Как правильно утеплить и облицевать дом?

Имеет ли смысл такое утепление?

  • Да ,имеет смысл.

    Голосів: 289 90.9%
  • Смысла в таком утепление нет,проще батареи поствать большие(если трубы горячии)

    Голосів: 29 9.1%

  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    318
Ну пусть будет так, один черт стене скоро хана
 
Ближайший стояк от боковой стены, примерно в 10 метрах... по полу течет к стене?:eyecrazy:
Если текут батареи отопления в отопительный сезон, то тоже жильцам на пол в первую очередь... - уже бы ликвидировали...:)
Так что причину надо искать... и ее можно найти, но нужен хороший специалист;)
 
Ближайший стояк от боковой стены, примерно в 10 метрах... по полу течет к стене?
Это кто вам такое сказал?:) Или вы на глаз определили серию дома и посмотрели его планировку?
Вот как раз именно там где течет в очень многих торцевых блок-секциях располагается С/У и идут все стояки,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


ЗЫ: был случай когда текло по круглопустотным плитам перекрытия на расстояние 9м, еле нашли откуда бежит, текла кровля, выполнили ремонт кровельного покрытия, на следующую зиму опять жалобы от жильцов, дождались пока сойдет снег, пошли обследовать, все в норме, герметичность кровли и всех примыканий над тем местом где течет не нарушены, в общем после долгих поисков оказалось что проблема была с карнизом, схалтурили кровельщики маленько, не качественно выполненная работа привела к тому что вода в районе карниза попадала в пустоты плит и текла по ним на очень приличное расстояние, порядка 9м.
При чем эта проблема наблюдалась только зимой, все лето и осень проблем не было, все потому что небольшой уклон плит был в обратную сторону и вода текла вглубь дома только тогда, когда на наружной стороне образовывалась ледяная пробка. Вот такая вот история... извиняюсь за оффтоп.
 
Останнє редагування:
Всенаціональний КОНКУРС – зігрій Україну своїм БАБЛОМ!!! Або ХІТ «перлів – хохм» від наших «ЕНЕРГО – оптимізаторів» (довго сам сміявся, та, якщо чесно – плакати хочеться).
На кожному кроці зараз майорить тема ЕНЕРГО ощадності – ефективності – незалежності (виставки, реклами, коментарі, ціла армія новоявлених «фахівців», море всевирішуючих пропозицій, тощо) для Вашого ЖИТЛА. Розберемся в цьому по простому, з гуморком)))
Суть опалення житла – «наповнити» його теплом-енергією щоб мати комфортний температурний режим в середині. Використаємо формулу «Чудо-БОЧКИ» (де наше житло – бочка, а вода в ній – це необхідне тепло … тобто гроші що ми тратимо):
(1) наповнили Чудо-БОЧКУ «по самі вінця» водою-теплом-грошима й отримали бажаний ОПТИМАЛ, температурний режим / комфорт проживання (звісно що вона буде з часом «природньо тікати» - прийдеться постійно «доливати» - платити);
(2) неповністю наповнена – маєм ДИСКОМФОРТ (погано – холодно);
(3) постійно переливаємо – тупо розбризкуємо воду-тепло-гроші, ПЕРЕВИТРАТИ (як в нас в квартирних будинках буває … а платите то Ви);
(4) а тепер «БОМБА» - якщо вона дірява отримуємо СИСТЕМНІ ВТРАТИ води-тепла-грошей (і чим більші в нас «діри» тим більше «попадалово»).
Чому порівняння з бочкою – водою, бо «рух» тепла є постійним (як і води, тільки інші закони фізики), причому відбувається аж ЧОТИРЬМА методами (як вода – кругом «пролізе»). А тепер обіцяний Хіт- Парад «перлів-хохм» від наших «МИвсеВАМпарішаєм».

ПЕРЛ №1 – ЕНЕРГОефективність (якість наповнення дірявої бочки).
- Ви все ще наповнюєте свою діряву Чудо-БОЧКУ стаканами, МИ пропонуємо Вам наші ефективні ВІДРА, а для особливо заможних наші надсучасні НАСОСИ (повна автоматизація з красивими дисплеями/кнопками та доступом в інтернет) … з Нами Виз можете це робити швидше й веселіше … (це про всякого типу екстра котли, радіатори, новітні системи опалення).
Це як палити костер в полі (бо хата «дірява» й сифонить теплом) – і Ви вирішуєте як оптимальніше гріти всю неньку Україну (газом, твердим чи рідким паливом, електрикою, тощо). Ефективніше ж буде.

ПЕРЛ №2 – ЕНЕРГОефективність (чудо лічильники для переливу).
- Ви все ще не знаєте скільки саме переливаєте свою бочку, для Вас у НАС є надсучасні лічильники всього на світі, які порахують до копійки стільки Ви тупо викинули грошей.
Замість того щоб контролювати аспект наповнення до необхідного рівня – ми перебираєм варіанти обліку переливу (щоб трішки менше платити за перелив ніж без лічильників – економія ж, ефективність).

ПЕРЛ №3 – ЕНЕРГОефективність (відновлювальне чудо).
- а навіщо Вам вода та бочка, в НАС для ВАС сучасна тема (замість води сидр зі смаком віскі та кришталева ємність з позолоченими дірками). Відновлювальна енергетика це правильно й на часі, тільки підходити до неї потрібно дуже зважено й обов’язково після попередніх комплексних рішень.
Заплатити пару тисяч чи десятків тисяч доларів щоб Ваша хата фонтанувала дорогим шампанським (іншим видом енергії)???

ПЕРЛ №4 – ЕНЕРГОощадність (прекрасні латки, супер-вікна).
- бочка в нас з різними дірками (по суті та розміру), тому «латаючи» їх певний вид такими вікнами ми чомусь очікуємо грандіозного ефекту … одні закрили, інші ж залишилтся… і потекла вода-бабло далі.
Купіть літню вітровку й на зад пришийте кусок самої дорогої норки – на морозі дупі може і буде тепліше, а в загальному чомусь якось зябко.

ПЕРЛ №5 – ЕНЕРГОощадність (пінопласт чи мінвата Вам «на рани»).
- Ми зашиєм Вам фасад і буде Вам щастя, Наше утеплення все вирішить (пам»ятаєте – тепло гасає 4 видами … тому це знову латання іншого виду дірок …я вже мовчу що деколи так зашиють – що за пару місяців вся хата в грибку й дихнути немає чим…та це видно «додатковий бонус»).
Утеплення це вже не вікна, дорожче. Ви вже купили цілу норкову шубу, та знову чомусь холодно (бо без шапки й в ластах на босу ногу – інші діри то не закрили).

Посміялися??? Йдемо далі. Хоча хватить – давайте серйозно:
(1) спершу потрібно перевірити де втрачається вода-тепло-гроші в житлі;
(2) комплексно розробити систему уникнення втрат й порахувати бюджет того всього (задорого чи неможливо – спихайте те житло пошвидше);
(3) після того як практично зробите необхідну реконструкцію фахово й скурпульозно прорахувати теперішні потреби в воді-теплі (от ми дійшли до нашої бочки … навіщо купляти й тримати цілий бассейн якщо Вам достатньо середньої бочки);
(4) треба розуміти що втрати всеодно якісь хоч і мінімальні але будуть – не купляйте бронзбойти там де можна долити стаканом (це про потужності необхідних систем опалення);
(5) а може варто раз прорити доріжку до джерела й постіно мати ту воду на долив (це про системи відновлювальної енергії).

ЛЮДИ!!! Може хватить лікувати зуби через зад??? Забули прислів’я «Сім раз відмір – один раз відріж» (сто раз подумай – і тоді плати / роби). А в нас зараз тема «Один раз подумав – сім раз заплатив», хватить вже семикратно розраховуватися за те що раз було ліньки добре подумати.
 
что это за поток сознания?:D
 
Родино в апаснасте
Все на баррикады
 
Здравствуйте, подскажите, утепляю дом базальтовым матом технофас от технониколи, приклеил, поставил анкеры, затянул сеткой. Вопрос - можно ли так оставить на зиму или еще прогрунтовать кварцевой грунтовкой?

клей klt baugut
армировка kla

Производитель клеев Баугут когда то проводил семинар на котором я присутствовал. Два сезона гарантия что система теплоизоляции не утрачивает своих свойств . Поэтому можете не опасаться.
 
Читайте, не скучайте...:D

Енерго ощадне / ефективне житло – реальна «панацея» від всіх «тарифних» бід, чи черговий «лохотрон»?
Для спрощення й доступності візьмемо «світове бачення» тематики – а висновки (порівняння з нашими реаліями) зробите самі.
ЖИТЛО – місце, де ми проводимо більшість свого часу, та основна затратна частина сімейного бюджету (придбання, утримання, покращення) … «Мій дім – моя фортеця»!
Проживання в ньому, в першу чергу, повинно бути «здоровим» й комфортним:
- завжди свіже повітря (постійна подача «чистого» й виведення «відпрацьованого» - надважливість й серйозність цього пояснить любий лікар);
- оптимальний температурний режим (постійні переохолодження чи перегріви – значний «удар» по Вашому здоров’ю, самопочуттю, працездатності, тощо);
- природній рівень вологості (пересушеність чи надлишкова волога - це не тільки загроза появи хронічних захворювань, а й значна шкода для майна … речей, техніки, самого житла);
- достатня освітленість (сонцем) це не тільки аспект зору, а й момент вироблення необхідного вітаміну D (обоє особливо актуальні для дітей, школярів);
- спокій / тишина (відповідна відокремленість й звукоізоляція, відсутність всякого роду вібрацій), брак їх в достатній мірі може приводити навіть до нервових розладів, тощо;
- відсутність в матеріалах житла, техніці, меблях всякого роду шкідливих хімічних сполук (що постійно впливатимуть на здоров’я та самопочуття), бо це причина «раптових» захворювань, алергій, тощо);
- раціональним (по розмірам, плануванню та розміщенню) бо непродуманість приводить до неефективного використання житла, наявності непотрібних чи відсутність необхідних площ / приміщень;
- мережево - якісно стабільним (перепади напруги чи її періодична відсутність, погана якість води чи недостатній її тиск, «намішаний» негорючий газ, тощо – це все моменти дискомфорту життя вцілому);
- інфраструктурно доступним (нормальний доїзд, розвинуте транспортне сполучення й громадський транспорт, магазини, заклади освіти / охорони здоров’я, тощо).
По – друге, воно повинно бути економічно виправданим. В світі беруть до уваги: (а) вартість придбання й оформлення прав власності; (б) суму витрат на доведення під житловий стан (ремонт, техніка, меблі, тощо); (в) бюджет «в часовому вимірі» - орієнтовні платежі протягом 15 – 20 років на оподаткування володіння, поточні й можливі капітальні ремонти, сума на обслуговування / умовно щомісячні «комунальні» плюс технічні моменти: (г) часова зміна вартості – орієнтовна його ціна через ті 15 – 20 років; (д) ліквідність – настільки швидко продається аналогічне житло такого типу чи в цій місцевості, настільки воно технічно сучасне (вцілому чи хоча б по основним параметрам). ТІЛЬКИ зваживши ці всі дані (навіть орієнтовні цифри) приймається остаточне рішення щодо придбання того чи іншого об’єкту / майна.
Суцільна неперервна якісна теплоізоляція всієї «оболонки» житла, герметичність, зовнішня паропроникність огороджувальних конструкцій (з системою вентильованих фасадів / дахів), енергоефективні вікна / двері та система опалення / підігріву води чітко прорахованої й необхідної потужності, постійна вентиляція (з рекуперацією), правильне розташування по сторонам світу, відсутність містків холоду (балкони, виступи, комини, тощо). Це все параметри так званого «Пасивного будинку» (вся Європа в обов’язковому порядку переходить на такі жорсткі вимоги з 2020 року).
ЖИТЛО – це замкнута система постійно діючих взаємопов’язаних чинників. Нехтування хоча б одним з них приводить до дисбалансу роботи вцілому (перевитрати / некомфортність проживання / згубний вплив на здоров’я чи навіть явна загроза для життя). Тому ці речі повинні вирішуватися КОМПЛЕКСНО високоякісними фахівцями що розуміють дію / наслідки всіх процесів ще ПЕРЕД етапом ПРОЕКТУВАННЯ житла чи скрупульозно й програмно для існуючого.
Наші реалії. Енергоощадність (це комплекс заходів щодо зменшення споживання енергоресурсів) та енергоефективність (система оптимізації їх використання / збільшення ефективності) це чітко різні поняття, але повинні прораховуватися / плануватися тільки НЕРОЗРИВНО (причому в строгій послідовності). Основа тут – ЕНЕРГІЯ, вміння її зберігати / утримувати / використовувати (ВАЖЛИВО – інформаційно Вам знати, що тепло передається аж 4 методами / шляхами).
В нас ці поняття або взагалі сприймаються як одне й те саме, або розглядаються як окремо взяті чи поодиноко. Навіть аспект «руху» тепла береться до уваги ТІЛЬКИ по одному методу (нехтуючи ТРЬОМА іншими). Щодо врахування надважливого питання здоров’я / комфорту – взагалі мовчу. Які результати Ви при такому підході хочете отримати???
Скажете це все «наклеп»??? Тоді підіть до свого забудовника (де Ви хочете придбати житло) – і задайте йому КОНКРЕТНЕ питання: «яким чином він збирається забезпечити Ваші потреби / вимоги до житла що будує в розрізі ДВОХ вищевказаних аспектів – здоров’я / комфорт та економічно – виправданість». Якщо щось не враховане – то навіщо Вам таке «житло»???
Мало??? Підіть на будівельні виставки / форуми (особливо по «назві» щодо енергоефективності будівництва). Спитайте навіщо Вам міняти затратний газовий котел на «ощадно – ефективний» твердопаливний такої самої потужності (!!!!!), якщо правильна фахова програма енергоощадності /модернізації житла зменшує потребу в споживанні енергоресурсів в 4-20 РАЗІВ. Що Вам робити з холодом що «пре» в житло після встановлення надсучасних вікон / дверей (через нефахове встановлення та неврахування правильної теплоізоляції відкосів). Навіщо Ви маєте «вбахувати» величезні кошти в обклейку стін пінопластом товщиною САМЕ 10 см, знаючи що теплоізоляція залежить від співвідношення ЩІЛЬНІСТЬ / ТОВЩИНА і повинна прораховуватися (враховуючи які Ви вже маєте стіни … хоча б). Навіщо Вам плати за модну й красиву техніку з програмуванням чи наприклад сенсорними кнопками (котли, теплові насоси, тощо), якщо Ви практично не будете використовувати і третини їх можливостей та є практичні й в рази дешевші вітчизняні аналоги.
Думаю відповідь / причина одна – Ви маєте гроші під які Вам треба щось «впарити».
І ще порада – «прорентгеньте» / проаналізуйте своє теперішнє ЖИТЛО в розрізі вищесказаного. Думаю буде вельми цікаво та пізнавально.
Вдачі Вам і бережіть себе й близьких.
 
Яким повинне бути "якісне" ЖИТЛО ???
▫ (1) зовнішня конструкція будівлі повинна бути паропроникною (надлишкова волога буде сама постійно виходити - істотно зменшуючи навантаження на систему вентиляції) "+" використання глини (в плитах, блоках, тощо - природнього "стабілізатора" необхідного рівня вологості в приміщенні);
▫ (2) постійна вентиляція (з достатньою потужністю для необхідного систематичного процесу повного "оновлення" повітря в житлі);
▫ (3) герметичність, якісна прорахована суцільна теплоізоляція + "вентильований фасад";
▫ (4) продуманість розміщення-планування (в середині, по сторонам світу);
▫ (5) оптимальна система опалення;
▫ (6) якісна звукоізоляція;
▫ (7) "чиста" природня вода!!!
і ЦЕ ТІЛЬКИ 10 % НА ЩО ВИ ПОВИННІ ЗВЕРНУТИ УВАГУ
А тепер самі проаналізуйте житло в якому проживаєте чи задайте питання Вашому забудовнику на предмет відповідності його "товару" комплексу вищевказаних критеріїв. ВИСНОВКИ - ЗА ВАМИ
 
▫ (1) зовнішня конструкція будівлі повинна бути паропроникною (надлишкова волога буде сама постійно виходити - істотно зменшуючи навантаження на систему вентиляції)

Как влажность будет выходить через внешнюю конструкцию если помещение герметично?

▫ (3) герметичність

Герметичность - способность оболочки препятствовать обмену между средами которые эта оболочка разделяет.
 
Вообще то наше слово "герметичность" совершенно не правильно передает настоящий смысл этого понятия.
Если взять обычную сосновую доску, то она по всей своей площади ветронепроницаема (воздухонепроницаема...), но если взять две доски , то по стыку будет щель (в зависимости от ровности досок). И в эту щель уже может проникать ветер (воздух). В польском языке есть слово "щельность", которое прекрасно отображает понятие, - насколько плотно подогнана досточка к досточке.
С дословным переводом - "плотность", у нас совсем другие ассоциации, по этому приходится прибегать к помощи слова "герметичность", хотя это не совсем правильно.
И вот блаудортест помогает понять, насколько плотненько подогнаны друг к другу все элементы ограждающей конструкции дома, сколько воздуха проникает во все щели, трещинки и неровности...
То есть блаудортестом замеряется точное количество инфильтрации и эксфильтрации стен, кровли, полов, окон, дверей. И это очень важно знать, потому что 80% теплопотерь дома происходит, именно из за конвекционных утечек теплого воздуха...

^^
С клиентами хуево?

Оттачиваю ораторское мастерство перед важным выступлением... репетирую, так сказать...:D

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


12938134_500383263495836_7723771590130538718_n.jpg
 
Вообще то наше слово "герметичность" совершенно не правильно передает настоящий смысл этого понятия.
Если взять обычную сосновую доску, то она по всей своей площади ветронепроницаема (воздухонепроницаема...), но если взять две доски , то по стыку будет щель (в зависимости от ровности досок). И в эту щель уже может проникать ветер (воздух). В польском языке есть слово "щельность", которое прекрасно отображает понятие, - насколько плотно подогнана досточка к досточке.
С дословным переводом - "плотность", у нас совсем другие ассоциации, по этому приходится прибегать к помощи слова "герметичность", хотя это не совсем правильно.
И вот блаудортест помогает понять, насколько плотненько подогнаны друг к другу все элементы ограждающей конструкции дома, сколько воздуха проникает во все щели, трещинки и неровности...
То есть блаудортестом замеряется точное количество инфильтрации и эксфильтрации стен, кровли, полов, окон, дверей. И это очень важно знать, потому что 80% теплопотерь дома происходит, именно из за конвекционных утечек теплого воздуха...

Вы всё таки определитесь должен ли обладать дом герметичностью или должен быть паропроницаем, это взаимоисключающие понятия. Значение у термина "герметичность" одно, если его значение не подходит в Вашем контексте зачем его применять? Применяйте тогда понятие "щельность". Но ИМХО понятие щельность это лишь один из показателей достижения герметичности, которое не включает характеристики проницаемости самой оболочки.
 
Вы по большому счету правы, но все же, посколько не существует точного перевода этого понятия, то приходится пользоваться наиболее близким по значению словом. И если взять толкование слова герметичность:
Герметичность
способность оболочки (корпуса), отдельных её элементов и соединений препятствовать газовому или жидкостному обмену между средами, разделёнными этой оболочкой. Г. — условие работоспособности многих систем, аппаратов и приборов. Требования к степени Г. оболочки (допустимый обмен) определяются исходя из условий обеспечения нормального течения рабочего процесса, для которого осуществляется герметизация. Степень Г. оболочки характеризуется количеством вещества, перетекающего через неё в единицу времени, и измеряется для жидкости в л/сек или г/сек, а для газов и паров — в г/сек или в л·мм рт. ст./сек. Герметичной считается оболочка, газовый или жидкостный обмен через которую не превышает допустимого.

... то герметичность в нашем понимании, это максимально низкая воздухопроницаемость (ветронепродуваемость), и допустимая паропроницаемость, сравнимая с паропроницаемостью сосновых пород дерева...
 
послушал Яйценюка про энергосбереження та утеплення, поставил по осени энергосберегающие окна в однушке (в комнате балконный блок и окно на кухне). Наконец то стало тепло. НО...
В туалете заплакал стояк и трубы, на кухне зацвел грибочек. Вентиляции практически нет, вытяжки ничего в себя не тянут. Вызвал службу по вентиляции. Они говорят, откройте окна. Открыл, приклали листочек к вентиляции, тяга есть.
Тетя говорит. это всё из-за окон. нет сквозняка. Наши многоэтажки не предназначены для пластиковых окон. Вы сами виноваты, поставили окна и прервали циркуляцию воздуха.
Нужно искать по мусоркам старые совдеповские окна и ставить на место. Морозить жопу и не жаловаться...
 
Тетя говорит. это всё из-за окон. нет сквозняка.

Всё правильно. Не достаточная вентиляция. Можно установить приточку, будет получше. Есть на окна приточные системы-клапаны.

п.с А в обще существуют качественные стеклопакеты из дерева, просто они стоят дороже МПО.
 
Наши многоэтажки не предназначены для пластиковых окон.
Бред.

У меня окна открыты в той или иной степени практически круглый год.

п.с А в обще существуют качественные стеклопакеты из дерева, просто они стоят дороже МПО.
Дык они тоже герметичны. Дело же не в дереве или пластике.

В туалете заплакал стояк и трубы
Изолируйте трубы утеплителем.
 
Морозить жопу и не жаловаться
Постоянная вентиляция - это в "идеале" должны быть единственные и ОБЯЗАТЕЛЬНЫЕ потери тепла - воздухообменна с уличным "стерильным" воздухом. В моей квартире даже зимой при минус 20 постоянно открыта "дыра" 5 см на улицу, труба проходит через специальный бокс с компьютером. Комп охлаждается, воздух нагревается. Температура зимой была не ниже 22 грд, в основном 24, влажность 30 %, очень редко 40 %. Никакой сырости и плесени в квартире не наблюдается. Окна все пластиковые.
 
Назад
Зверху Знизу