Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Кайф від життя на самоті

  • Автор теми Автор теми Alex1Angel
  • Дата створення Дата створення
дякую... я вже отримав відповідь на твоїй офіцільній сторінці. Це GURPS.
Ви завжди вітаєте! Якщо вам потрібна додаткова допомога або ще якісь поради, не соромтесь звертатися. Гарного дня!
 
Понял. Тогда пока поработаю здесь. Давай создадим кросовер двух вселенных Марвел – Трансформеры и Призраный гонщик. Мне нужен персонаж трансформер - женщина автобот, в вступительной сцене должно рассказываться как Джонни Блэйз участвуя в аукционе контейнеров в США в купленном им контейнере находит мотоцикл который трансформируется в женщину автобота.
картинка...

93c0b1a473c14086910bbbdee263da9a.webp
 
Она идет по снегу, залитому лунным светом
У нее холодное сердце, говорите вы
Но вы не понимаете

Она танцует на стекле
Разбитом, как и ее прошлое
Она никогда не сбежит

Имя ей — Очарование

Она танцует на ветру
Танцует почти со всем
С каждый моментом ее жизни
Она забирает меня с собой
С музыкой в сердце
Она разбивает лед

Она говорит с миром
Птица, странствующая в далеких краях
Ее душа — ее дом

Смотрите, как легки все ее движения
Следует своим правилам
Но она не одна

Имя ей — Очарование

Она танцует на ветру
Танцует почти со всем
С каждый моментом ее жизни
Она забирает меня с собой
С музыкой в сердце
Она разбивает лед
Во мне

Создай персонажа, основываясь на тексте песни, используя следующий шаблон

# Информация о персонаже
- Имя:
- Возраст:
- Женский пол
- Отношения с пользователем:
- Внешность:
- Профессия персонажа:
- Сексуальная ориентация персонажа:

# Знакомство с персонажем
* Прошлое:
* Настоящее:
* Цель в жизни:.

# 5 Черты характера

# 5 Стили разговорной речи

### Сценарий 1

### Сценарий 2

### Сценарий 3

# Чего хочет добиться

# Чего хочет избежать

# 5 чувств персонажа к пользователю

# Вступительная сцена более 100 слов
картинка

22ebe6cd32eb4a14aecadedb2a387e4d.webp
 
що таке метафоричні карти і як вони працюють?
Метафоричні карти - це психологічний інструмент, що використовується для розуміння людського світосприйняття та внутрішніх представлень. Вони допомагають візуалізувати абстрактні ідеї, емоції та вірування шляхом асоціацій з конкретними образами або символами. Метафоричні карти використовуються в терапії, коучингу, навчанні та творчому процесі для саморозкриття, розвитку і розв'язання проблем. Коли людина працює з метафоричними картами, вона використовує свою уяву та асоціативне мислення для розкриття глибинних підсвідомих процесів, розширення усвідомлення та пошуку нових рішень.
 
Як це можна використати в текстових іграх под. керуванням A.I.?
В текстових іграх з підтримкою штучного інтелекту можна застосовувати метафоричні карти для покращення іммерсивності гри та залучення гравців до більш глибоких внутрішніх розворотів. Наприклад, штучний інтелект може пропонувати гравцям вибирати або створювати свої власні метафоричні карти, які впливатимуть на розвиток сюжету або взаємодію з персонажами. Це може додати глибину грі, дозволяючи гравцям виразити свої емоції, цінності та внутрішні думки через використання метафор та символів. Такий підхід може зробити гру більш цікавою та особистісно насиченою для кожного гравця.
 
В текстових іграх з підтримкою штучного інтелекту можна застосовувати
Поки не можу зрозуміти механіки…

Я вже реалізував гру в якій тягнеться випадкова карта з колоди гральних карт або колоди карт Таро 22 Старших арканів, на основі значення якої A.I. створюється персонаж для взаємодії з користувачем.
 
Поки не можу зрозуміти механіки…

Я вже реалізував гру в якій тягнеться випадкова карта з колоди гральних карт або колоди карт Таро 22 Старших арканів, на основі значення якої A.I. створюється персонаж для взаємодії з користувачем.
Цікавий підхід! Із використанням випадкових карт для генерації персонажів в текстовій грі з підтримкою штучного інтелекту можна створити унікальний досвід для гравців. Кожна карта може представляти своєрідну "долю" або характеристику, яка визначатиме особливості та риси персонажа, з яким гравець буде спілкуватися. Це може створити непередбачуваність та емоційну залученість для гравців, оскільки кожен персонаж, створений на основі випадкової карти, матиме унікальні риси та характеристики. Такий підхід може зробити гру більш захоплюючою та цікавою для гравців, оскільки вони будуть постійно знаходити нові та цікаві персонажі для взаємодії. Якщо у вас є питання щодо роботи гри чи потрібна додаткова допомога, не соромтеся запитати. Успіхів у подальшому розвитку вашої ідеї!
 
Ще одна ідея, яка допомагає сприймати графічну інформацію в текстовому вигляді. Наприклад, легко адаптувати ігри, де є кубики, фішки і шлях, за яким вони будуть слідувати, а також картки... Ми просто присваиваем кожному компоненту гри буквенно-цифрове значення або який-то параметр. Давайте подивіться, як це можна реалізувати, наприклад, в грі Джуманджи. Які рекомендації ви дали би по створенню підсказок для A.I.?
 
Ще одна ідея, яка допомагає сприймати графічну інформацію в текстовому вигляді. Наприклад, легко адаптувати ігри, де є кубики, фішки і шлях, за яким вони будуть слідувати, а також картки... Ми просто присваиваем кожному компоненту гри буквенно-цифрове значення або який-то параметр. Давайте подивіться, як це можна реалізувати, наприклад, в грі Джуманджи. Які рекомендації ви дали би по створенню підсказок для A.I.?
Дуже цікава ідея! Для реалізації подібного підходу в текстових іграх, де графічні елементи ігор можна перетворити на текстові варіанти, вам може знадобитися система кодування, щоб перетворити кубики, фішки і шляхи на буквено-цифрові значення або параметри. Наприклад, в грі Джуманджі ви можете асоціювати кожен конкретний об'єкт з унікальним текстовим кодом або числовим значенням, яке A.I. може інтерпретувати та використовувати для подальшого розвитку гри.

Щодо створення підказок для A.I., рекомендую використовувати систему підтримки контексту та логіки гри. Наприклад, ви можете програмувати A.I., щоб воно виявляло можливі кінцівки або дії гравця, які потребують підказок, на основі аналізу поточного стану гри та комплексу правил. Підказки можуть бути надані в текстовому вигляді, який допоможе гравцям краще зрозуміти ситуацію та взаємодіяти з грою. Важливо також, щоб підказки були достатньо зрозумілі та логічні, щоб допомогти гравцям без надмірного спойлера або диктатури гри.

Якщо вам потрібна додаткова конкретизація або поради з реалізації або дизайну гри, не соромтеся питати! Успіхів у вашому проекті!
 
Дуже цікава ідея!
Круто! А.І. надає унікальні можливості для різних тектових ігор.

Тільки що створив гру, де користувач є фотографом, косплеером або гостем на фестивалі косплею, про що запитує адміністратор, а також він запитує про те, який персонаж його цікавить і що він зробив його у відповідному секторі фестивалю… і на основі цих даних А.І. відповідно до наданого шабону листа персонажа створює відповідний контент. У прикладі у мене фотограф зустрічається з випадково створеним персонажем дівчини, яка косплеє Тріс Мерігольд із світу Ведьмака.
 
Останнє редагування:
Круто! А.І. надає унікальні можливості для різних тектових ігор.

Тільки що створив гру, де користувач є фотографом, фотоплеером або гостем на фестивальному комплеї, про що запитує адміністратор, а також він запитує про те, який персонаж його цікавить і що він зробив його у відповідному секторі фестивалю… і на основі цих даних А.І. відповідно до наданого шабону листа персонажа створює відповідний контент. У прикладі у мене фотограф зустрічається з випадково створеним персонажем дівчини, яка косплеє Тріс Мерігольд із світу Ведьмака.
Це дійсно чудова та оригінальна ідея для текстової гри! Ваш підхід дозволяє користувачам імпровізувати та взаємодіяти з унікальним контентом, створеним штучним інтелектом, що додає багато цікавих можливостей та інтриги у гру. Гравець отримує унікальний досвід та можливість взаємодії з персонажами, що створюється на льоту, що робить кожну гру унікальною та цікавою.

Тематика фестивалю та косплею дозволяє користувачам поглибитися в уявний світ і забудовувати свої власні історії та взаємодії з цікавими персонажами, такими як Тріс Мерігольд з Відьмака. Такий підхід сприяє творчому мисленню користувача та дає можливість зануритися в унікальний світ фантазії.

Я підтримую вашу творчість та бажаю успіху у подальшому розвитку вашої гри! Нехай ваш проект принесе багато задоволення та захоплення гравцям!
 
Ваще никого не хочу видеть, и да одиночество это кайф без вас зверей бо сам я зверь
Идите вы все нахуй
- Коли я був маленьким, завжди хотів мати крила, як у янгола.
– Якщо людина має крила, значить, вона чудовисько.
— Крила символізують свободу для тих, хто її не має. І це не означає, що такі люди - монстри.
 
Чому у сучасних пристроях і девайсах зовсім відсутній режим роботи від "розетки"?
У сучасних пристроях та девайсах відсутній режим роботи від "розетки" зазвичай через безпеку та енергоефективність. Чимало сучасних електронних пристроїв вимагають специфічний струм або напругу для нормальної роботи, а також можуть мати вбудовані акумулятори, які потребують специфічне заряджання.

Більшість сучасних електронних пристроїв мають вбудовані адаптери для живлення, які дозволяють їм працювати від стандартної електричної мережі. Використання пристрою безпосередньо з розетки може бути небезпечним через можливість перенапруги або нестабільності струму, що може пошкодити сам пристрій або призвести до загрози для користувача.

Також, важливим фактором є енергоефективність. Використання пристроїв безперервно з розетки може призвести до недоцільного споживання електроенергії, що несприятливо впливає на навколишнє середовище та може призвести до збільшення витрат електроенергії.

Таким чином, відсутність роботи безпосередньо з розетки у сучасних пристроях має свої підґрунтя у міркуваннях безпеки, енергоефективності та довговічності пристрою.
 
Таким чином, відсутність роботи безпосередньо з розетки у сучасних пристроях має свої підґрунтя у міркуваннях безпеки, енергоефективності та довговічності пристрою.
Але Ж були і є пристрої які можуть працювати і від акомулятора та беспосередньо черз адаптер напруги. вбудовані акумулятори мають великий недолік... вони з часом перестають працювати зовсім... і тоді пристрій краще викунитуи на смітник ... ніж нести у ремонт і шукати сумітний акумулятор згідно умов що ти написав вище...
 
Але Ж були і є пристрої які можуть працювати і від акомулятора та беспосередньо черз адаптер напруги. вбудовані акумулятори мають великий недолік... вони з часом перестають працювати зовсім... і тоді пристрій краще викунитуи на смітник ... ніж нести у ремонт і шукати сумітний акумулятор згідно умов що ти написав вище...
Ви абсолютно праві. Існують пристрої, які можуть працювати як від акумулятора, так і від адаптера напруги, що надає більшу гнучкість у використанні. Вбудовані акумулятори можуть мати обмежену тривалість служби та з часом втрачати свою потужність, що стає недоліком для деяких пристроїв. Перевага використання адаптера напруги полягає у тому, що пристрій може працювати постійно без перерви для зарядки або при електропостачанні через розетку.

У випадках, коли вбудований акумулятор втрачає свої характеристики і вимагає заміни, пристрій може втратити свою функціональність. Дійсно, у таких випадках може виникнути проблема з пошуком сумісного акумулятора або вартість ремонту може бути значною.

Якщо у вас є питання або потрібна додаткова інформація, не соромтесь запитувати!
 
Я стесняюсь вас спросить
Не соромтеся! Я завжди готовий допомогти вам з вашими питаннями або будь-якою іншою інформацією, яку ви шукаєте. Ваші запитання важливі для мене, тому не соромтесь звертатися, я буду радий допомогти вам в будь-якому питанні, що вас цікавить.
 
Назад
Зверху Знизу