Так будет быстрее:
#ПнВК 8557 для ВСІХ з 01.01.2019
Ціна введення ПнВК, для ВСІХ ПЛАТНИКІВ в редакції невідкладного Президентського законопроекту 8557
VS
Ціна НЕвведення ПнВК та дескридитаціі ідеї при застосуванні тільки для мікро і малого бізнесу до 200 млн («МСБ»)
Робоча група при Мінфіні завершила розрахунки на оцінці втрат на рівні 45 млрд грн
Окремо зазначимо що цей розрахунок:
- Обмежений наявною інформацією щодо окремих обєктів ПнВК;
- Не враховує ефекту детінізації, реінвестування і надходження інших податків, додаткового росту ВВП, які «попередники» в Мінфіні та розрахунки МЕРТ підтверджували всі три роки розрахунків поспіль, включно квітень поточного року. Підстава – два виборчих роки не передбачатимуть детінізації економіки (дивний аргумент, чи не так?)))
Але, що НАЙВАЖЛИВІШЕ (!) втрати в 45 млрд грн не враховують ініціативу БІЗНЕСУ, яким в якості компенсатора впровадження ПнВК запропонований ДІЄВИЙ і 100% КОМПЕНСАТОР – гарантований платіж в сумі 50% податку на прибуток за 2018 рік, який складатиме ті ж самі 45 млрд грн
Адже така фіскально-відповідальна ініціатива бізнесу, що спростувала останні аргументи опонентів ПнВК залишалась поза уваги. А насправді поза уваги залишався сам бізнес, який власним коштом запропонував оплату найочікуванішої реформи
І вже, нібито далекий від здорового глузду, пошук шляхів нейтрального для бюджету впровадження ПнВК, подовжувався – вже поза робочої групи Мінфіну….
Завершенням цих псевдосузиль стала трирічної давнини ідея опонентів – введення ПнВК для малого і мікро бізнесу, що вщент руйнує модельПнВК і є повним і неприпустимим зневаженням до бізнесу, до платників яким навішано ярликів – «хочуть ПнВК тому що не бажають сплачувати податки»
З ціною впровадження ПнВК ДЛЯ ВСІХ, в редакції невідкладного Президентського законопроекту 8557 розібрались – нейтральний вплив на бюджет, 45 млрд грн компенсатора, запропонованого БІЗНЕСОМ
Саме час розібратись з ціною впровадження для Малого і мікро бізнесу, але вірніше – НЕвпроваження для ВСІХ
«Незручне питання» збиткових компаній, операції яких стають обєктом прямого оподаткування в моделі ПнВК, висвітлювалось неодноразово
Додатково нижче навожу інформацію і розрахунки в розрізі кожного обєкту та суми ПнВК
Основний обєкт ПнВК – ДИВІДЕНДИ
В моделі ПнВК закладено рівні правила, прямий обєкт і відсутність взагалі надалі поняття «авансовий платіж податку на дивіденди»
Натомість, в сьогоднішньому податку на прибуток сума таких авансових платежів по дивідендах, з правом заліку в майбутніх періодах, за результатами декларування 2017 року склала – 5,4 млрд грн
В розрахунках ПнВК сума податку, не авансового, а безумовно сплаченого, на 2019 рік складатиме 7,4 млрд грн (ціна питання НЕвпровадження = ціна втрат (!) бюджету)
Дивіденди з пільгою/звільненням в чинному податку на прибуток (ІСІ, звільнені, 4 група с/г-дуже обмежені дані) – НУЛЬ в податку на прибуток – 1,5 млрд грн (ціна НЕвпровадження або ж ціна втрат бюджету)
Далі щодо прирівняних платежів в ПнВК та міфів щодо протирічь BEPS, антиофшорних норм та чинників протидії розмиванню податкової бази
ВІДСОТКИ
2017 рік – задекларований обєкт - обмеження по відсотках – всього 38 млрд грн, в тому числі збитковими компаніями – 35 млрд грн
Сплачено на офшори – 13 млрд грн
Оподаткування в податку на прибуток – 2,6% податку на репатріацію – 0,9 млрд грн («ціна питання…»)
Надходження по ПнВК по відсотках по таких обєктах = 5,2 млрд грн
Обмеження по роялті – в ПнВК – 0,7 млрд грн проти ПнП = 0
Фінансові допомоги неприбутковим та неплатникам (в тч благодійність на офшори), штрафи на користь повязаних нерезидентів (здійснюються ТІЛЬКИ збитковими компаніями), діяльність нерезидентів, що підпадатимуть під оподаткування – стають обєктом ПнВК проти уникнення оподаткування в ПнП – додаткові надходження до бюджету ПнВК дорівнюють сукупно 5,1 млрд грн
Тож, ціна НЕвведення ПнВК, що дорівнює втратам бюджету, сукупно, при дуже обмеженій інформації щодо окремих потенційних обєкті, складатиме 19,9 млрд грн
Зайвим буде наголошувати що:
- обєкти в 20 млрд ПнВК не належать маленьким і мікро
- модель ПнВК є однаково доцільною для ВСІХ платників податків,
- ПнВК є ефективнішим антиофшорним чинником
- ПнВК вирішує питання аналогічні BEPS в прозорий, зрозумілий, недискреційний та ефективний спосіб прямого оподаткування та захисту НАЦІОНАЛЬНОЇ податкової бази
Це майже все що потрібно знати про те, як бізнес своєю ініціативою, громадською позицією і власним коштом , ціною в 45 млрд грн виборює своє право на економічний безвіз у «біленьких комірців» з брудною грою, що виборюють право НЕсплати 20 млрд грн