Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Это кто вам такое сказал? Или вы на глаз определили серию дома и посмотрели его планировку?Ближайший стояк от боковой стены, примерно в 10 метрах... по полу течет к стене?
Здравствуйте, подскажите, утепляю дом базальтовым матом технофас от технониколи, приклеил, поставил анкеры, затянул сеткой. Вопрос - можно ли так оставить на зиму или еще прогрунтовать кварцевой грунтовкой?
клей klt baugut
армировка kla
це як?ЛЮДИ!!! Може хватить лікувати зуби через зад??
Енерго ощадне / ефективне житло – реальна «панацея» від всіх «тарифних» бід, чи черговий «лохотрон»?
Для спрощення й доступності візьмемо «світове бачення» тематики – а висновки (порівняння з нашими реаліями) зробите самі.
ЖИТЛО – місце, де ми проводимо більшість свого часу, та основна затратна частина сімейного бюджету (придбання, утримання, покращення) … «Мій дім – моя фортеця»!
Проживання в ньому, в першу чергу, повинно бути «здоровим» й комфортним:
- завжди свіже повітря (постійна подача «чистого» й виведення «відпрацьованого» - надважливість й серйозність цього пояснить любий лікар);
- оптимальний температурний режим (постійні переохолодження чи перегріви – значний «удар» по Вашому здоров’ю, самопочуттю, працездатності, тощо);
- природній рівень вологості (пересушеність чи надлишкова волога - це не тільки загроза появи хронічних захворювань, а й значна шкода для майна … речей, техніки, самого житла);
- достатня освітленість (сонцем) це не тільки аспект зору, а й момент вироблення необхідного вітаміну D (обоє особливо актуальні для дітей, школярів);
- спокій / тишина (відповідна відокремленість й звукоізоляція, відсутність всякого роду вібрацій), брак їх в достатній мірі може приводити навіть до нервових розладів, тощо;
- відсутність в матеріалах житла, техніці, меблях всякого роду шкідливих хімічних сполук (що постійно впливатимуть на здоров’я та самопочуття), бо це причина «раптових» захворювань, алергій, тощо);
- раціональним (по розмірам, плануванню та розміщенню) бо непродуманість приводить до неефективного використання житла, наявності непотрібних чи відсутність необхідних площ / приміщень;
- мережево - якісно стабільним (перепади напруги чи її періодична відсутність, погана якість води чи недостатній її тиск, «намішаний» негорючий газ, тощо – це все моменти дискомфорту життя вцілому);
- інфраструктурно доступним (нормальний доїзд, розвинуте транспортне сполучення й громадський транспорт, магазини, заклади освіти / охорони здоров’я, тощо).
По – друге, воно повинно бути економічно виправданим. В світі беруть до уваги: (а) вартість придбання й оформлення прав власності; (б) суму витрат на доведення під житловий стан (ремонт, техніка, меблі, тощо); (в) бюджет «в часовому вимірі» - орієнтовні платежі протягом 15 – 20 років на оподаткування володіння, поточні й можливі капітальні ремонти, сума на обслуговування / умовно щомісячні «комунальні» плюс технічні моменти: (г) часова зміна вартості – орієнтовна його ціна через ті 15 – 20 років; (д) ліквідність – настільки швидко продається аналогічне житло такого типу чи в цій місцевості, настільки воно технічно сучасне (вцілому чи хоча б по основним параметрам). ТІЛЬКИ зваживши ці всі дані (навіть орієнтовні цифри) приймається остаточне рішення щодо придбання того чи іншого об’єкту / майна.
Суцільна неперервна якісна теплоізоляція всієї «оболонки» житла, герметичність, зовнішня паропроникність огороджувальних конструкцій (з системою вентильованих фасадів / дахів), енергоефективні вікна / двері та система опалення / підігріву води чітко прорахованої й необхідної потужності, постійна вентиляція (з рекуперацією), правильне розташування по сторонам світу, відсутність містків холоду (балкони, виступи, комини, тощо). Це все параметри так званого «Пасивного будинку» (вся Європа в обов’язковому порядку переходить на такі жорсткі вимоги з 2020 року).
ЖИТЛО – це замкнута система постійно діючих взаємопов’язаних чинників. Нехтування хоча б одним з них приводить до дисбалансу роботи вцілому (перевитрати / некомфортність проживання / згубний вплив на здоров’я чи навіть явна загроза для життя). Тому ці речі повинні вирішуватися КОМПЛЕКСНО високоякісними фахівцями що розуміють дію / наслідки всіх процесів ще ПЕРЕД етапом ПРОЕКТУВАННЯ житла чи скрупульозно й програмно для існуючого.
Наші реалії. Енергоощадність (це комплекс заходів щодо зменшення споживання енергоресурсів) та енергоефективність (система оптимізації їх використання / збільшення ефективності) це чітко різні поняття, але повинні прораховуватися / плануватися тільки НЕРОЗРИВНО (причому в строгій послідовності). Основа тут – ЕНЕРГІЯ, вміння її зберігати / утримувати / використовувати (ВАЖЛИВО – інформаційно Вам знати, що тепло передається аж 4 методами / шляхами).
В нас ці поняття або взагалі сприймаються як одне й те саме, або розглядаються як окремо взяті чи поодиноко. Навіть аспект «руху» тепла береться до уваги ТІЛЬКИ по одному методу (нехтуючи ТРЬОМА іншими). Щодо врахування надважливого питання здоров’я / комфорту – взагалі мовчу. Які результати Ви при такому підході хочете отримати???
Скажете це все «наклеп»??? Тоді підіть до свого забудовника (де Ви хочете придбати житло) – і задайте йому КОНКРЕТНЕ питання: «яким чином він збирається забезпечити Ваші потреби / вимоги до житла що будує в розрізі ДВОХ вищевказаних аспектів – здоров’я / комфорт та економічно – виправданість». Якщо щось не враховане – то навіщо Вам таке «житло»???
Мало??? Підіть на будівельні виставки / форуми (особливо по «назві» щодо енергоефективності будівництва). Спитайте навіщо Вам міняти затратний газовий котел на «ощадно – ефективний» твердопаливний такої самої потужності (!!!!!), якщо правильна фахова програма енергоощадності /модернізації житла зменшує потребу в споживанні енергоресурсів в 4-20 РАЗІВ. Що Вам робити з холодом що «пре» в житло після встановлення надсучасних вікон / дверей (через нефахове встановлення та неврахування правильної теплоізоляції відкосів). Навіщо Ви маєте «вбахувати» величезні кошти в обклейку стін пінопластом товщиною САМЕ 10 см, знаючи що теплоізоляція залежить від співвідношення ЩІЛЬНІСТЬ / ТОВЩИНА і повинна прораховуватися (враховуючи які Ви вже маєте стіни … хоча б). Навіщо Вам плати за модну й красиву техніку з програмуванням чи наприклад сенсорними кнопками (котли, теплові насоси, тощо), якщо Ви практично не будете використовувати і третини їх можливостей та є практичні й в рази дешевші вітчизняні аналоги.
Думаю відповідь / причина одна – Ви маєте гроші під які Вам треба щось «впарити».
І ще порада – «прорентгеньте» / проаналізуйте своє теперішнє ЖИТЛО в розрізі вищесказаного. Думаю буде вельми цікаво та пізнавально.
Вдачі Вам і бережіть себе й близьких.
Читайте, не скучайте
▫ (1) зовнішня конструкція будівлі повинна бути паропроникною (надлишкова волога буде сама постійно виходити - істотно зменшуючи навантаження на систему вентиляції)
▫ (3) герметичність
^^
С клиентами хуево?
Вообще то наше слово "герметичность" совершенно не правильно передает настоящий смысл этого понятия.
Если взять обычную сосновую доску, то она по всей своей площади ветронепроницаема (воздухонепроницаема...), но если взять две доски , то по стыку будет щель (в зависимости от ровности досок). И в эту щель уже может проникать ветер (воздух). В польском языке есть слово "щельность", которое прекрасно отображает понятие, - насколько плотно подогнана досточка к досточке.
С дословным переводом - "плотность", у нас совсем другие ассоциации, по этому приходится прибегать к помощи слова "герметичность", хотя это не совсем правильно.
И вот блаудортест помогает понять, насколько плотненько подогнаны друг к другу все элементы ограждающей конструкции дома, сколько воздуха проникает во все щели, трещинки и неровности...
То есть блаудортестом замеряется точное количество инфильтрации и эксфильтрации стен, кровли, полов, окон, дверей. И это очень важно знать, потому что 80% теплопотерь дома происходит, именно из за конвекционных утечек теплого воздуха...
Герметичность
способность оболочки (корпуса), отдельных её элементов и соединений препятствовать газовому или жидкостному обмену между средами, разделёнными этой оболочкой. Г. — условие работоспособности многих систем, аппаратов и приборов. Требования к степени Г. оболочки (допустимый обмен) определяются исходя из условий обеспечения нормального течения рабочего процесса, для которого осуществляется герметизация. Степень Г. оболочки характеризуется количеством вещества, перетекающего через неё в единицу времени, и измеряется для жидкости в л/сек или г/сек, а для газов и паров — в г/сек или в л·мм рт. ст./сек. Герметичной считается оболочка, газовый или жидкостный обмен через которую не превышает допустимого.
Тетя говорит. это всё из-за окон. нет сквозняка.
Бред.Наши многоэтажки не предназначены для пластиковых окон.
Дык они тоже герметичны. Дело же не в дереве или пластике.п.с А в обще существуют качественные стеклопакеты из дерева, просто они стоят дороже МПО.
Изолируйте трубы утеплителем.В туалете заплакал стояк и трубы
Постоянная вентиляция - это в "идеале" должны быть единственные и ОБЯЗАТЕЛЬНЫЕ потери тепла - воздухообменна с уличным "стерильным" воздухом. В моей квартире даже зимой при минус 20 постоянно открыта "дыра" 5 см на улицу, труба проходит через специальный бокс с компьютером. Комп охлаждается, воздух нагревается. Температура зимой была не ниже 22 грд, в основном 24, влажность 30 %, очень редко 40 %. Никакой сырости и плесени в квартире не наблюдается. Окна все пластиковые.Морозить жопу и не жаловаться