Статус:
Offline
Реєстрація: 07.07.2008
Повідом.: 37227
Реєстрація: 07.07.2008
Повідом.: 37227
- 🟡 05:19 Відбій тривоги в Харківська область.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Куп’янський район- Харківський район- Липецька територіальна громада- Вовчанська територіальна громада#Харківська_область
- #1
Чи має коаліція Януковича народний мандат? БФ
Законна-ли нынешняя власть? Очевидно, что НЕТ...
"Конфлікт розгорнувся навколо статті 83 Конституції України та пов'язаного з нею рішення Конституційного Суду України. Обидва цих юридичних документа вказують на те, що тільки об'єднання фракцій може узаконити уряд. Окремі депутати, які не належать до урядових фракцій, не можуть вважатися членами урядової коаліції. Якщо це так, то поточний український уряд не має конституційної бази. Обрання уряду Азарова голосуванням від 11 березня 2010 варто було б називати державним переворотом, а дії нового уряду були б нелегальними. За словами київського політолога Олексія Палого в українському ТБ того ж 11-го березня, до членів уряду Азарова (до складу якого не входить ні одна жінка) слід звертатися "пан", а не "міністр".
"...українська електоральна система, таким чином, означає, що українці не вибирають окремих депутатів. Ні один парламентарій не може, як такий, вважатися виразником волі народу.. Це не означає, що члени однієї фракції повинні завжди діяти чи голосувати однорідно. Тим не менше, з точки зору демократичної теорії і практики, у пропорційній системі парламентарії повинні залишатися у своїй споконвічній фракції протягом того легітимного періоду, на який вони були обрані. В іншому разі вибори за пропорційним принципом не мають сенсу. Пропорції представництва виборців мають зберігатися під час законодавчого процесу. Саме для цього народ найняв депутатів для роботи в парламенті.
По-четверте, з цього випливає, що депутатам, обраним в списку однієї партії або блоку, дозволяється висловлювати індивідуальні думки, але вони не можуть залишити свою фракцію в період між виборами, при цьому залишаючись членами парламенту. Це не обмеження їхніх прав людини. Політики мають право говорити і діяти так, як вони вважають за потрібне. Але поки вони є народними представниками, вони всі без винятку зобов'язані виконувати мандат, виданий їм народом і, зокрема, зберігати адекватне представництво народної волі в парламенті. У депутатів, обраних за пропорційною системою, немає прямого мандату. Вони не делеговані в законодавчий орган персонально, як незалежні політичні діячі. У системі пропорційного представництва основне завдання депутата в рамках своєї парламентської роботи зумовлена. Він придбав свій народний мандат з допомогою партії або блоку, які отримали ту чи іншу підтримку народу в ході попередніх парламентських виборів. У момент, коли він залишає фракцію своєї партії чи блоку свого, його мандат втрачає свою силу. Без цього мандата у нього немає підстав залишатися в парламенті. І, звичайно, у нього немає ніякого права підтримувати фракцію, яка знаходиться в прямій опозиції до тієї партії чи блоку, які привели його в законодавчий орган. Подібні дії є кричущою неповагою волі виборців."
Украина теперь НЕДЕМОКРАТИЧНАЯ СТРАНА, выборы в ней потеряли смысл...
Законна-ли нынешняя власть? Очевидно, что НЕТ...
"Конфлікт розгорнувся навколо статті 83 Конституції України та пов'язаного з нею рішення Конституційного Суду України. Обидва цих юридичних документа вказують на те, що тільки об'єднання фракцій може узаконити уряд. Окремі депутати, які не належать до урядових фракцій, не можуть вважатися членами урядової коаліції. Якщо це так, то поточний український уряд не має конституційної бази. Обрання уряду Азарова голосуванням від 11 березня 2010 варто було б називати державним переворотом, а дії нового уряду були б нелегальними. За словами київського політолога Олексія Палого в українському ТБ того ж 11-го березня, до членів уряду Азарова (до складу якого не входить ні одна жінка) слід звертатися "пан", а не "міністр".
"...українська електоральна система, таким чином, означає, що українці не вибирають окремих депутатів. Ні один парламентарій не може, як такий, вважатися виразником волі народу.. Це не означає, що члени однієї фракції повинні завжди діяти чи голосувати однорідно. Тим не менше, з точки зору демократичної теорії і практики, у пропорційній системі парламентарії повинні залишатися у своїй споконвічній фракції протягом того легітимного періоду, на який вони були обрані. В іншому разі вибори за пропорційним принципом не мають сенсу. Пропорції представництва виборців мають зберігатися під час законодавчого процесу. Саме для цього народ найняв депутатів для роботи в парламенті.
По-четверте, з цього випливає, що депутатам, обраним в списку однієї партії або блоку, дозволяється висловлювати індивідуальні думки, але вони не можуть залишити свою фракцію в період між виборами, при цьому залишаючись членами парламенту. Це не обмеження їхніх прав людини. Політики мають право говорити і діяти так, як вони вважають за потрібне. Але поки вони є народними представниками, вони всі без винятку зобов'язані виконувати мандат, виданий їм народом і, зокрема, зберігати адекватне представництво народної волі в парламенті. У депутатів, обраних за пропорційною системою, немає прямого мандату. Вони не делеговані в законодавчий орган персонально, як незалежні політичні діячі. У системі пропорційного представництва основне завдання депутата в рамках своєї парламентської роботи зумовлена. Він придбав свій народний мандат з допомогою партії або блоку, які отримали ту чи іншу підтримку народу в ході попередніх парламентських виборів. У момент, коли він залишає фракцію своєї партії чи блоку свого, його мандат втрачає свою силу. Без цього мандата у нього немає підстав залишатися в парламенті. І, звичайно, у нього немає ніякого права підтримувати фракцію, яка знаходиться в прямій опозиції до тієї партії чи блоку, які привели його в законодавчий орган. Подібні дії є кричущою неповагою волі виборців."
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Украина теперь НЕДЕМОКРАТИЧНАЯ СТРАНА, выборы в ней потеряли смысл...