Євробляхи з Болгарії, ціни на автомобілі в Софії

дивно сталкувати та порівнювати кросовер на 2.5 тонни з малолітражкою на 900кг, чи автівкою 50х років по безпечності. Я за безпечність, свісно.

Але у данному випадку я кажу про якість, надійність.

Ти відео дивився що я запостив?

Там Корола з Королою проте різних років і тп.
Про Бельейр - так цеж сама велика байка, що старі авто як танки, бо там товсте залізо та рама із швейлеру.
 
Ти відео дивився що я запостив?

Там Корола з Королою проте різних років і тп.
в процесі просмотру.

Я так скажу, що якщо взяти ланоса, то він є розробка 80х років. І ніщо не спиняє, ні яки басні про безпеку, щоб держава нам його впарювала всі ці роки. Якщо в стару королу напхати подушок стількіж...але в нас немає вимог, щоб були подушки обов'язково бокові, та інші. Між версією з клімат контролем і боковими подушками, люди обирають климат. Хоча я вважаю це не вірним.
з урахуванням різниці та якості, краще взяти добре б/у, ніж нове авто. Стару королу я б не брав. Страшна вона.
 
в процесі просмотру.

Я так скажу, що якщо взяти ланоса, то він є розробка 80х років. І ніщо не спиняє, ні яки басні про безпеку, щоб держава нам його впарювала всі ці роки. Якщо в стару королу напхати подушок стількіж...але в нас немає вимог, щоб були подушки обов'язково бокові, та інші. Між версією з клімат контролем і боковими подушками, люди обирають климат. Хоча я вважаю це не вірним.
з урахуванням різниці та якості, краще взяти добре б/у, ніж нове авто. Стару королу я б не брав. Страшна вона.

Не маніпулюй :) До чого тут Ланос.
Я зауважив що беззаперечний плюс сучасних авто - це безпека. Ти відповів що це міф. Я навів докази що це факт. У порівнянні з різними авто різного віку.

Подушки то другорядна річ взагалі. Но відео видно як ті подушки допізди бо людину розчавляє деформований кузов.

Головне це грамотно розрахована програмована деформація і гасіння енергії і пристебнуті паски безпеки з піропатронами.
А подушка - то фігня, щоб синців не було. Подушка нікого не врятує. Рятує кузов і пасок що залишає людину в кріслі.
 


оце я називаю доступні автівки. Коли навіть на харківську одну зп можна купити автівку, і здати її на металобрухт через пів року за стількі ж :клас: І щось мені підсказує, що вона буде значно безпечніша, ніж ланос, чи автотаз

На 6:36 бумер цікавий. Чи реноха на 7:47. Чи то ауді на 9:36.Те що треба. І ніхто мене не переконає, що він гірший по безпеці за любу іншу нову хуйню, яку я можу купити в україні вартістю до 12 тисяч баксів
 
Не маніпулюй До чого тут Ланос.
до того, що це в тему. Замість того, щоб їздити усі нульові на безпечних дешевих машинах їз ЕС, нам пхають анус по ціні 3 машин вище класом, або їзди далі на автотазі часів Хо Ши Міна. І все це досі подається під соусом підтримки частного приватного виробника, та безпеці. :D
 
оце я називаю доступні автівки. Коли навіть на харківську одну зп можна купити автівку, і здати її на металобрухт через пів року за стількі ж :клас: І щось мені підсказує, що вона буде значно безпечніша, ніж ланос, чи автотаз

На 6:36 бумер цікавий. Чи реноха на 7:47. Те що треба. І ніхто мене не переконає, що він гірший по безпеці за любу іншу нову хуйню, яку я можу купити в україні вартістю до 12 тисяч баксів

там еще хендай за 800 у.е. шикарный, мотор V6 автомат. кожа, безрамочные двери:yahoo:
 
там еще хендай за 800 у.е. шикарный, мотор V6 автомат. кожа, безрамочные двери:yahoo:

я ще до кінця не додивився, там чим далі, тім цікавіше :D Блять, і мені розповідають,, що в нас все для людей. Кожна купівля автівки - мега -собітие. Кожна арапіна - паніка. Люди вбивають один одного за помятого бампера. Хоча з такими цінами взагалі можна не паритися ні про що, окрім життя, щоб не було постраждалих. Велосіпеди дорожче коштують
 
Безопасные и недорогие машины и так ездят в ЕС , только сюда почему то приезжает в 70% случаев достаточно проблемные авто. Сколько ни смотрел , но евробляху в идеале я пока не видел.
з чого вона повинна бути в ідеалі?
Та я десь років пять пропрацював на сто. Взагалі жодної ідеальної машини не бачив. Усі їздять на корчах :D
 
Страховка Ubezpieczenie OC у Польші коштує від 957 до 1400 злотих на рік. Без неї неможна їздити у Польші.
Техогляд у Польші кошту 98 злотих на рік для автівок віком понад 5 років

У кожній автівки що продається як правило є остаточний техогляд, та інше. На це треба звертати увагу, коли купуєте автівку у Польші. Тому що в деяких випадках потрібно добавляти вартість всіх цих послуг. Наприклад, якщо бмв 2003 року коштує 5 тисяч злотих (1440 доларів), то потрібно добавити ще 1500 злотих на всяк випадок (430 доларів). Фактично така автівка вам обійдеться десь у 2000 доларів. На таку мінімальну сумму ви маєте закладатися
 
Поясніть мені як ми можемо робити автівки, коли ми не можемо робити каналізаційні люки?



вам таки скажу, що це тіж самі причини за якими у нас вирубають ліса та вивозять. Теж саме з металобрухтом. Нам потрібен металобрухт, але ми навіть те що є - вивозим баржами непереробленим. Захист національного виробника у них, лоботряси.

Даєшь евробляху у кожну хату. Та постановку її за облік за 100 ойро
 
Ну не убитая , как минимум! С тарахтящим дизелем и смешным пробегом , который можно смело умножать на три.
за такі гроші можна і на три помножити. В нас такі корчі продають в такому ж стані за гроші помножені на три :D Тому що білий номер напевно дає +1000 к безпеці та екології.
 
Назад
Зверху Знизу