Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Гости из РФ Вам сюда - part 19

🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #361
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #362
Це було нормальне явище в СРСР. Харкова, правда, це не стосувалося бо був ще в Чугуїві. А так по усьому Союзу, де тільки не літав, бувало таке, що пасажирський літак тільки приземлився, а на старті вже стояв військовий винищувач і вмикав форсаж так, що у нашому літаку треба було берегти перепонки у вухах.

Форсаж вмыкал на земле?

теперь купе по цене литака

Вот ты все таки е.нутая на всю голову :іржач:

поди проспись
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #364
Если у вас не будет царя, то будет Гуляй-поле , . В принципе то-же нормально, каждый сам-себе Махно.
ну вообще-то Харьков - это Слобожанщина, то есть свободная земля.
Тут даже при российской империи не было никогда власти империи, а была свободная земля. Учи историю.
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #365
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #366
у мене є пропозиція. Давай так, якщо ти бачишь що хтось, (Не обов*язково пан Володимир, я теж буває так помиляюсь) постить інформацію і посилання точно фейкові, або не перевірені - давай своє спростування і обов*язково з посиланням.

Так регулярно надаємо, але ж проблема не у спростуванні, а у том, що фейків у репостах володимира десь 50%, ще 40% дитсадкових баянів. А при високій щільності постингу всього цього лайна складається враження, що потрапив у божевільню.
Крім того пане Володимир абсолютно не сприймає критику.
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #367
Нє.

В мене шикарне враження від як-40. Перших версій, де не було пілотскої кабини. Тільки перегородка, як зараз у маршрутках.
Я на такому у Львів летів.
За 40 хвилин з взльотом, набором, курсом, зниженням и посадкою.

Шик. Наче у таксі. Але десять тон пального за 15 чоловік - забагото.
Як-40, як його ще називали літуни "свисток" дуже добрий був літак, але двигуни дуже прожерливі на керосин. Тільки мені здається, що місць в ньому було не 15, а більше. Щось так пригадую, що було 12 рядів кресел по три в кожному (з одного борта по одному, а з другого по 2 крісла), тобто 36 місць. Доволі часто на ньому літав у відрядження до Одеси і додому. Десь читав, що його тоді канадійці придбали для морської патрульної авіації, тільки ставили на нього свої двигуни, більш економічні, а африканці експлуатували з радянськими двигунами, тільки 3 двигуна працювали на взльоті, а коли переходили у горизонтальний польот, то центральний двигун вимикали.
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #368
На Яценюка тоже намекали, и что...????

Порошенко прекрасно знает, что шаг влево - шаг вправо и ПС его по асфальту раскатает. Никакая полиция и армия непомогет или непомогёт. ( А крупнокалиберных пулемётов на территории Украины -доёбанойматери, и это оружие далеко не в праведных руках)
1514965_753972541404110_4654336230186701651_n.jpg
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #369
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #370
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #371
Як-40, як його ще називали літуни "свисток" дуже добрий був літак, але двигуни дуже прожерливі на керосин. Тільки мені здається, що місць в ньому було не 15, а більше. Щось так пригадую, що було 12 рядів кресел по три в кожному (з одного борта по одному, а з другого по 2 крісла), тобто 36 місць. Доволі часто на ньому літав у відрядження до Одеси і додому. Десь читав, що його тоді канадійці придбали для морської патрульної авіації, тільки ставили на нього свої двигуни, більш економічні, а африканці експлуатували з радянськими двигунами, тільки 3 двигуна працювали на взльоті, а коли переходили у горизонтальний польот, то центральний двигун вимикали.

Я один раз летел на як40, с Сочей в Харьков, году в 1986 чтоли...

Ямы были весь полет, не понравилось мне
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #372
ну вообще-то Харьков - это Слобожанщина, то есть свободная земля.
Тут даже при российской империи не было никогда власти империи, а была свободная земля. Учи историю.
Не зовсім так. Значна частина території отримала назву Слобожанщини у середині 17 століття, коли на землі, які тоді називалися Дике Поле, прийшли з правого берегу українські козаки і стали по лінії Суми - Охтирка - Харків - Острогожськ. Оскільки поселення ці були вільними (свободними) то їх називали слободами. Через це наш край стали називати Слобідським краєм, або Слобожанщиною. А усі чотири полки, а згодом і 5-ий (Ізюмський) стали називати Слобожанськими козацькими полками. А кордон Московського князівства тоді проходив по лінії Белгород - Валки (Белгородська укріплена лінія).
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #373
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #374
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #375
шо там у вас с рублём?
Данасрать на этот рубль , главное шоб 92й сильно не скакал. (с 2013г по сегод. с 28руб до 32руб. вчера заправлялся) В нашей Ивантеевке. Сука тихонько, но растёт.
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #376
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #377
Я один раз летел на як40, с Сочей в Харьков, году в 1986 чтоли...

Ямы были весь полет, не понравилось мне
Ну, взагалі- то, дивно, реактивні літаки звичайно не реагують на ями... Швидкість більша, але буває. Я теж один раз відчув. навіть. на Ту-134 декілька разів яму, коли летів із Тбілісі до Харкова, коли літак летів над горами. Було пару разів, літак дає крен і виникає відчуття. що падаєш разом із ліфтом, аж дух захоплює. А ось в Ан-24 декілька разів бувало, особливо, коли пролітаєш над грозовим фронтом.
 
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #379
  • 🟠 15:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Молнія»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #380
Назад
Зверху Знизу