Объясню. Он же был вправе рассчитывать на соблюдение ПДД зайкой, а значит мог рассчитывать, что она движется со скоростью не более 60 км в час и остановится на запрещающий. Сколько ей нужно чтоб остановиться с этой скорости времени и метров? Вроде 20 метров и чуть более секунды. И это при том что секунду нужно отвести Дронову на скорость реакции.
Так, український пункт 1.4 ти вірно приводиш, що Дронов має право розраховувати... Але ти ніде не найдеш, що право Дронова - відміняє його обов"язки. Ні-де. Далі. Право на проїзд йому надає зелений сигнал (не жовтий із червоним). А п.10.1. йому забороняє рухатись, якщо є
не-без-пе-ка(це майже завжди всупереч ПДР), у відсутності якої у Дронова був обов"язок переконатись на момент загоряння зеленого. Чому зеленого? Бо за 4-3-2-1 секунди жовтого дорожня обстановка логічно може змінюватись. Дрон на другій секунді почав рух. Так, в момент зеленого - порушників не повинно бути, а якщо вони є - треба утриматись від початку руху до зміни ситуації на безпечну.
Не віриш? Читай першоджерело:
небезпека для руху — зміна дорожньої обстановки (у тому числі
поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку;---
Небезпека - це
надзвичайна ситуація. п.10.1 забороняє рух(і маневр), якщо водій не переконався у її відсутності.
А по факту за эту секунду (чуть более) зайка, вместо того, чтоб остановиться (на что имел право рассчитывать Дронов) на свой сотке долетела до места столкновения.
Тоесть Дронов должен был понять что зайка не остановится чуть более чем за секунду до дтп. При этом секунда ему отводится физиологически на реакцию. И в остатке - "свободные" миллисекунды, ну пусть полсекунды, за которые вряд ли ему что-то предьявишь.
Треба зауважити, що переконуватись Дронову належало в стані стояння. Т.я. вимагає пункт 8.7.3. Доречі, прихильники котитись на забороняючі сигнали - виконують вимогу 10.1, на момент загоряння зеленого, в русі. Але якщо Дронов виперся на перехрестя на червоний, то вже будь уважним? Не зроблено.
Можно конечно разводить демагогию, что так как он проехал на запрещающий условную линию светофора, то должен был быть втройне осторожным, но это ерунда, т.к. эта опасность являлась последствием именно нарушения им правил проезда регулируемого перекрестка и не имеет отношения к 10.1...
10.1 це безпекова вимога до всіх водіїв по штатній і нештатній ситуації.
Пункт аналогічний 1.4 в Росії скасували для того, щоб при розгляді ДТП не було бикуваня: своїми правами - не пояснювали невиконання своїх обов"язків.
Вибач, ти мене не переконав.