Понятие живого у всех разное. Поэтому с Анархистом и не понимаете друг друга. У него может (утрированно) если мотор работает, хоть и в три котла, и при этом, при проезжании лужи не мокнут ноги - ланос очень живой.
шо за личный блог в теме?
шо за личный блог в теме?
хроники таксо-увала, дахоть какая то полезная инфа.
а то одни посты о том как сильно дымела бляха увиденная в городе
точно ж.Не твой вот ты и бесишься
хоть какая то полезная инфа.
а то одни посты о том как сильно дымела бляха увиденная в городе
Шел 2019 год, в интернете активно велись дискуссии как от украинского Ланоса приделать стартер на польский
Так что там, когда бляхи станут вне закона?
Вдало розмитнився 14-го.Мені крайняк потрібна була машина по роботі: заїбався викачувати по 30 км на громадському транспорті чи віддавати по 200-300 за таксі в 2 сторони.
Бюджет був $2500 на момент чи $3500 в районі нового року. Прикинувши, що за ці гроші на укр номерах я візьму або гнилого ланоса, або якусь дев'ятку кінця 80-х, або вбитого 3 пасата, завідомо із ціллю розмитнення взяв у знайомої 2003 Сігнума 2.2 дизель автомат за $2300.
2000 євро + на сумісні витрати на розмитнення до лютого нашкребу, тож у мене питання:
- чи я лох, що віддам по факту $4700 за дійсно комфортну, безпечну (6 подушок, абс, есп) та досить економну в обслуговуванні машину замість купити вже навесні за ті ж гроші підубитого сенса?
- чи мене наїбав Порох та Южаніна?
- чи є я якоюсь поганою людиною для володарів укр автівок тільки тому що я на литовських?Моя перша машина, не сказати, що вожу ідеально, але не підрізаю, не жену, резина зимова, водіїв навколо поважаю, укр страховка є, перекривати будь що мені нахуй не всралося, і так багато справ
Да, 1мая
Вдало розмитнився 14-го.
До 2к євро по закону приплюсовалися 8500 за те, що заганяв верблюд, а митнився я, 200 зелених брокеру та 850 грн за справку євро3. 800 грн на соляру до Сум та назад і 1450 грн за пробиту шину (як в місті можуть бути такі ями, не розумію), а також 19 годин часу.
Кажуть, сертифікація 3500, мрео десь 2000.
В сумі десь 4650 євро, зараз на ріа аналогічні від $6 до 8 зелені.
Із сервісу замінив масло/свічки, полагодив приборку та прибрав пару глюків в кліматі, від сили $300 все.
Лишається вдосконалити охолодження акпп (як поїздити годину з частими зупинками, перегрівається і починає смикатись) і в перспективі замінити передній бампер (перші 3 місяці за кермом, обійшлось не без легких контактів з бордюрами/брустверами, трохи пошарпав).
На укр номерах за $2500 я в листопаді взяв би або якийсь гнилий сівік кінця 90-х, або трохи новіший, але не менш гнилий сенс. Та й зараз за $5000 наврядчи щось настільки комфортне та людське взяв.
По суті, отримав авто в безвідсоткову розстрочку, зекономив $1000-2000, ще й їздив з осені, а не весни, на чому також відбив частину вартості (не таксував)
Я задоволений.
ps буду вдячний контакту нормальної сертифікації
Еще б сажевый фильтр вернули на место - цены бы Вам не было) а то за Вашими дизельными бляхами с печкой ездить невозможно
По суті, отримав авто в безвідсоткову розстрочку, зекономив $1000-2000, ще й їздив з осені, а не весни, на чому також відбив частину вартості (не таксував)
Я задоволений.
ps буду вдячний контакту нормальної сертифікації
чай не в европе живем