Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

-

  • Автор теми Автор теми dinamitdina
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 05.01.2015
Повідом.: 1081
 
Останнє редагування:
Ну спробувати точно можна. Велосипедна гальмівна система є зачиненою, тож всілякі "антивспінювачі" тощо нафіг непотрібні. Єдине питаня що до в'язкості, але на літо, думаю, проблем не буде.
Але теоретично краще лити максимально рідке мастило.
Спробуй, розкажеш.

Що до набору для прокачки - так це просто розширювальний бачок зверху, куди витискається стара гальмівна рідина з повітрям, та шприц знизу, яким вприскується нова рідина + перехіднички на відповідні дірочки у гальмах, які можна з ампулок різних зробити.
 
Останнє редагування:
- змащування не є головою функцією гальмівної рідини. Рівно як і мастила у демферах тощо.
- відсутність агресивності до сальників? Всім сальникам та ущільнювачам сьогодні ***** повністю на будь-яке мастило.
- відсутність зтискання? Ніякі мастила не зтискаються.

Потрібна текучість? Сенк, кеп, але про це я вже написав. Хай заправляє своїм мастилом та дивиться як працює - потім розкаже.
Я вилочним 5в колись заправляв - нормально працювало. Але воно менш в'язке за 5в-40.

Проблема моторних масел у тому, що їх характеристики описують або низькотерпературну "поведінку" або високо температурну - коли вони замерзають та коли при температурі плівку тримати перестають, мінус 20-30-40-50 градусів та плюс 150. Велосипед же використовується поза цими температурами і те ж 5в-40 за температури 20-30 градусів влітку може мати дуже різну в'язкість.
 
Останнє редагування:
Ну спробувати точно можна. Велосипедна гальмівна система є зачиненою, тож всілякі "антивспінювачі" тощо нафіг непотрібні. Єдине питаня що до в'язкості, але на літо, думаю, проблем не буде.
Але теоретично краще лити максимально рідке мастило.
Спробуй, розкажеш.

Що до набору для прокачки - так це просто розширювальний бачок зверху, куди витискається стара гальмівна рідина з повітрям, та шприц знизу, яким вприскується нова рідина + перехіднички на відповідні дірочки у гальмах, які можна з ампулок різних зробити.

про переходники и штуцера прочла кучу форумов. везде пишут нужны штуцера с резьбой м5 и особенным шагом.

нигде не нашла внятной инструкции, где просто и без метчиков сделать такой штуцер.. как делать из ручки тоже читала, но до конца не ясно, и оно явно там течь будет..хотя наверное все от ровных рук зависит..


если кто знает хорошие темы про то, как самостоятельно и просто сделать штуцер для прокачки гидравлики Shimano образца 2013 года и позже, буду благодарна..
 
Да як зробити - знаходиш платикову трубку відповідну та ввертаєш без ніякої нарізки різьби. Тиск там невеликий - це не тиск в системі при роботі - а просто тиск, яким шприц продавлює систему. Може трохи травитиме - замотай тряпкою, щоб не обгадити все.
Да й на твому відео видно, що каліпер має штуцер, а зверху там лише бачок треба прикрутити. Але можна нічого не прикручувати. Усередині, нижче різьби для заглушки, куди й бачок вкручували, є отвір, в який засунути трубку відповідного діаметру.
 
я в качестве штуцера использовал переходники из капельниц, как раз накрутило на нем резьбу нормально:)
 
Не пешите фигню, в тормоза надо лить тормозную ***костьDOT-3, DOT-4, или гидравлическое масло мге, амг-10. В зависимости от того что было ранее, если ***кость красноватая значит масло, если светлая то тормозуха. Зальёте 5v40 тормоза будут тугие, и не эфективные. Я выбрал бы тормозуху!
 
Сенк кеп. Але яке питання - така і відповідь. Ніхто тут не наполягав, щоб тс лив саме свою моторку. Хоче зекономити на купівлі 100% правильної рідини - хай пробує. Потім розкаже.
 
На покатушке вчера один велосипедиста клялся что четвёртый год ездит на машинном масле15в40 без. В 2011 прокачал и больше не трогал... Тормоза хт старого образца
 
Ну його 15в-40 можуть бути більш рідкими за твої 5в-40.
Роби, розкажеш потім. Ніщо ж не заважатиме замінити на нормальну рідину, якщо не покатить.
 
в машине валяется пол литра 10W40 - можно ли его залить?
в интернете читала что заливают в гидравлические тормоза LHM+ Total...

Так вот я и подумала, почему бы не залить 10w40, раз уже есть оно.?
Покопайся в машине еще, может немного тормозухи завалялось.
 
тормозуха есть дот5 но ей заправляют тормоза Авид и пр. А шиману пишут лучше маслом.
уже приобрела проверенное по многочисленым отзывам масло LHM+ которым якобы все веломастера пользуются, чтобы не тратить дорогое масло от Шимано.

позже отпишусь о результате
 
тормозуха есть дот5 но ей заправляют тормоза Авид и пр. А шиману пишут лучше маслом.
уже приобрела проверенное по многочисленым отзывам масло LHM+ которым якобы все веломастера пользуются, чтобы не тратить дорогое масло от Шимано.

позже отпишусь о результате

вот и норм, LHM рулит и по цене и по качеству (судя по отзывам)
 
Назад
Зверху Знизу