Ребята, покуда работники Водоканала работают на ставке (должностном окладе), а не от выработки, не неся никакой ответственности за сроки выполнения работ, - такая ерунда и будет.
Сегодня провел на яме несколько часов - работать не спешат ребята.
После связи с Мусеевым М.С. (начальником Ленинской администрации) на место прибыл управляющий Ленинским районным подразделением водоканала, работа пошла веселее.
Замена одного участка трубы не дала результата - труба гнилая вся, поэтому течь пошла в следующем куске трубы.
Вырезали еще кусок гнилой трубы - положили кусок "новой" трубы. Так, глядишь, до Локомотива потихоньку и дойдем менять трубу.
Вроде бы все хорошо, но есть одно НО: труба ложится не новая, тоже уже ржавая, тонкостенная, причем никакой внешней обработки трубы от ржавчины не проводят. Поэтому такая якобы новая труба - в лучшем случае на пару лет нам воду даст.
Хочу напомнить всем пострадавшим, что согласно п.4.1.11 Договора о водоснабжении, Потребитель имеет право на освобождение от оплаты за услуги централизованого водоснабжения в случае их отсутствия по вине Исполнителя и на получение компенсации за превышение сроков проведения аварийно-восстановительных работ на водопроводных сетях.
Вот еще выдержка из действующего законодательства Украины:
ПОСТАНОВА КМУ від 21 липня 2005 р. N 630
23. За несвоєчасну оплату послуг споживач сплачує пеню в
установлених законом та договором розмірах. У разі перерви в
наданні послуг, ненадання або надання їх не в повному обсязі,
зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних і якісних
показників від нормативних, виконавець проводить перерахунок
розміру плати за фактично надані послуги в порядку, встановленому
Кабінетом Міністрів України, та виплачує споживачеві компенсацію
за перевищення встановлених строків проведення
аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, що
затверджується центральним органом виконавчої влади з питань
житлово-комунального господарства.
29. Споживач має право на:
9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та
отримання компенсації за перевищення строків проведення
аварійно-відбудовних робіт;
32. Виконавець зобов'язаний:
11) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення
недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або
інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного
будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення -
невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення
надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини
порушення якісних показників надання послуг;
12) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг,
а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений
законодавством та договором;
13) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів
щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх
розгляду;
14) зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової
відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі його
письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх
відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи,
лікування, навчання, проходження військової служби, відбування
покарання);
15) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та
виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення
аварійно-відбудовних робіт;
16) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у
разі ненадання їх, надання не в повному обсязі, зниження якості,
зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від
затверджених нормативів (норм) споживання, у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному
договором;
17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення
виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що
виникли з його вини;
18) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню
споживача та/або членів його сім'ї, шкоду, заподіяну його життю чи
здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а
також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються
відповідно до законодавства і договору;
19) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі
ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та
у випадках, передбачених законодавством і договором;
ЗУ "О жилищно-коммунальных услугах":
Стаття 20. Права та обов'язки споживача
1. Споживач має право:
6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період
тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при
відповідному документальному оформленні, а також за період
фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених
договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі,
визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за
перевищення нормативних термінів на проведення
аварійно-відновлювальних робіт;
2. Виконавець зобов'язаний:
8) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення
встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у
розмірі, визначеному договором або законодавством;
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.06.2008 N 190
Про затвердження Правил користування системами
централізованого комунального водопостачання
та водовідведення в населених пунктах України
3.18. При відсутності засобів обліку у випадках перерв у
водопостачанні тривалістю понад 6 годин на добу при цілодобовому
водопостачанні або більше трьох діб на місяць у разі подачі води
за добовим графіком розрахунок за відпущену воду здійснюється за
нормативами водопоспоживання, які перераховуються на фактичний час
подачі води.
Поэтому каждому надо не полениться, а составить Заявление с требованием пересчитать месячный платеж (особенно актуально это для тех граждан, у кого не установлен счетчик воды), а также на выплату компенсации за превышение сроков аварийно-восстановительных работ и подать его:
- либо в абонентский отдел 61052, г. Харьков, ул. Краснооктябрьская, 90;
- либо почтой заказным письмом на юридический адрес предприятия КП "Харьковводоканал" 61013, г.Харьков, ул. Шевченко, 2;
- либо посредством Интернет:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.