Перші 100 мільйонів на будівництво дороги через «Барабашово» планує отримати турецький консорціум Makyol
Турецький підрядник Makyol в особі консорціуму «Блек Сі Консорціум» планує будувати нову дорогу через ринок Барабашово, на ділянці від вул. Мойсеївської та вул. Шевченка до метромосту. Про це стало відомо з системи публічних закупівель «ProZorro».
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Планується, що протяжність будівництва нової дороги складе 762 м, з шириною проїжджої частини 15 м. Ширина велосипедно-пішохідної доріжки 4 м.
На аукціоні, перемогу отримав Консорціум "Блек Сі Консорціум" з пропозицією в 96,2 млн грн.
Якщо порахувати, то приблизно 1 кв.м. нової дороги обійдеться місту в 6640 грн.
Власниками консорціуму є київське «Блек Сі Констракшн» та турецьке Макьоль Іншаат Санайі Турізм Ве Тіджарет Анонім Шіркеті. Кінцевими бенефіціарними власниками є 5 громадян Туреччини. Директором консорціуму є Василь Юрманович.
Консорціум заснували 22 квітня 2020 року.
Юрманович є адвокатом, старшим юристом київського офісу міжнародної юридичної фірми Integrites.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Телефон та адрес реєстрації консорціуму співпадає з телефоном та адресом знаходження міжнародної юридичної фірми Integrites.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
В квітні 2018 року, турецький Makyol підписав договір про співпрацю з Російським фондом прямих інвестицій для реалізації інфраструктурних проектів у сфері інфраструктури, включаючи будівництво доріг. Про підписання відповідної угоди було оголошено під час візиту Президента РФ до Туреччини.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Компанія Makyol є головним акціонером найбільшого в історії Туреччини концесійного проекту в транспортній галузі, автомобільної дороги «Гебзе – Ізмір» протяжністю 423 км, в які входить будівництво 4-го у світі по довжині підвісного моста.
Завадити укласти договір на будівництво нової дороги намагалось ТОВ «Міжнародний фонд ініціатив». Ця фірма має відношення до оточення власників ринку «Барабашово».
Фірма записана на Едуарда Гайденка та Віктора Галюгіна. Перший був членом наглядової ради газети «Время», яку очолював батько Фельдмана, а також помічником нардепа. Щодо Галюгіна, то на нього оформлені кілька фірм, що розташовані на ринку. Раніше засновником цієї фірми був Андрій Колос – екс-менеджер концерну «АВЕК».
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
22 травня скаргу ТОВ «Міжнародний фонд ініціатив» відхилили.
Серед конкурентів консорціуму "Блек Сі Консорціум" на аукціоні було ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком". Цікавим є те, що консорціум в інших закупівлях орендує техніку якраз у ТОВ "Шляхове будівниутво "Альтком".
Нагадаємо, що український бізнесмен Олександр Ярославський в січні 2020 року заявляв, що група DCH планує вийти на ринок дорожньо-ремонтних робіт в 2020 році.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
За словами бізнесмена, в групі DCH буде створено окремий підрозділ, який курируватиме будівництво доріг. Ярославський сказав, що зараз ведуться переговори з іноземними і українськими компаніями, які спеціалізуються на дорожньому будівництві. Зокрема, йдеться про надання техніки, якої у DCH немає.
Також Ярославський припустив, що може бути створене спільне підприємство. Переговори з компаніями проводять з літа 2019-го, зараз вони на фінальній стадії, повідомляв в січні 2020 року бізнесмен.