Продолжение истории. Открыла спор. Приложила скриншоты с сайтов отслеживания и квитанцию с Новой Почты, что посылку получил какой-то чел с Изюма. В квитанции есть даже фамилия этого типа. Но Али мне отказал в возврате денег

Типа поспрашивай у родственников.
We're really sorry for what has happened and we totally understand your feeling. As the shipping information indicates the package has been delivered and you didn't provide us with the valid evidence to prove you haven't received the package within the limit days, we assume you have received the package and we will release the full payment to the seller according to our rule.Meanwhile, you're suggested to check with your family member or neighbors if they signed the package in the name of you. Your patience and understanding is greatly appreciated. Do not hesitate to contact us should you have any other questions. In case you have future assistance, we are entirely at your disposal. Best wishes.
Разговор глухого со слепым получается. Что-то еще можно сделать?
Отдельного внимания заслуживает Новая Почта. Два раза звонила им на горячую линию, чтобы выяснить на чье же имя на самом деле был трек-номер китайца. И два раза мне обещали выяснить и перезвонить. Дальше обещаний дело не пошло. И чем они лучше китайцев?