. Я расписал по категориям, как харьковчане оценивают Саакашвили. Получилось - Харьков совсем не пушистый. Точнее, в Харькове истина не пользуется авторитетом, как и должно быть в ватном городе. Если судить по раисе, то в ватной среде на вершине - всегда пуйло.Не отвлекайся на другие темы. Начинаешь путаться.
Я уже задавал подобного рода вопрос , в случае прихода к власти , какая у михо программа в отношении вордло?
Я уже отвечал, поищите в истории. Хотя и без истории понятны мои ответы.
.
ни очевидные достижения, ни глубоконаучные оценки экспертов, ни смелость и высокие человечески достоинства Михаила, ни уважение к нему и известность во всем мире.
Ukraine on the brink of kleptocracy
Mikheil Saakashvili
51 мин. ·
Експерти Європейської ради з закордонних справ: Україна стрімко перетворюється на клептократію.
«... Порошенко і весь держапарат витрачають багато часу на спроби позбутися їх нового політичного противника Саакашвілі шляхом типової кампанії переслідування радянського зразка і всяких брудних трюків правоохоронної системи»
3 січня заяву колишнього президента Грузії Михайла Саакашвілі про надання притулку в Україні було відхилено, усуваючи ключову перешкоду для його депортації до Грузії. Якщо його депортують, він, швидше за все, буде показово засуджений без справедливого шансу на захист.
Оскільки Саакашвілі порвав зв'язки з Президентом Порошенко, українська влада працює понаднормово, щоб позбутися свого нового політичного противника. Кампанія з переслідування в радянському стилі почалася з позбавлення його громадянства України (рішення, визнане незаконним більшістю незалежних експертів), позбавлення його можливості повернутися в Україну і свавільні арешти його помічників. Генеральний прокурор України Юрій Луценко спробував провести власний показовий суд над Саакашвілі, але змушений був відступити 11 грудня формально через слабкі докази, але фактично через тиск з боку ЄС і США.
Саакашвілі не святий, але кампанія проти нього є чітким тривожним сигналом того, що судова система і апарат безпеки знову втягуються в брудні трюки політики. Сам Луценко колись став жертвою судового переслідування режиму Януковича. Тепер же він ініціює їх в інтересах Порошенко.
Поки епопея з Саакашвілі затягується, партії влади зайняті дискредитацією найефективнішого антикорупційного агентства, яке коли-небудь було в Україні. 6 листопада Блок Порошенка і Народний фронт ввели законопроект, який передбачає звільнення Артема Ситника з посади голови Національного антикорупційного бюро України (НАБУ) і посилення політичного контролю над бюро.
«Злочин» Ситника полягає у пред'явленні обвинувачень за корупцію і хабарництво проти високопоставлених олігархів, радників президента і сина колишнього прем'єр-міністра. Незважаючи на те, що міжнародні спостерігачі оцінювали розслідування НАБУ як бездоганні, судова система України відхилила всі позови. Міжнародний тиск досі заважав Раді провести остаточне голосування по закону, але він ще на розгляді і може«спливти» після того, як Захід буде зайнятий іншими речами.
Більш того, законопроект є лише верхівкою айсберга війни українського істеблішменту проти боротьби з корупцією. Слідчі НАБУ були заарештовані, в їх офісах проводило обшуки СБУ, а адміністративні укази були використані для того, щоб заблокувати їм доступ до інформації або, навпаки, завалити їх тоннами безглуздої «інформації», що підлягає обробці, - в той час як підозрювані зникли.
Суди також знаходяться у небезпеці. Двадцять п'ять з 113 суддів, нещодавно призначених в новий верховний суд України, не відповідають критеріям сумлінності: вони мають необгрунтовані активи і / або займаються справами, визнаними політичними переслідуваннями або такими, що порушують права людини, що було підтверджено Європейським судом з прав людини.
Вакансії нового Національного бюро розслідувань (НБР), яке повинно було провести розслідування корупції високого рівня в Генеральній прокуратурі (ГПУ), були заповнені без належної прозорості, а нові лідери прийшли з лав старої державної прокуратури. У той же час пропозиція Порошенка по антикорупційному суду ігнорує пораду Венеційської комісії і не забезпечить необхідної незалежності від політичної та судової ієрархії для такого важливого суду.
Електронні декларації про доходи владних державних службовців досі не привели до яких-небудь кримінальних розслідувань, в першу чергу те, що Національне агентство з попередження корупції (НАЗК), яке повинно контролювати електронні декларації, знаходиться під контролем олігархів.
Нарешті, восени 2017 року спостерігалося почастішання нападів на активістів по боротьбі з корупцією, ГО і журналістів-розслідувачів. Від політично мотивованих арештів до сфабрикованих доказів по організації протестів, переслідувань і відкритого залякування, список сумнівних дій, використовуваних для підриву роботи з розслідувань, довгий.
Своїми діями Порошенко швидко нівелює прогрес в області верховенства закону і поділу влади, що відбувся в Україні після революції гідності. Якщо все це буде тривати, Україна знову стане квазіавторитарною клептократією, в якій кілька можновладців використовують державний апарат для лобіювання своїх приватних інтересів.
Для Європи стурбованість викликає те, що українські еліти йдуть цим шляхом, позиціюючи себе як «проєвропейські» і претендують на те, щоб вести країну до Європи. Але події попередніх місяців показують, що з нинішнім політичним класом при владі немає європейського майбутнього для України. Як і в Молдові, приватне збагачення нібито «проєвропейських» політиків тільки дискредитує Союз, зменшить його вплив і зірве процес реформ всередині країни. Тому ЄС повинен діяти зараз, якщо він хоче зберегти довіру до Східного сусідства.
Поки що дипломатичні протести з боку Сполучених Штатів, Європейського союзу і Міжнародного валютного фонду запобігли найгіршому. ЄС відмовився від третього пакета макрофінансової допомоги, але це не перешкодить подальшому дистанціюванню України, враховуючи, що тепер вона може запозичувати кошти з фінансових ринків.
ЄС також пригрозив призупинити лібералізацію візового режиму, оскільки Україна більше не відповідає критеріям безвізового режиму (введеного після реформ в 2016 році). Європейські лідери, зі зрозумілих причин, неохоче виконують цю погрозу, тому що це зашкодить пересічним українцям, а не корумпованій еліті.
Точкове замороження активів, що належать особливо корумпованим і блокуючим реформи, членам української владної еліти, буде набагато кращим інструментом. Це дасть чіткий сигнал напередодні президентських і парламентських виборів 2019 року, що самозвані «проєвропейські» еліти України не мають з Європою нічого спільного. Більш того, загроза його переобранню і позбавленню влади може бути єдиною мовою, зрозумілою Порошенкові.
Багато європейців ухиляються від прямого протистояння українському керівництву, побоюючись, що це завдасть шкоди боротьбі України за незалежність і суверенітету стосовно Росії. Але це коливання недоречно. Корупція і суверенітет - це різні питання, які слід розглядати як такі.
Україна як країна заслуговує на підтримку своєї територіальної цілісності, оскільки Росія незаконно вдерлася і анексувала частини цієї країни. Така поведінка Москви жодним чином не може бути виправдано або згодом узаконеною через корумпованість чиновників України. Точно так само, якщо теперішній український уряд не виконає свої обіцянки по боротьбі з корупцією (в рамках ЄС-Україна-DCFTA), це повинно мати наслідки, незалежно від боротьби з Росією.
Головні вимоги революції гідності полягали в тому, щоб перетворити Україну на країну, яка поважає верховенство закону, однаково і з повагою ставиться до своїх громадян і запобігає незаконному збагаченню політичних еліт. Порошенко і його уряд зазнали невдачі стосовно всіх цих вимог. Все частіше його адміністрація перетворює нову Україну в дзеркальний образ старої України. Європейські лідери не повинні прикривати цю регресію геополітичним фіговим листям.
ургант. от серьезноОт реально
если не Хуйло, то кто?
ургант. от серьезно
![]()
а щас шо, живут? гдето так и есть, судя по мемамЦекало премьер министр.
Лолита министр культуры.
Камеди клаб кабмин. Кривое зеркало дума.
Петросян спикер.
Ото заживут!![]()