Викреслюй зі списку. Досі використовується у великих організаціях для внутрішнього зв'язку. Бо підійти до апарата, подивитися у довіднику "Плановий відділ - тел. 7-16" та зателефонувати туди - це просто, безкоштовно (для співробітників) та зручно. Бо не треба смикати колег "Хто знає, як зв'язатися з плановим відділом?" - "А там якась Алла Іванівна була, тел. +38067..." - "Ні, вона звільнилася, спробуй зателефонувати Ірочці +38050...." - "Пробую, абонент не обслуговується" - "А в неї номер змінився, спробуй +38073...." - "Абонент поза зоною". Простіше буде пішки сходити
![:) :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/kf/smile.webp)
А також там досі використовується радіотрансляційна мережа. Але не для "новини послухати", а як система оповіщення та для музичного фону та реклами, наприклад, у супермаркетах.