Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

27.08.14 вторжение войск РФ

  • Автор теми Автор теми CAXAP
  • Дата створення Дата створення
У Харкові розраховують отримати замовлення на 45 БТРів та бронемашини «Дозор-Б»
Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, «Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені О. О. Морозова» планує отримати замовлення на наступний рік.
 
Тетяна Чорновол
Подписаться
4 ч.

Скотопрогон Зеленського
Про те, як гроші з кроновірусного фонду пішли не на дороги, а на «відкати»

Першого липня цього року Кабінет міністрів України своїм рішенням розприділив 35 млрд. грн. з бюджетного фонду боротьби з Ковід на будівництво, ремонт та обслуговування доріг.
Епідемія прогресує, а у фонді тепер - нуль. А відпочатку у ньому зауважу було 64 млрд. грн., і з цих коштів безпосередньо на медицину було витрачено лише 4 млрд. грн
Отже медицина - «мінус», може, хоч дороги «плюс»?
Взяла я відповідну постанову Кабміну №539 про розподіл тих коштів та ткнула пальцем в першу ліпшу строку.
Випала мені Дніпропетровська область. Цитую: «будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 . Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка від. С Лобойківка до межі Дніпропетровської області 26+600 –км- 28+600».
З короновірусного фонду на два кілометри дороги було виділено - 100 млн. грн.

Шукаю я тендери і знаходжу, що в червні ТОВ «Автомагістраль-південь» виграло тендер на ремонт цієї ділянки з ціною 398, 9 млн.грн, тобто 200 млн. грн. кілометр.

Отже виходить, що чверть з цієї суми буде профінансовано з короновірусного фонду інша сума з інших джерел.

А тепер увага! Згадана траса, це перший бетонний автобан в Україні, що будується з кінця 2018 року. Проведено багато тендерів на різні ділянки траси, переважна більшість весною 2019 року, тобто за старої влади, кілька за нової. Всі попередні тендери об’єднувало те, що ціна за один кілометр траси не перевищувала 150 млн. (було 138 млн., 140 млн., 145 млн). Я тут даю для порівняння скріни двох договорів в межах одного відрізку шляху від села Лобойківка, майже однієї довжини, з одним і тим самим переможцем тендеру «Автомагістраль південь». Відрізняються ці договори лише двома речами- ціною і організаторами. Один тендер відбувався в часи майданівської влади, а другий робили «слуги народу». В першому ціна 140 млн. за км, в другом - 200 млн.
Тобто на двох кілометрах підрядник зараз піднімає додаткових - 120 млн. грн. Ні курсом, ні цінами на цемент, ні заробітними платами, це не пояснюється, бо навпаки треба було би очікувати здешевлення від підрядників. Техніку давно завезли, бетонні заводи поставили, через епідемію робітники в Польшу не тікають. Що ж сталося? А сталося, те що називається – «відкатами». Те, що крякає, як качка, літає, як качка, і виглядає, як качка є качкою.
Іншого бути не може.

Так само природа шаленої різниці в двох однакових тендерах може бути лише одна- відкат владі.

І апетити цієї влади огого.

В принципі цього варто було очікувати, бо не має стримувань і противаг. Моновлада, яка контролює все і вся, не має проблем «зробити» тендер з будь-якою роздутою ціною. Ситуація в країні ****огічна тій, коли закупалися сумнозвісні вишки Бойка. Проте бюджет не резиновий, через епідемію і бездарність ЗЕ- команди там зовсім сумно шукати гроші. Тому то і запустили лапу у святе - короновірусний фонд.

Всього з короновірусного фонду на дорогу Решетилівка-Кобеляки –Царичанка-Дніпро виділено більше 2 млрд. грн. Не сумніваюсь, всі вони підуть на «відкати» до копійки. Жодного камінчика щебеня на дорогу на ці гроші куплено не буде, очевидно вони підуть на нових служок народу на місцевих виборах.

Такий висновок стає очевидним, якщо проаналізувати наступну позицію в розподілі коштів постанови КМУ №539.

Ця позиція, це будівництво наступного відрізку шляху від вищезгаданої межі 28+600 аж до кордону Дніпропетровської області. Всього 30 км. З короновірусного фонду - виділено 1 мільярд грн.
Проте це далеко не все фінансування цієї ділянки.

«Прозоро» повідомляє, що тендер на цей відрізок траси в процесі. Орієнтовна ціна тендеру вже заявлена. Тільки не падайте - 12 млрд. грн. Як показує практика після розкриття цінових пропозицій вона буде лише трошки дешевша.
До речі, допоможу пригадати, що так звана «Вишка Бойка», коштувала дешевше разом з відкатами. Це кажу не я. Так пише видання, що традиційно ****ізує тендери - «Наші гроші».
Вони порахували, що в тендері, що зараз в процесі на 1 км дорожнього полотна розрахована ціна 270 млн. грн. Тобто вже рівно в половину дорожче від ціни тендерів 2019 року . Не можу тут не процитувати саме видання «Наші гроші»: « Укравтодор Зеленського втричі перевершив Укравтодор Порошенка. Бо вирішив закопати більше 12 мільярдів гривень у 30-кілометрову ділянку Н-31 у Дніпропетровській області. Тоді як попередники протендерили ****огічні 12 мільярдів гривень на будівництво втричі більшої ділянки – 80 кілометрів цієї ж траси з купою ****огічних штучних споруд і мостів у сусідній Полтавській області».
До цієї цитати «Наших грошей» я хочу лише додати одне прізвище, екс- міністра інфраструктури - Омеляна, того, хто «будував» втричі дешевше. Країна повинна знати своїх героїв, тим паче, що Омельяна зараз кримінально переслідує влада…
Також не можу не пригадати суспільству, що саме видання «Наші гроші» в часи Януковича зловило за руку владу під час купівлі сумнозвісних вишок для видобутку нафти і газу. Це їх назва - «вишки Бойка» ввійшла в історію, як синонім мега-корупції.
Нинішній дорожній тендер «Наші гроші» не менш влучно назвали «скотопрогоном для платників податків».

Я тільки уточню: що це - «Скотопрогон Зеленського». Не лише тому, що траса Н-31 найважливіший об’єкт в президентській програмі «Велике будівництво».
А тому, що Зеленський сам взяв на себе відповідальність за підрядників, ставши бізнес-нянею одного з них.
Будують, до речі, «скотопрогон» ті ж підрядники, що і за минулої влади. У них, так би мовити - «картельна змова». Серед змовників дві групи - компанії близькі до мера Одеси Труханова ТОВ «Автомагістраль-Південь» та «Ростдорстрой» і турецька «Онур». Всі вони давно працюють в дорожніх проектах в Україні, подекуди конкурують, але не тут, де їх дії узгодженні та домовлені ( мабуть тому що дороги вистачає всім). Зараз вони синхронно піднімають ціну в тісній домовленості та взаємодії з державним «Укравтодором», який доя них піднімає початкову ціну в тендерах. Це не підрядники накручують ціни, це влада дає їм можливість накрутити. Суть такої поведінки влади завжди одна єдина – отримання «відкатів».
Хто отримує «відкати»? А навіщо НАБУ хліб ість? Ситник повинен розслідувати терміново. Я тут тільки вкажу на таку деталь: Президент Зеленський публічно лобіює інтереси одного з підрядників – турецького «Онуру». В минулому році, він наприклад прилюдно вимагав від губернатора Дніпропетровщини без тендеру віддати будівництво окружної дороги «Онуру».
Отже маємо «відкати» та «лобі Зеленського». А це вибачте мене складається, як два і два –чотири в «Скотопрогон Зеленського».
А «скотопрогон Зеленського» в свою чергу, це як «вишки Бойка» - новий синонім мега корупції.
 
Лукашенко отверг переговоры с Западом и оппозицией после прибытия в Минск самолета руководства ФСБ


Поддержка Кремля и Китая, а также прибытие в Минск спецборта авиации ФСБ России резко повысили воинственность президента Белоруссии Александра Лукашенко, который отверг предложения начать диалог с оппозицией и переговоры с европейскими странами.

В минувшую пятницу, 14 августа, МИД Белоруссии заявлял о «готовности» обсуждать ситуацию в стране с Евросоюзом, который пригрозил Минску возобновлением санкций.

Но спустя пять день позиция Лукашенко развернулась на 180 градусов. «Руководители западных государств предлагают нам переговоры, разговоры. А в это время продолжают гнуть свою линию. Мы тоже это видим, понимаем, но не воспринимаем. Я хочу, чтобы это они услышали», - заявил Лукашенко в среду на совещании с членами СовБеза, заседания которого перешли в ежедневный формат.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Назад
Зверху Знизу