Статус: Офлайн
Реєстрація: 29.04.2013
Повідом.: 44246
Реєстрація: 29.04.2013
Повідом.: 44246
Re: Где хороший бензин?
Картельна змова АЗС або як ОККО, Нафтогазова Асоціація та псевдоексперт Куюн грабують автомобілістів
Опубліковано 19.03.2021
За підсумками кризового 2020-го, коли сотні бізнесів розорилися і припинили своє існування, мережа ОККО збільшила прибуток до 1,5 млрд грн або на цілих 54%. Виручка підскочила до надзвичайних 11,5 млрд грн, про це йдеться в звіті Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦБФР). Як їм це вдалося? Вся справа в цінах. На кожному літрі проданого палива ОККО заробляє 10-11 грн. Економісти назвуть це понадмаржинальним бізнесом. Водії – грабунком, і матимуть рацію.
«За оцінками експертів, вартість роботи заправки складає в середньому від 2,5 до 3 грн за літр. Тобто обґрунтована ціна на бензин А-95 з урахуванням заробітку АЗС становить від 26 до 27 грн, а все, що вище – це надприбуток, який вдається отримувати лише завдяки монопольній змовій під керівництвом мережі автозаправних станцій ОККО», – йдеться в матеріалі УНН.
Картельна змова
У монопольній змові з WOG і SOCAR мережа ОККО диктує ринку завищені ціни і «тисне» тих, хто пропонує паливо дешевше. По праву «лідерів ринку». У цьому їм допомагає Нафтогазова Асоціація України (НАУ) – створена і керована топ-менеджерами ОККО. На Асоціацію покладено кілька завдань. По-перше, виправдовувати в медіа захмарні ціни на заправках ОККО. По-друге, писати скарги і нацьковувати перевіряючі органи на конкуруючі мережі. Улюблений прийом Асоціації – звинувачення в ухиленні від сплати податків і/або продажу бодяги замість чистого палива. По-третє, лобіювати в Офісі президента і Кабміні вигідні ОККО законопроекти і гарантувати захист.
................................................................................................................................................
(Дальше по ссылке большая статья, больше информации)
Картельна змова АЗС або як ОККО, Нафтогазова Асоціація та псевдоексперт Куюн грабують автомобілістів
Опубліковано 19.03.2021
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
За підсумками кризового 2020-го, коли сотні бізнесів розорилися і припинили своє існування, мережа ОККО збільшила прибуток до 1,5 млрд грн або на цілих 54%. Виручка підскочила до надзвичайних 11,5 млрд грн, про це йдеться в звіті Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦБФР). Як їм це вдалося? Вся справа в цінах. На кожному літрі проданого палива ОККО заробляє 10-11 грн. Економісти назвуть це понадмаржинальним бізнесом. Водії – грабунком, і матимуть рацію.
«За оцінками експертів, вартість роботи заправки складає в середньому від 2,5 до 3 грн за літр. Тобто обґрунтована ціна на бензин А-95 з урахуванням заробітку АЗС становить від 26 до 27 грн, а все, що вище – це надприбуток, який вдається отримувати лише завдяки монопольній змовій під керівництвом мережі автозаправних станцій ОККО», – йдеться в матеріалі УНН.
Картельна змова
У монопольній змові з WOG і SOCAR мережа ОККО диктує ринку завищені ціни і «тисне» тих, хто пропонує паливо дешевше. По праву «лідерів ринку». У цьому їм допомагає Нафтогазова Асоціація України (НАУ) – створена і керована топ-менеджерами ОККО. На Асоціацію покладено кілька завдань. По-перше, виправдовувати в медіа захмарні ціни на заправках ОККО. По-друге, писати скарги і нацьковувати перевіряючі органи на конкуруючі мережі. Улюблений прийом Асоціації – звинувачення в ухиленні від сплати податків і/або продажу бодяги замість чистого палива. По-третє, лобіювати в Офісі президента і Кабміні вигідні ОККО законопроекти і гарантувати захист.
................................................................................................................................................
(Дальше по ссылке большая статья, больше информации)