Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

04.08.2011 Интернет-конференция в ГНИ в Червонозаводском районе

  • Автор теми Автор теми dpi2038
  • Дата створення Дата створення
Уважаемая Ирина Владимировна, скажите пожалуйста, когда Вы покинете доблестные ряды ГНСУ в Червонозаводском районе, тем самым уступив место более молодым, образованным и адекватным работникам?
П.С. Если можно, то заберите туда куда Вы направитесь и начальника отдела НДС, на всякий случай!
П.П.С. Передавайте привет Виктории Анатольевне - это действительно СПЕЦИАЛИСТ (только непонятно как она там у Вас умудряется до сих пор работать???)
 
Ну теперь Ирина Владимировна сожрет Викторию Анатольевну.
 
аха! а те кто выживет, поделят их зарпалты меж собой:):):)
 
точно.Вопрос-каков план Червонозаводской ГНИ по отъему свидетельств НДС и как она с этим планом справляется, а главное какими путями.
 
1.Прошу огласить план по никчемности на август.
2. Порядок регистрации юрлица с 0% ставкой налога на прибыль.
 
1.Прошу огласить план по никчемности на август.
2. Порядок регистрации юрлица с 0% ставкой налога на прибыль.

Я хоть и не из Червонозаводской ГНИ, но иногда вопросы веселее ответов.
Что за регистрация имеется в виду? :)

Я бы на месте ГНИ ответил так: "Они не регистрируются".
 
Я хоть и не из Червонозаводской ГНИ, но иногда вопросы веселее ответов.
Что за регистрация имеется в виду? :)

Я бы на месте ГНИ ответил так: "Они не регистрируются".

А вы представитель ГНИ?
 
Ну теперь Ирина Владимировна сожрет Викторию Анатольевну.

А я вот думаю что не сожрет). У кого же Ирина Владимировна консультироваться будет?)))
А планы по никчемности им "Киев" присылает. Кто несогласен с нагрузками - должен быть "оникчемлен" на 100% дабы другим минимизаторам неповадно было!
 
Анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість здійснюється за наявності підстав передбачених статтею 184 розділу V Кодексу, та в порядку, визначеному розділом V Положення. Анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість може здійснюватись безпосередньо за заявою платника податку на додану вартість на підставах, визначених у підпунктах "а" - "и" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, та за ініціативою відповідного податкового органу на підставах, визначених у підпунктах "б" - "и" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу.
Рішення про анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість за ініціативою податкового органу приймається за наявності відповідних підтвердних документів, які зазначені у підпункті 5.2 пункту 5 розділу V Положення.
Для анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість за підставами, визначеними підпунктами "а", "г" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, необхідно, щоб з моменту такої реєстрації минуло щонайменше 12 календарних місяців.
Стосовно анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість на підставі, визначеній підпунктом "и" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, слід зауважити, що така особа має бути зареєстрована суб'єктом господарювання не менше ніж 12 повних календарних місяців, що передують місяцю, в якому здійснюється анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Так, наприклад, якщо анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "и" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, зареєстрованої у січні 2011 року, відбувається у липні 2011 року то обрахунок відповідних обсягів постачання товарів/послуг такого платника податку на додану вартість для цілей анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість повинен здійснюватись за попередні 12 календарних місяців, тобто з липня 2010 року по червень 2011 року.
Необхідно також зауважити, що відповідно до пункту 184.7 статті 184 розділу V Кодексу платник податку за наслідками останнього звітного періоду зобов'язаний визнати умовне постачання товарів та необоротних активів, які залишаються на обліку та при придбанні яких суми податку на додану вартість були включені до податкового кредиту, та нарахувати податкові зобов'язання виходячи із звичайної ціни відповідних товарів чи необоротних активів.
При цьому, у разі анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість за рішенням платника умовний продаж визначається платником у податковій декларації з податку на додану вартість за наслідками останнього звітного періоду на дату подання заяви про анулювання його реєстрації як платника податку на додану вартість.
У разі анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість за ініціативою податкового органу умовне постачання товарів та необоротних активів відображається у податковій декларації з податку на додану вартість за наслідками останнього звітного періоду (з першого дня такого останнього звітного періоду по день анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість включно).
Зазначені норми щодо нарахування умовного постачання не стосуються лише випадків реорганізації платника податку на додану вартість шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.
Також звертаємо увагу на те, що за особою, якій було анульовано реєстрацію як платника податку на додану вартість за ініціативою органу державної податкової служби, залишається обов'язок щодо повернення органу державної податкової служби свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та усіх засвідчених його копій разом із супровідним листом протягом 20 календарних днів від дня прийняття рішення про таке анулювання (підпункт 5.5 пункту 5 розділу V Положення).
Пунктом 337.3 статті 337 розділу XVIII Кодексу передбачено особливості анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість - інвестора. Так, відповідно до вказаної норми, якщо інвестор (його постійне представництво), який є платником податку на додану вартість, подає податковому органу декларацію (податковий розрахунок) з податку на додану вартість, яка (який) свідчить про відсутність оподатковуваних поставок/придбання протягом дванадцяти послідовних податкових місяців, анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість не відбувається.
При цьому, відповідно до підпункту 14.1.83 пункту 14.1 статті 14 розділу I Кодексу, під терміном "інвестор" у даному випадку розуміється юридична або фізична особа, яка має відповідні матеріально-технологічні та економічні можливості або відповідну кваліфікацію для користування надрами, що підтверджено документами, виданими згідно із законами (процедурами) країни інвестора, та здійснює пошук, розвідку та видобування вуглеводневої сировини відповідно до угоди про розподіл продукції.
 
здравствуйте
флп был прописан в луг обл. меняет прописку на харьков. налоговая луг обл стоит на том, что флп переводят в конце года и сейчас они этим заниматься не будут. правомерно ли это?
какими словами убедить сотрудников налоговой если они не правы в этом вопросе?
спасибо
 
2. Порядок регистрации юрлица с 0% ставкой налога на прибыль.[/QUOTE]

Відповідно до п. 154.6 ст. 154 розділу III Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. N 2755-VI (далі - Кодекс) визначено, що на період з 01.04.2011 р. до 01.01.2016 р. застосовуватиметься ставка 0 % для платників податку на прибуток, в яких:
- розмір доходів кожного звітного податкового періоду наростаючим підсумком з початку року не перевищує 3 млн. грн.;
- нарахована за кожний місяць звітного періоду заробітна плата працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншою, ніж дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом.
При цьому право на отримання пільги (у разі дотримання основних вимог) мають ті платники податку на прибуток, які відповідатимуть одному із визначених в пункті 154.6 ст. 154 Кодексу критеріїв.
Обмеження в 3 млн. грн. визначається наростаючим підсумком з початку звітного податкового періоду і закінчується останнім календарним днем такого періоду.
Згідно зі ст. 33 Кодексу податковим періодом визначається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків і зборів. Податковий період може складатися з кількох звітних періодів.
Підпунктом 2 підрозділу 4 розділу XX Кодексу визначено, що в 2011 році (з 01.04.2011 р. - дати набрання чинності розділом III Кодексу) платники податку на прибуток підприємств складають та подають декларацію з податку на прибуток за такі звітні податкові періоди: II квартал, II і III квартали та II - IV квартали 2011 року.
Що стосується другої вимоги, то нормою 154.6 Кодексу зобов'язано платників податку, які хочуть користуватися пільгою, з 01.04.2011 р. до 01.01.2016 р. нараховувати штатним працівникам заробітну плату у розмірі не менше, ніж дві мінімальні заробітні плати.
У разі якщо хоча б в одному звітному податковому періоді норми п. 154.6 ст. 154 Кодексу не дотримуються, платник податку на прибуток втрачає право на таку пільгу і оподатковується на загальних підставах

Вопрос-каков план Червонозаводской ГНИ по отъему свидетельств НДС и как она с этим планом справляется, а главное какими путями.[/QUOTE]

Відповідно до п. 154.6 ст. 154 розділу III Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. N 2755-VI (далі - Кодекс) визначено, що на період з 01.04.2011 р. до 01.01.2016 р. застосовуватиметься ставка 0 % для платників податку на прибуток, в яких:
- розмір доходів кожного звітного податкового періоду наростаючим підсумком з початку року не перевищує 3 млн. грн.;
- нарахована за кожний місяць звітного періоду заробітна плата працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншою, ніж дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом.
При цьому право на отримання пільги (у разі дотримання основних вимог) мають ті платники податку на прибуток, які відповідатимуть одному із визначених в пункті 154.6 ст. 154 Кодексу критеріїв.
Обмеження в 3 млн. грн. визначається наростаючим підсумком з початку звітного податкового періоду і закінчується останнім календарним днем такого періоду.
Згідно зі ст. 33 Кодексу податковим періодом визначається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків і зборів. Податковий період може складатися з кількох звітних періодів.
Підпунктом 2 підрозділу 4 розділу XX Кодексу визначено, що в 2011 році (з 01.04.2011 р. - дати набрання чинності розділом III Кодексу) платники податку на прибуток підприємств складають та подають декларацію з податку на прибуток за такі звітні податкові періоди: II квартал, II і III квартали та II - IV квартали 2011 року.
Що стосується другої вимоги, то нормою 154.6 Кодексу зобов'язано платників податку, які хочуть користуватися пільгою, з 01.04.2011 р. до 01.01.2016 р. нараховувати штатним працівникам заробітну плату у розмірі не менше, ніж дві мінімальні заробітні плати.
У разі якщо хоча б в одному звітному податковому періоді норми п. 154.6 ст. 154 Кодексу не дотримуються, платник податку на прибуток втрачає право на таку пільгу і оподатковується на загальних підставах
 
кстати вопрос был не про підстави для аннулирования-их вы всегда найдете. А про план по отъему свидетельств.Поделитесь секретом как вашей налоговой удается отправить заказное письмо с отметкой-рекламный листок?Зачем и так понятно.
 
ФОП -платник єдиного податку займається торговельною діяльністю, чи є він платником екологічного податку?
 
здравствуйте
флп был прописан в луг обл. меняет прописку на харьков. налоговая луг обл стоит на том, что флп переводят в конце года и сейчас они этим заниматься не будут. правомерно ли это?
какими словами убедить сотрудников налоговой если они не правы в этом вопросе?
спасибо

Пунктом 66.3. статті 66 Податкового кодексу України встановлено, що у разі проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється адміністративно-територіальна одиниця та орган державної податкової служби, в якому на обліку перебуває платник податків (далі  адміністративний район), а також у разі зміни податкової адреси платника податків, органами державної податкової служби за попереднім та новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків проводяться процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків.
Підставою для зняття з обліку платника податків в одному органі державної податкової служби і взяття на облік в іншому є надходження хоча б до одного з цих органів даних, що свідчать про належну державну реєстрацію таких змін органами державної реєстрації.
У такому разі платник податків зобов’язаний подати органу державної податкової служби за новим місцезнаходженням відповідну заяву у десятиденний строк від дня реєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання) у порядку, визначеному центральним органом державної податкової служби. У разі неподання такої заяви протягом 10 календарних днів платник податків або посадові особи платника податків несуть відповідальність відповідно до закону.
Відповідно до розділу 10 «Порядоку обліку платників податків і зборів», затвердженого Наказом ДПА України 22.12.2010 № 979:
процедури переведення платника податків розпочинаються та проводяться органами державної податкової служби при надходженні хоча б одного з таких документів:
відомостей державного реєстратора про внесення змін до відомостей про місцезнаходження (місце проживання) платника податків;
заяви за ф. № 1-ОПП або за ф. № 5-ОПП із позначкою „Перереєстрація” та копії свідоцтва про державну реєстрацію (витягу з Єдиного державного реєстру – для відокремлених підрозділів), поданих платником податків до органу державної податкової служби за новим місцезнаходженням.
Платники податків зобов’язані протягом 10 календарних днів від дня реєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання), пов’язаної із зміною адміністративно-територіальної одиниці, подати до органу державної податкової служби за новим місцезнаходженням (місцем проживання) заяву за ф. № 1-ОПП або за ф. № 5-ОПП.
У разі отримання органом державної податкової служби за новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків документів або відомостей про зміну місцезнаходження (місця проживання) платника податків такий орган протягом десяти робочих днів від дня отримання документів або відомостей направляє до органу державної податкової служби за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання) інформаційний лист та копії таких документів або відомостей.
В органі державної податкової служби за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання) термін перебування платника податків на обліку повинен бути продовжений до:
закінчення поточного бюджетного року у разі реєстрації зміни місцезнаходження суб'єктів господарювання – платників податків, якими згідно з частиною восьмою статті 45 Бюджетного кодексу України сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду;
закінчення документальної перевірки та узгодження сум грошових зобов'язань за її результатами, якщо перевірка була розпочата або призначена та орган державної податкової служби вже повідомив платника податків про її проведення;
повернення надміру сплачених платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи державної податкової служби, або їх відшкодування платнику податків, якщо останній відповідно до поданих заяв чи податкових декларацій (звітів, розрахунків) претендує та має право на таке повернення чи відшкодування, і термін повернення переплати чи відшкодування настав;
закінчення процедур судового оскарження сум грошових зобов’язань або закінчення процедур адміністративного оскарження сум грошових зобов’язань та спливу місячного строку після закінчення процедур адміністративного оскарження, якщо в результаті таких процедур органами державної податкової служби прийнято рішення про повне або часткове незадоволення скарги платника податків.
Орган державної податкової служби за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків формує та направляє до органу державної податкової служби за новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків пакет документів для взяття на облік такого платника податків протягом:
п'яти робочих днів після спливу строку, на який було продовжено перебування на обліку платника податків згідно з підпунктом 10.1.4 цього пункту та якщо такий строк був більшим одного місяця;
місяця після отримання документів або відомостей згідно з підпунктом 10.1.1 чи підпунктом 10.1.3 пункту 10 Порядку № 979 - в інших випадках.
Пакет документів визначається підпунтом 10.1.5
 
это бот.Как он только обошел защиту непонятно. А может в Червоной все такие?
 
капец какой-то! уважаемый dpi2038 , а не могли бы Вы давать ответы людям нормальным, человеческим языком? блин мало того шо от прочтения мозг в морской узел завязываиццо и глазки ломаюццо, так пока дочитаешь-забудешь о чем вообще речь. А тупо "цицировать" (с) статьи - мы и сами можем
 
НЕ, не могут, ответственности боятси ибо сами не знают "что и как"...
 
Назад
Зверху Знизу