Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Battlefield™ 1

  • Автор теми Автор теми WANTEDX_UA
  • Дата створення Дата створення
:клас:



Форт Во
Первая крупная битва Первой мировой войны в форте происходит в темных подземельях форта Во. В лабиринтах темных галерей и сырых каменных коридоров французы и немцы бьются, что есть сил, пуская в ход гранаты, пистолеты, штыки и огнеметы. За углом вас может ждать что угодно!

что то похожее на метро. надо было эту карту в стандартные пихать.
я лично премак ни в коем случаи брать не буду.
через год на халяву все карты дадут правда они уже не кому не нужны будут :D
 

Вкладення

  • large.img.webp
    large.img.webp
    56 КБ · Перегляди: 117
Останнє редагування:
НОВЫЙ ИГРОВОЙ РЕЖИМ: «ЛИНИЯ ФРОНТА»
Это уникальная комбинация режимов «Захват» и «Штурм». Вам предстоит захватывать ключевые точки одну за другой. Обе команды сражаются за один и тот же флаг, а когда он захвачен, битва переходит к следующему. При захвате вражеского штаба игра продолжается в стиле «Штурма», вам нужно будет захватывать или защищать телеграфы.

эээм копия Операций? длс-режимы это ****ец. Более-менее живое это было Захват Флага в End Game.

Высоты Вердена
Артобстрел, начавший битву при Вердене, вызвал обширные лесные пожары, в которых игроки и будут сражаться за контроль над территорией. В бою вам придется подниматься наверх к мощным крепостям Вердена. Вы будете буквально выгрызать у противника территорию под непрекращающимся артобстрелом. «Дьявольская наковальня» не щадит бойцов.

large.img.webp

Суасон
Примите участие в крупнейшем танковом штурме Первой мировой. Французская 10 армия выдвигается, чтобы вернуть себе Суасон. Она бросает в бой свои мощные танки «Сен-Шамон». Среди живописных сельских пейзажей Франции занимается летнее утро и сходятся в битве аэропланы, танки и пехота. Заглушить грохот сражений способна лишь гроза.

large.img.webp

Прорыв
Французам необходимо захватить важные мосты через реку Эну. Французская армия оказалась на полях прежних боев, где на ржавых остовах танков прорастают маки. С виду там все спокойно, но среди гор железа очень легко устроить засаду. Над Фонтенуа заходит солнце и начинается битва.

large.img.webp



Ребятки, ну и для понимания ситуации, Дайс забили *** на БФ1 еще в октябре и тужатся на новым Батлфронтом. А патчами и премиум-контентом занимается три калеки за еду
 
Останнє редагування:
У меня щас времени нет на игры (да и особого желания), а если бы бф1 была залипаловом, ночами бы играл, с красными глазами ходил как наркет, так что мож оно и к лучшему шо игра не мегашедевр)))
 
попался камуфляж на ******** прикольный
правда не знаю как ведет себя этот ******** в игре.
 

Вкладення

  • Battlefield 1 01.26.2017 - 14.30.47.02.webp
    Battlefield 1 01.26.2017 - 14.30.47.02.webp
    30.6 КБ · Перегляди: 105
кто-то сингл прошел? Просто инетресно, стоит его допроходить?
 
Not bad, латают батлу, в СТЕ запускают нашивки, повышают ранг класса до 50 и делают элитные задания кодекса - по 500 убийств из оружия. Всё шо заказывал :) Но без нового проца мне в батле делать нехуй.

Кастомизация уебищнее некуда. Это худшее что я видел в ААА-шутерах

Ribbons

You will now be able to collect ribbons as you play. There are 20 different ribbons to collect, and each time you get a ribbon you also receive a 500XP. The ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other ribbons you’d like us to add, we’re always listening!

Elite Codices

It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new max class ranks.

Increased Max Class Ranks

The new max class rank will be 50. When you hit 50, you will be granted some extra nice class flair in the kill card to really taunt your fallen foes.

Servers

We’ve added the feature to vote for the next map after a match is over. Players on the server will get two options to vote for, and whichever alternative gets the most votes will be the next map. The options will be randomly selected from the server’s map rotation. This is done during the Victory-screen, so no extra time between rounds has been added. This feature may be turned off initially, and some servers will never have it.

Those are the major features we’re adding, along with a bunch of bug fixes and other tweaks listed below.

Vehicles

Fixed tank driver weapon visuals not functioning correctly for other players when the driver uses a 3p camera.
Fixed an issue where the Heavy Tank would not show on the minimap when firing like other vehicle. *Reduced the cooldown of gas abilities on vehicles to 25 seconds to make up for reduced gas duration. *Fixed issue where multiple tanks could become available to a team when they shouldn't be.
Fixed some parts of vehicles that were improperly placed in front of 1p cameras when taking or repairing damage to them.

UI

Fixed an issue where the Warbond symbol overlapped the amount of availible warbonds in Arabic language.
Fixed an issue where the kill log would be visible in the deploy screen in Hardcore mode.
Fixed an issue where player nametag would not show in the kill log for some type of kills.
Improved the logic for fading out crosshairs and UI when aiming down sights.
Fixed english spelling error for magnification.
Kit rank progress bar now becomes invisible once you reach max rank.
Fixed issue where amount of warbonds could overlap UI container.
Fixed an issue where players would join an Operation when it had progressed too far, almost at the end.
Improved performance in the menu system.
Tweaked design of friends list.
Player will now track first medal by default.
RSP server information will now display owner of server.
Now sorts regular servers below RSP servers in the server browser.
Added server information in ...-menu.
Fixed a bug where joining server animation started twice when joining server.
Fixed a bug where the user remained in hang after failing to join a server.
Fixed a bug where the tracked medal was not highlighted.
Fixed a bug where players were unable to see the highlighted text in end of round.
Fixed a bug where the party hub did not update party members.
Fix back animation of white part on personalized recommendation cards.
Fixed issue where underwater sounds could get stuck on land.
Fixed issue where the player could move on top of the map on Argonne Forest.
Fixed a bug where personalized recommendation cards would not fade.
Fixed a bug where the context menu was misaligned when the user clicked on it for the first time.
Fixed a bug where players could scroll using "R" in the the comcenter on console.
Fixed a bug where the end of round countdown stoped when quickly navigating through the tabs.
Fixed a bug where the mouse scroll did not work in list of recommendation cards.
Fixed a bug where content moved around in the menu when players were spamming down on the d-pad.
Fixed a bug where stats updated after reentering the weapons page.
Fixed issue where XP boost could overlap UI container.
Fixed a bug where the highlight was broken after the user selected a vehicle with service star in the vehicle tab.
Fixed a bug where it was not possible to inspect skins in the Inventory.
Fixed a bug where Standard Battlepack real-money price sometimes did not show up.
Fixed 7 UI related crash bugs.
Fixed several localization issues.
Map Adjustments
Fixed an issue with floating debris after destroying a table.
Fixed an issue where players could get stuck in a table.
Player will no longer clip through the visual mesh of windmill interiors.
Grenades and dynamite will no longer fall through the floor of the windmill balcony.
Removed flickering effect on tall wooden fences.
Destruction fixed between tall wooden fence parts.
Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
Increased the time for re-selecting invalid deploy points from 3 to 10 seconds to avoid 100% automatic reselection when squad members are under fire.
Fixed a bug where players were prompted with "Matchmaking failed" when switching between Quickmatch modes.
Fixed a bug where players were unable to invite to party from comcenter after booting the title via party game invite with a 6+ people party.
Fixed a bug where players were left in hang when dismissing the "Matchmaking Failed" while the "you have no scraps" prompt was active in loading screen.
Fixed a bug where players entered an unplayable state when attempting to join a game session via the Xbox friend's tab.
Fixed Conquest spawn locations on Suez. Moved one up so player no longer spawns under ground, moved another out of a tree.
Fixed issue where Hint Line for train did not disappear after performing indicated action or even leaving the behemoth on Conquest, Suez.

Weapons

Side gun meshes weren't rendering for 3p spectators depending on which weapon was used and if that particular seat was spectated.
Fixed an issue with the "Tankghewehr 1918" Elite weapon replenished ammo after picking up any dropped weapon kit.
Bayonet charge kills should now properly award service stars.
Fixed illogical behavior when using K Bullets with the Martini-Henry.
Increased long reload time of Autoloading 8 .25 Extended from 2.9 to 3.066 s.
Improved Selbstlader 1906 aimed accuracy, reduced recoil and decreased spread.
Increased horizontal recoil of Lewis Optical and M1909 Optical by 10% when ADS.
Upped recoil decrease of "Low Weight" Self-loading rifles from 6 to 7.
Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.
Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"

Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.

Model 10-A Slug changes:

Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
Increased muzzle velocity from 380 to 420.
Reduced damage against gut, arms and legs.
Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
Evened out recoil direction.
Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.
Added missing tiered reloading to flash flares.
Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.
Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1. *Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.
Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.
Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.

Tweaked post reload delays to better match animations on the following weapons:
Cei-Rigotti 0.4 to 0.6 s.
Mondragon 0.5 to 0.5667 s.
Selbstlader 1906 0.8 to 1.0667 s.
Bodeo 1.1 to 1.0 s.
Bulldog 1.0 to 1.1 s.

Increased horizontal recoil by 14.3% on the following weapons:
Automatico Trench
Hellriegel Factory
M1909 Storm
Madsen Storm
MG15 Storm
BAR Storm

Reduced horizontal recoil of some self-loading rifles:
Autoloading 8 0.6 to 0.4.
Cei-Rigotti 0.64 to 0.56.
M1907 SL 0.84 to 0.7.

Upped recoil decrease of "Low Weight" Self-loading rifles from 6 to 7.
Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.
Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"

Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.

Model 10-A Slug changes:
Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
Increased muzzle velocity from 380 to 420.
Reduced damage against gut, arms and legs.
Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
Evened out recoil direction.

Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.
Added missing tiered reloading to flash flares.
Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.
Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1.
Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.
Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.

Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.

Spectator

Fixed an issue in Spectator where a 1P overlay appears for spectators viewing players in fortress guns in 3P or when spectating the artillery truck driver in 3P while the driver zooms.
New button added in Spectator mode to view the gamer card of a spectated player.
Added button labels to the view modes in Spectator mode for PS4/Xbox One.
Bayonet recharged sound could trigger from any soldier on spectator clients. This should now only occur for spectated soldiers.
Added extra check for "not team neutral" to gate announcer VO when in Spectator mode Freecam or Tabletop views.
Added gates to Impaired Hearing Mixer, Low Health Mixer, Gas Supression Mixer to not activate for spectators in freecam/tabletop view.
Added extra checks for Low Health and Gas Supression SFX/mixers to start if spectator enters player view while SFX/mixers should be active.
Possession announcer VO will now not play for freecam and tabletop spectators.
Fixes Pre-EOR music not activating for spectators (all game-modes).
Gated "Lost Objective" VO to not play for spectators in Conquest/Breakthrough/Domination.
Fixed corrupted VFX when players shoot the Flare Gun in all camera modes.
Fix for parts of the train disappearing while spectating a player in the train in 3rd person or director.
Fixed the Spectator boundaries to be the same as the plane boundaries on Giant's Shadow.
Fixed a spectator bug with the behemoth icon staying at the center of the screen if you exit player view mode before it is moved to the final position at the top of the screen.
Fixed an issue where the option "show player outlines"/Squad Pin stopped working when switching through players.
Fixed an issue where the player could not select the numbered freecam they were just on from a drop camera.
Fixed a bug where Battlepacks and Medals were present in loading screen when joining as Spectator.
Fixed a bug where players did not receive the option to join friend as spectator on consoles from comcenter.

Gameplay

Fixed errors where Elite Kits had unintentionally high health regeneration delays and carried too many grenades.
Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
Increased the threshold for suppression effects to prevent suppression from occuring too early.
Reduced gas duration from 22 to 15 seconds.
Tweaked suppression effects and low health visuals.
Fixed VO issue in Rush when defenders have interacted with telegraph to send enemies coordinates.
Controls
Fixed PC custom keybindings not properly remapping for Behemoths.

CUSTOM GAMES / RSP

Added custom game setting to toggle Behemoth on/off.
Added custom game setting to toggle Squad Leader Only Spawn.
 
Останнє редагування:
я лично премак ни в коем случаи брать не буду.

Ранее в сериале :ги: :
я в этот хлам играть не буду.

я покупать не буду

этот хлам дороже 200 грн брать не буду

не кто не купит этот вздрочь и разрабы об этом знают.
 
все чистейшая правда.
кроме тго что купил этот вздрочь за 400 грн.
и играю от того что не во что играть.
но не парься дай бог что бы 300 часов наиграть в этот вздрочь
у меня хардлайн почти 900 наиграно.

А игра как я и писал не описуемое ****о. худшее из всей батлы что была.
карты убацаные с премака и так подарят какой смысл их покупать? чтобы ждать старт сервера с 20 человек?
и еще раз повтарюсь из 50 друзей игравших в бф 3 купило этот хлам 7 человек а играет 5 в лучшем случае
не надо быть Ломоносовым чтобы понять их продажи.



Но без нового проца мне в батле делать нехуй.
Я тебе скажу по секрету и с новым процом в этой батле то же делать не *** :D

запуск CTE превратит ****о в понос. каждое ****о будет высказывать что ему не нравится в конечном итоге приведет любую игру в ****.
хотя тут уже хуже не куда.

Пусть сообщество выпросит старт сервера с 1 чела :D
ну или пускай просят с 30 чел а то 20 сильно быстро стартует сервер)

**** ******* серверов аж 5 на все батле. 2 из них под вечер полных
и то из харда там есть только урон противнику больше.
а все остальное как на софте. отэто хард :рл:
 
Останнє редагування:
вспомни как на четверку гнали и так каждый раз:D
 
та ты и игру не собирался покупать, но по итогу купил 2 раза уже

не хера. допустим хардлайн премак я не собирался покупать я его выиграл.
а для меня хардлайн лучше чем бф 1 . а в плане пехотных боев лучше любой батлы.
то есть нет код там идеален. увидел убил. подавления нет и тд.
батла 3 понятно шедевр в целом. но пехотный бой такой же глюканутый как и везде в батле. вот техника в батле 3 можно обдрочится от счастья.
4 батла это **** медаль за отвагу не больше. все ****ное до безобразия. в момент выхода батлы 4 мне она нравилась больше. но блогодаря нытикам ****ли все то что было нормальным.

а батла 1 это высер не то батла не то хардлайн не то медаль.
не пехотных боев нормальных не техники. какрты размером как в батле 3-4 а техники *** наплакал. ну разве что маленький танк который надо ждать пол часа.
а бежать с респа до 1 точки меня не забавляет. плюс глюканутое пехотное месево.
я уже молчу про штурм . ***** если бы не братва Чечена и медали которые надо проходить раз в неделю по 3 раза одни и те же. я бы *** в это ****о играл
и учтите народ я не в *** не играю вообще кроме батлы. что мне теперь сидеть вообще не играть. я **** в рот эти ****ятские будни. надо немного отвлекаться от реальности.
 
Останнє редагування:
не хера. допустим хардлайн премак я не собирался покупать я его выиграл.
ну чо ж не хера, если ты обосрал игру, купил поиграл, вернул, обосрал еще раз, еще раз купил и сейчас опять обсираешь
 
ну чо ж не хера, если ты обосрал игру, купил поиграл, вернул, обосрал еще раз, еще раз купил и сейчас опять обсираешь
а что мне говорить на черное белое. если игра ****о так оно есть и ****о.
тебе понятно любой хлам ахуительная игра. тока ты ее даже если купишь играть не будешь.
скажешь что времени нет :D. тем не менее всегда найдешь время поиграть в форзу или подобный вздрочь.
 
Да я обожаю катать во всякий воздрочь типа форзы и т.д.
И я не ****осю игры, а потом их покупаю и ною опять ****ося их же как это ты делаешь
 
ты не купил батлу 1 и твоя братва только по одной причине.
потому что батла 1 реальный вздрочь.
 
ты не купил батлу 1 и твоя братва только по одной причине.
потому что батла 1 реальный вздрочь.
я не купил батлу,только потому что у меня есть еще игры в которые я играю, и разрываться еще на одну у меня нету желания. Поэтому я лучше не буду в неё играть, чем заходить раз в 2 недели.
 
Назад
Зверху Знизу