Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

БФ. Контакти. Волонтери, служби реагування, центри крові та ін.

  • Автор теми Автор теми C.O.
  • Дата створення Дата створення
Специалисты Главного управления Государственной налоговой службы в Харьковской области
возобновили предоставление консультаций и услуг
в Региональном центре услуг на пр. Тракторостроителей, 144.
с 3 февраля там можно получить следующие услуги:

- выдача карты налогоплательщика, внесение в паспорт гражданина Украины (в форме книжечки) данных о регистрационном номере учетной карточки налогоплательщика из Государственного реестра физических лиц-налогоплательщиков;
- внесение в паспорт гражданина Украины (в форме книжечки) отметки о наличии права осуществлять любые платежи по серии и номеру паспорта;
- выдача сведений из Государственного реестра физических лиц-налогоплательщиков о суммах уплаченных доходов и удержанных налогов;
- прием отчетности.

Консультации предоставляются по следующим вопросам:
- предоставление административных услуг;
- получение ЭЦП (электронной цифровой подписи);
- о сроках предоставления налоговой отчетности, в том числе в электронном виде;
- регистрация РРО и КУРО.

Прием производится по предварительной записи -
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 

Знятись з обліку ВПО відтепер можна на порталі Дія​

На порталі Дія доступна автоматична послуга для внутрішньо переміщених осіб – «скасування статусу ВПО».

послуга працює повністю автоматично, заявки обробляються онлайн.
не потрібно стояти в чергах та збирати довідки,
більше не доведеться повторно ходити до держустанов у разі помилки в заяві та декілька днів чекати на рішення чиновника.

Щоб скористатися цією послугою на порталі Дія, потрібно:
1. авторизуватися,
2. обрати послугу «Скасування статусу ВПО»,
3. заповнити необхідні дані,
4. перевірити сформовану заяву та підписати її електронним підписом.

раніше, щоб знятись з обліку ВПО,
необхідно було йти до органів соціального захисту населення за адресою прописки або до ЦНАПу,
готувати паперові документи та протягом трьох днів чекати на рішення.

Наразі кожна внутрішньо переміщена особа
обирає самостійно, як отримати послугу
– онлайн чи офлайн.


⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
За відсутності електроенергії чи мобільного зв’язку
інформування громадян міста та області здійснюється
через радіостанції Суспільного мовника,
а також військової радіостанції України «Армія FM».

thumb-newsDocument-900x600-0172.jpg


У Харківській області шукайте Суспільне мовлення на таких хвилях:
– «Українське Радіо»
м. Харків — 106,1 FM;
смт Великий Бурлук — 105,4 FM;
смт Зачепилівка — 103,7 FM;
смт Кегичівка — 104,3 FM;
смт Краснокутськ — 91,5 FM;
м. Красноград — 107,6 FM;
м. Лозова — 106,3 FM;
м. Первомайський — 102,6 FM;
м. Вовчанськ — 90,2 FM;
м. Ізюм — 102.5 FM;
м. Куп'янськ — 105.1 FM.

– «Радіо «Промінь»
м. Харків — 100,5 FM;
смт Зачепилівка — 91,3 FM;
смт Кегичівка — 87,7 FM;
м. Красноград — 100,4 FM;
смт Великий Бурлук — 99.1 FM;
м. Куп'янськ — 98.9 FM.

– «Радіо «Культура»
м. Харків — 91,6 FM;
м. Зміїв — 103,3 FM.

Також офіційна інформація доступна на таких хвилях:

– Перша військова радіостанція України «Армія FM»
м. Харків — 101,1 FM.

«Радіо Накипіло»
м. Харків — 92,2 FM.

– радіо «Novaline radio»
м. Харків — 97,1 FM;
м. Куп`янськ — 107,1 FM.
 
Сервіс Електронний кабінет особи з інвалідністю
доступний на порталі Централізованого банку даних осіб з інвалідністю

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


люди, зареєстровані в централізованому банку даних з проблем інвалідності,
мають можливість:

– подачі заяв про потребу в забезпеченні ДЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
– подачі заяв про вибір підприємства шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;

а також здійснення зворотного зв’язку:

– можливість надсилання людям з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ДЗР та пакету документів, інших інформаційних повідомлень.

Потрібно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ».

Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету необхідно виконати наступне:

1. Якщо є кваліфікований електронно-цифровий підпис можливо виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету АБО

2. Якщо КЕП відсутній, потрібно особисто звернутися до відділення соціального захисту та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ, в результаті буде надано код авторизації. Цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації!

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:

– зайти на головну сторінку Електронного кабінету та обрати пункт меню «Реєстрація на Порталі ЦБІ»;

– заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП.

При реєстрації без КЕП необхідно ввести код авторизації, який отримано у відділенні соціального захисту.
Реєстрація Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз!

При реєстрації за КЕП, необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП) та натиснути кнопку «Зареєструватися».

За результатами реєстрації на електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

Детальніші пояснення та відеоінструкція:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Отримати доступ до електронного кабінету особи з інвалідністю
та зареєструватися у ньому можна за посиланням
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

позначка у верхньому куті праворуч:

Переглянути вкладення 13221072

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 

Як перетнути кордон з дитиною до 18 років​

...в умовах воєнного стану вимоги для виїзду дітей за кордон є спрощеними.

«Не потрібна нотаріальна згода одного з батьків, що було обов’язковим у мирний час.
Достатньо свідоцтва про народження дитини або її закордонного паспорта,
навіть якщо він протермінований», – зазначається в «Довіднику безбар’єрності».

Якщо цих документів немає, один з батьків може внести інформацію про дитину в свій паспорт.
Для цього потрібно звернутися до найближчого територіального підрозділу Державної міграційної служби України.
Відповідна відмітка у паспорті посвідчує особу дитини, підтверджує її українське громадянство і дозволяє вивезти її за кордон.

У разі, якщо документів немає взагалі або дитина є іноземцем, прикордонники приймають копії документів, які є,
або будь-які інші докази підтвердження її особи.

Якщо дитину супроводжує хтось із родичів, наприклад, тітка, бабуся, повнолітня сестра, вітчим, їм потрібно мати з собою:
– документи, які змогли б підтвердити родинні зв’язки з дитиною
– або посвідчену згоду від одного з батьків, із зазначенням, що саме ця особа вивозить дитину за кордон.

Якщо дітей супроводжують не родичі, то прикордонники вивчають кожну ситуацію окремо.

З 16 років неповнолітній може перетнути кордон самостійно.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Доречі, міщки і лантухи:

Дорогі НАШІ потрібно прошерстити сараї.
Для виготовлення КІКІМОР а то є маскування потрібна мішковина.
Навіть брудна, стара, дірява( ми її постіраємо).
Я впевнена хочь 1шт але є у кожному дворі.
Діліться, не будьте байдужими.
Можна навіть поштою переслати.
Тел: 0959451733 (с)
PS. Это в Богодухове
 
Вы можете думать что угодно.
Темы по сбору денег - рядом, прикрепленные в разделе.
Создавайте и свою тоже.

Эта тема о другом -
БФ. Контакты. Волонтеры, службы реагирования, центры крови и т.д.

Форумчане, пожалуйста, наполните тему полезными в наше время контактами. Я не успеваю.

Только контакты. Категорически без флуда.
 
21.02.2023.
У Харківському обласному центрі служби крові потребують постійних донорів, які б здавали кров раз на два місяці.
У 2022 році у центрі виготовили на 10% більше компонентів крові, ніж у 2021 році, хоча були періоди, коли крові не вистачало.
У медичні заклади області передали понад 58 тисяч доз.
Кров у харківських лікарнях потрібна завжди.

 
Не помню кто, кто-то спрашивал про тактическую медицину
теория, понятно что без практики не совсем то, но есть курс
7 лекций+вступительное видео


Первое видео плейлиста, всего 8
 
Попробуйте получить очки здесь:




Вас вітає благодійний фонд “Мирне небо Харкова”!

👓 Ми отримали можливість безкоштовно надати готові окуляри для зору мешканцям міста Харків.

Окуляри доступні у двох видах оправ — чоловічій та жіночій.

👩 Жіночі окуляри для зору з діоптріями:

➕ +1, +1,5, +2, +2,5, +3

➖-1, -1,5, -2, -2,5, -3, -3,5, -4,5, -5, -5,5, -6


👨 Чоловічі окуляри для зору з діоптріями:

➕ +1, +1,5, +2, +2,5, +3

➖ -1, -1,5, -2, -2,5, -3, -3,5, -4, -4,5, -5, -5,5, -6


📌 Для того, щоб отримати допомогу потрібно:

📍Бути підписаним на наш Telegram-канал та соціальні мережі.
📍Заповнити коротку Google-форму ⬇️

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


📍Фізично знаходитися у місті Харків.

🏢 Місце, де можна отримати:

Вул. Пушкінська, 2А
ТРЦ Нікольський
Мінус третій поверх

‼️Зверніть увагу! Форма буде оновлюватися кожного дня. Якщо форма буде закрита, спробуйте заповнити її пізніше.

‼️Наші волонтери не будуть повідомляти про дату та час отримання! При заповненні форми зверніть увагу на дату, вказану в шапці та в кінці форми. Отримати окуляри можна буде тільки в зазначену дату. Переносити дату отримання не можна.

‼️При собі потрібно мати оригінал або копію паспорта заявника.

🗓 Заявки приймаються до 1 березня 2023 року.

.
.
 
"Шановні родини полонених, зниклих безвісті, загиблих, померлих.
Якщо у вас виникають проблеми з оформленням статусу, забезпечення державних та соціальних гарантій, або якщо ви вважаєте, що ваші права порушені, звертайтесь в Украінський центр захисту прав людини за телефоном 0800330709
Прохання розшарити інформацію, щоб родини, які потребують таку допомогу її отримали"
 

Із Куп’янської громади почали​

обов’язкову евакуацію родин із дітьми та маломобільних жителів​


thumb-newsDocument-900x600-37e2.jpg

Рішення про обов’язкову евакуацію окремих категорій населення прийняли,
враховуючи нестабільну безпекову ситуацію через постійні обстріли території громади російськими військами.

За дорученням начальника Харківської ОВА Олега Синєгубова,
усім евакуйованим буде надана допомога на більш безпечній території області.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Для решти громадян
також залишається можливість безкоштовно евакуюватися.
Охочі виїхати з небезпечних територій можуть звернутися за номерами телефонів:

1. Єдиний колцентр: +380931776458. З 9:00 до 22:00;

2. ГО «Я Врятований»: +380634406920;

3. Лінія Куп’янської міської військової адміністрації: +380957714446, +380989407833. З 8:00 до 22:00

4. Гаряча лінія «Червоний Хрест»: 0800332402, +380732402402, +380673832402. З понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00.

Також можна заповнити відповідну форму на сайті -

Заявка на евакуацію (Харківська область)
Одна заявка на одну адресу:


⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Як на Харківщині отримати меддопомогу в разі блекауту



Все экстренные службы имеют резервные системы связи, поэтому они работают и в блэкаут.
Все больницы, где оказывается стационарная помощь, на 100% обеспечены генераторами.
В случае отсутствия мобильной связи у больного "скорую" можно вызвать во всех "пунктах незламності".
Там всегда есть мобильный интернет.
Также можно обратиться в полицию, к спасателям.
Кроме того, когда пропадает связь, кареты скорой помощи останавливаются в людных местах.
(директор департамента здравоохранения ХОВА Максим Хаустов)
 
цієї весни відпуск всіх рецептурних засобів в Україні
почне здійснюватися за електронним рецептом.
Виписати е-рецепт зможуть лікарі усіх спеціальностей державних, комунальних чи приватних клінік, або ж лікар-ФОП.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Основні правила,
які допоможуть вам захистити себе
від мін та інших вибухонебезпечних предметів.



У разі виявлення підозрілого предмета
повідомте про знахідку в ДСНС або Нацполіцію за телефонами
"101", "102" або "112".

❗️❗️Категорично забороняється:
- торкатися предмету і пересувати його;
- користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух);
- заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати;
- торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.
 
Назад
Зверху Знизу