Иран сбил украинский самолёт с 176 пассажирами на борту

С каких хуев условному Китаю начинать войну с США из за ебучих осолоебов?

глобальный махач уже идет. Просто фигурки двигаются почти без боя. Вот уже 8 лет идет махач за контроль морских транспортных путей от сырьевой базы к потребителям.

зы

Тут неделю назад США ввели снова в строй в полном составе 5 флот
 
А в случае гражданских бортов....
Вон тебе потенциальные пассажиры гражданских бортов кацапских отписались.
Вот я с вас, идиотов, хуею просто. Арабы (персы), которые Украине и не сделали нихуя плохого, напротив, их студентов дохуя, за которых деньги плочены - для вас звери, которых в асфальт укатывать, а кацапы, ведущие войну с Украиной и на всех ресурсах орущие с самого ее начала "убей хохла!" - бубочки "гражданские".
Блядь, у тебя 140 с хуем миллионов смертельных врагов, а тыт тут аналогии лепишь.
 
Чурки в Грозном конечно нормально так раше пизды наваляли. А у нас то их нет(чурок), некому отпор дать будет.
Как это нету?
А 25% настоящих соевых патриотов - неужели они не пойдут смело в бой?
Я вот каждый день читаю ихние "потужные" позывы - "А вот мы!!!, А вот я!!! Да вот если...!!"
От "червоных линий" уже в глазах рябит.
 
я же и говорю, нужно дождаться официальных выводов после расшифровки ЧЯ

с этим не спорю... с другой стороны, ни в ЧЯ, ни где-либо ещё в гражданских самолётах не регистрируется факт попадания ракеты или чего-то подобного.

Такой вывод можно сделать только косвенно по повреждениям фюзеляжа и двигателей, характеру прогрессирующего отказа систем и т.п.
 
Передают что самолет успел набрать высоту 2450 метров. Это за пределами ручных ПЗРК.


по высоте ПЗРК берут 3500м, если что.

Той же Хезболе Иран поставлял ИглуС. Она берет спокойно 5км по дальности, 3.5км по высоте


И еще, те же хуситы сбивают боевые самолеты, запуская ракеты воздух-воздух с земли
 
интересен весь список, потому как говорят что там дипломаты европейские летели или эвакуировались


вот тут публикуют список.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Andriy Guck

ДЕЯКІ ПРАВОВІ КОМЕНТАРІ ЩОДО КАТАСТРОФИ РЕЙСУ PS752

1. Іран є членом ІКАО і відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції як країна, на території якої сталась катастрофа, зобов’язаний організувати розслідування авіаційного інциденту.

2. Орган розслідування – Організація цивільної авіації Ісламської республіки Іран –
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.

3. Розслідування проводиться комісією, утвореною Організацією цивільної авіації Ісламської республіки Іран, до складу якої повинні входити представники виробника літака (Boeing), експлуатанта (МАУ), країни експлуатанта (представники Державіаслужби України, Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами) та інші необхідні експерти та учасники.

4. Розслідування авіаційної події в Ірані відбуватиметься за стандартними процедурами ІКАО і повинно бути незалежним. Вкрай малоймовірними є маніпуляції. Незабезпечення незалежного та належного розслідування було б серйозним порушенням зі сторони Ісламської республіки Іран яке може мати негативні наслідки для міжнародного повітряного сполучення цієї держави. На світлині - результати останнього аудиту ІКАО Ірану у 2018 році - рівень відповідності розслідування інцидентів - вище середнього у світі та становить 84,44%. Це вище, ніж показник України.

5. Українське Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами уже повідомило про створення комісії для участі в розслідуванні -
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. На сайті Іранської організації поки відсутня інформація.

6. Як правило, у перші місяці роботи комісії з розслідування публікується попередній звіт, якого варто дочекатись і утриматись від будь-яких домислів.

7. Метою розслідування авіаційних подій та інцидентів відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції є не встановлення винних, а встановлення причини катастрофи та вироблення рекомендацій для уникнення таких інцидентів у майбутньому. Кримінальні розслідування можуть проводитись як в Ірані, так і в Україні і матимуть на меті пошук винних та наявності чи відсутності складу кримінального правопорушення.

8. У випадку авіаційної події, що спричинила загибель пасажирів, перевізник, якщо це передбачено національним законодавством, негайно проводить попередні виплати фізичній особі чи особам, які мають право вимагати компенсацію, для задоволення невідкладних економічних потреб таких осіб. Такі попередні виплати не означають визнання відповідальності й можуть бути зараховані до наступних виплат перевізником компенсації за заподіяну шкоду (стаття 28 Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень 1999 року - Монреальська конвенція). Відповідно до п.3 Глави 4 Розділу XXVI Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» (Наказ Державної авіаційної служби України від 26 листопада 2018 року №1239), авіаперевізник повинен негайно, але не пізніше ніж протягом 15 днів після ідентифікації фізичної особи, яка має право на отримання компенсації, здійснити авансовий платіж, який не має бути менше ніж 16000 СПЗ (за винятком легких тілесних ушкоджень). На даний момент це 525760 грн. Як правило, такі виплати покриваються страховою.

9. До з’ясування причин катастрофи як перевізник так і Державіаслужба України чи інші країни можуть встановити для своїх авіакомпаній обмеження щодо польотів до Ірану. FAA США ще у червні 2019 обмежило свої авіакомпанії у польотах над Іранським повітряним простором та простором Перської затоки нижче 8 км у зв’язку з збиттям американського дрону. Зараз повідомляють, що вночі FAA заборонило польоти своїм авіаперевізникам у цьому повітряному просторі у зв’язку з можливими «помилками в розрахунках та ідентифікації» -
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.
 
Кинь ссылку на форум. Полистаю. Спасибо!

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Но посоветовал бы фильтровать сообщения от некоторых "горячих голов"... форум российский со всеми вытекающими последствиями в виде одиозных постов некоторых излишне ватно-патриотично настроенных граждан.
 
по высоте ПЗРК берут 3500м, если что.



И еще, те же хуситы сбивают боевые самолеты, запуская ракеты воздух-воздух с земли

Шо за бред про удачные пуски ракеты воздух-воздух с земли?
 
Шо за бред про удачные пуски ракеты воздух-воздух с земли?

это реальность

К примеру, Р-27 сбившая f15

da937ac2f264073820376e6c.jpg


f816da920975d31b3.jpg
 
тупой? Он прямо говорит что погибли люди и нех злорадствовать в любом случае, как в случае в Египте так и в случае в Иране
Тупые те кто впрягается за режущих их соседей.. :рл: (прикрываясь женщинами и детьми, как учит их ботоксный вождь)
 
Andriy Guck

ДЕЯКІ ПРАВОВІ КОМЕНТАРІ ЩОДО КАТАСТРОФИ РЕЙСУ PS752

1. Іран є членом ІКАО і відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції як країна, на території якої сталась катастрофа, зобов’язаний організувати розслідування авіаційного інциденту.

2. Орган розслідування – Організація цивільної авіації Ісламської республіки Іран –
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.

3. Розслідування проводиться комісією, утвореною Організацією цивільної авіації Ісламської республіки Іран, до складу якої повинні входити представники виробника літака (Boeing), експлуатанта (МАУ), країни експлуатанта (представники Державіаслужби України, Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами) та інші необхідні експерти та учасники.

4. Розслідування авіаційної події в Ірані відбуватиметься за стандартними процедурами ІКАО і повинно бути незалежним. Вкрай малоймовірними є маніпуляції. Незабезпечення незалежного та належного розслідування було б серйозним порушенням зі сторони Ісламської республіки Іран яке може мати негативні наслідки для міжнародного повітряного сполучення цієї держави. На світлині - результати останнього аудиту ІКАО Ірану у 2018 році - рівень відповідності розслідування інцидентів - вище середнього у світі та становить 84,44%. Це вище, ніж показник України.

5. Українське Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами уже повідомило про створення комісії для участі в розслідуванні -
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. На сайті Іранської організації поки відсутня інформація.

6. Як правило, у перші місяці роботи комісії з розслідування публікується попередній звіт, якого варто дочекатись і утриматись від будь-яких домислів.

7. Метою розслідування авіаційних подій та інцидентів відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції є не встановлення винних, а встановлення причини катастрофи та вироблення рекомендацій для уникнення таких інцидентів у майбутньому. Кримінальні розслідування можуть проводитись як в Ірані, так і в Україні і матимуть на меті пошук винних та наявності чи відсутності складу кримінального правопорушення.

8. У випадку авіаційної події, що спричинила загибель пасажирів, перевізник, якщо це передбачено національним законодавством, негайно проводить попередні виплати фізичній особі чи особам, які мають право вимагати компенсацію, для задоволення невідкладних економічних потреб таких осіб. Такі попередні виплати не означають визнання відповідальності й можуть бути зараховані до наступних виплат перевізником компенсації за заподіяну шкоду (стаття 28 Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень 1999 року - Монреальська конвенція). Відповідно до п.3 Глави 4 Розділу XXVI Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» (Наказ Державної авіаційної служби України від 26 листопада 2018 року №1239), авіаперевізник повинен негайно, але не пізніше ніж протягом 15 днів після ідентифікації фізичної особи, яка має право на отримання компенсації, здійснити авансовий платіж, який не має бути менше ніж 16000 СПЗ (за винятком легких тілесних ушкоджень). На даний момент це 525760 грн. Як правило, такі виплати покриваються страховою.

9. До з’ясування причин катастрофи як перевізник так і Державіаслужба України чи інші країни можуть встановити для своїх авіакомпаній обмеження щодо польотів до Ірану. FAA США ще у червні 2019 обмежило свої авіакомпанії у польотах над Іранським повітряним простором та простором Перської затоки нижче 8 км у зв’язку з збиттям американського дрону. Зараз повідомляють, що вночі FAA заборонило польоти своїм авіаперевізникам у цьому повітряному просторі у зв’язку з можливими «помилками в розрахунках та ідентифікації» -
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.

спасибо!

а вот это
"Зараз повідомляють, що вночі FAA заборонило польоти своїм авіаперевізникам у цьому повітряному просторі у зв’язку з можливими «помилками в розрахунках та ідентифікації» намекает на то что в регионе глушат GPS?

дело в том что большинство баллистических (и иранские тоже) используют инс с коррекцией по GPS
Насколько возможно ограничить использование GPS в одном регионе,я не знаю.Но гипотетически,раз американцы хозяева этой технологии,то такие методы предсмотрены.
 
спасибо!

а вот это
"Зараз повідомляють, що вночі FAA заборонило польоти своїм авіаперевізникам у цьому повітряному просторі у зв’язку з можливими «помилками в розрахунках та ідентифікації» намекает на то что в регионе глушат GPS?

дело в том что большинство баллистических (и иранские тоже) используют инс с коррекцией по GPS
Насколько возможно ограничить использование GPS в одном регионе,я не знаю.Но гипотетически,раз американцы хозяева этой технологии,то такие методы предсмотрены.
Возможно они использовали для наведения не имеющий аналогов глонасс, поэтому среди "сотен трупов американских террористов" нет граждан США? А из 15 ракет по привычке 5 полетели на Воронеж..
 
:рл: причем тут погибшие в авиакатастрофах? дети .. женщины
Для меня это на 100% вражеское государство. Как и гитлеровская Германия. Ты бы много сожалел о безвинных гражданских жертвах погибших при бомбардировке Берлина или Дрездена?
 

та не, реальность. Хуситы жестко пресуют саудитов. Хотя последние по затрата на оборону от ввп - первые в мире, а по абсолютным - третьи в мире, после сша и китая. В мире сейчас идет несколько весьма жесткоих войн. Просто у нас мало что говорят.


Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
вот тут публикуют список.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

бегло просмотрев фамилии, то судя по именам подавляющее большинство имен имеют восточное происхождение.

судя по спискам, то на борту было 14 детей
 
Назад
Зверху Знизу