Посилання видалено
4.2. Надання Послуги в повному обсязі гарантується за наявності коштів на Особовому рахунку Абонента,
за активованої опції кредитування*, а також у випадках, обумовлених окремими угодами.
*Абонент може отримувати Послугу і з від’ємним сальдо, якщо скористається функцією Кредитування. Розмір кредиту становить
100 % щомісячної вартості тарифного плану/плану підписки, яким користується Абонент. Якщо щомісячна вартість тарифного
плану/плану підписки менша за 30 грн, розмір кредиту становить 30 грн.
Ирина, подскажите пожалуйста, каким образом у всех кто уходит в минуса активизировалось опция кредитования и каким образом эти минуса превышают 100% месячной стоимости тарифного плана?
4.9.7. Абонент має можливість:
· вибирати один із запропонованих Підприємством Тарифних планів;
· змінювати Пароль доступу до Системи;
· змінювати Пароль до Персонального сайту абонента (сайту статистики);
· змінювати Пароль для доступу до поштової скриньки;
· змінювати обсяг замовленої поштової скриньки.
я хачу поменять пароль к персональному сайту статистика - где этот сайт, где эта статистика, где этот пароль? Услуги предоставляются не в полном объеме...
4.9.8.
Абонент має право замовити Додаткові сервіси або відмовитися від них. Замовлення Додаткових сервісів здійснюється тільки на підставі письмової Заяви Абонента, яка передається до Підприємства через Контакт-центр, факсом
або електронною поштою (sales*datasvit.net).
Замовлення Додаткових сервісів здійснюється тільки за наявності коштів на Особовому рахунку Абонента в сумі, достатній для оплати Додаткових сервісів, що замовляються, і оплати отримання Послуги до кінця розрахункового періоду.
Кто говорил, что нельзя отправлять письмо?
7.2. Білінг є єдиним джерелом інформації про обсяг наданих Абоненту Послуг. Абонент погоджується, що
під час вирішення спірних питань дані Білінгу Підприємства матимуть перевагу над іншими даними.
