Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Барик VS новая дорога!

Мое мнение!

  • Убрать ***** эту зловонную клоаку с города!

    Голосів: 146 34.0%
  • Мне ***** не нужна эта дорога!

    Голосів: 87 20.3%
  • Построить дорогу а клоаку перенести вообще за город!

    Голосів: 220 51.3%
  • Гена ворует но много делает для города!

    Голосів: 46 10.7%
  • Мне пох в целом,я овощ!

    Голосів: 13 3.0%

  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    429
  • Опитування закрито .
Дык болото там где спутник, вьетнамские площадки, детский. Хозряды чутка повыше, бывший чс.
 
Надо там дорога, надо однозначно!
Тот пиздорез что творится там давно уже пора забыть. Вчера меня черт попутал сунуться на хозряды по Стасовой (****, как раз и ливень начался) ....это лютый там *****ц! Яма на яме, огромные лужи, все парковки платные (за что хз, все равно там мест нет а те что есть далеко идти), снующие с баркасами туда-сюда грузчики....ужас короче. Да, конечно нашел что надо дешевле чем на ГерТруде но...ну его ***! Лучше переплатить и купить на удобном нормальном рынке чем в этот лютый *****ц ехать!!! Снова убедился в этом....
 
Перші 100 мільйонів на будівництво дороги через «Барабашово» планує отримати турецький консорціум Makyol

Турецький підрядник Makyol в особі консорціуму «Блек Сі Консорціум» планує будувати нову дорогу через ринок Барабашово, на ділянці від вул. Мойсеївської та вул. Шевченка до метромосту. Про це стало відомо з системи публічних закупівель «ProZorro».
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Планується, що протяжність будівництва нової дороги складе 762 м, з шириною проїжджої частини 15 м. Ширина велосипедно-пішохідної доріжки 4 м.

На аукціоні, перемогу отримав Консорціум "Блек Сі Консорціум" з пропозицією в 96,2 млн грн.

Якщо порахувати, то приблизно 1 кв.м. нової дороги обійдеться місту в 6640 грн.

Власниками консорціуму є київське «Блек Сі Констракшн» та турецьке Макьоль Іншаат Санайі Турізм Ве Тіджарет Анонім Шіркеті. Кінцевими бенефіціарними власниками є 5 громадян Туреччини. Директором консорціуму є Василь Юрманович.

Консорціум заснували 22 квітня 2020 року.

Юрманович є адвокатом, старшим юристом київського офісу міжнародної юридичної фірми Integrites.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Телефон та адрес реєстрації консорціуму співпадає з телефоном та адресом знаходження міжнародної юридичної фірми Integrites.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


В квітні 2018 року, турецький Makyol підписав договір про співпрацю з Російським фондом прямих інвестицій для реалізації інфраструктурних проектів у сфері інфраструктури, включаючи будівництво доріг. Про підписання відповідної угоди було оголошено під час візиту Президента РФ до Туреччини.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Компанія Makyol є головним акціонером найбільшого в історії Туреччини концесійного проекту в транспортній галузі, автомобільної дороги «Гебзе – Ізмір» протяжністю 423 км, в які входить будівництво 4-го у світі по довжині підвісного моста.

Завадити укласти договір на будівництво нової дороги намагалось ТОВ «Міжнародний фонд ініціатив». Ця фірма має відношення до оточення власників ринку «Барабашово».

Фірма записана на Едуарда Гайденка та Віктора Галюгіна. Перший був членом наглядової ради газети «Время», яку очолював батько Фельдмана, а також помічником нардепа. Щодо Галюгіна, то на нього оформлені кілька фірм, що розташовані на ринку. Раніше засновником цієї фірми був Андрій Колос – екс-менеджер концерну «АВЕК».
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


22 травня скаргу ТОВ «Міжнародний фонд ініціатив» відхилили.

Серед конкурентів консорціуму "Блек Сі Консорціум" на аукціоні було ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком". Цікавим є те, що консорціум в інших закупівлях орендує техніку якраз у ТОВ "Шляхове будівниутво "Альтком".

Нагадаємо, що український бізнесмен Олександр Ярославський в січні 2020 року заявляв, що група DCH планує вийти на ринок дорожньо-ремонтних робіт в 2020 році.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


За словами бізнесмена, в групі DCH буде створено окремий підрозділ, який курируватиме будівництво доріг. Ярославський сказав, що зараз ведуться переговори з іноземними і українськими компаніями, які спеціалізуються на дорожньому будівництві. Зокрема, йдеться про надання техніки, якої у DCH немає.

Також Ярославський припустив, що може бути створене спільне підприємство. Переговори з компаніями проводять з літа 2019-го, зараз вони на фінальній стадії, повідомляв в січні 2020 року бізнесмен.
 
К Кернесу утром подошли какие-то змеи с барика с вопросами про новую дорогу:

 
Пускай замолчат там все *****!
 
Так что? Когда уже новую дорогу будут стоить?
На Киевской пробки постоянные!
 
3df9dccb304acc65c8.webp

Ну так кто-то забыл что надо ливневки делать.
Там ничего нет. Ни ливневок. Ни пожарных проездов.
Одно слово - клоака.
 
Это городские дороги. И Фельдман не имеет права их трогать, делать, вносить изменения.
На фото рынок...

Мне понравилось "Фельдман не имеет права трогать, делать, вносить изменения".
Но почему-то Фельдман указывает городским властям что трогать, делать и куда вносить изменения :)
Если он не имеет права, может ему заткнутся? :)
 
Ну так кто-то забыл что надо ливневки делать.
Там ничего нет. Ни ливневок. Ни пожарных проездов.
Одно слово - клоака.
Это ж про весь Харьков сказано? За исключением парков и зоопарка, конечно, слава Геннадию, да хранит Беня его колеса от коляски вечно!
 
А что ж ты первую часть не показал, а ?

А ты чё не показал? Я что мне попадается по теме, то и выкладываю. Не выложил - значит не видел. А ты если видел - так выкладывай, в чём проблема? :рл:




Свят-свят-свят! Он такой же мой, как и твой.
 
Назад
Зверху Знизу