Прем’єр міністру України
Тимошенко Ю.В.
Копія: Голові держкомітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Кужель О.В.
Копія: Голові Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України Продан О.П.
Копія: Голові Комітету ВР з питань промислової та регуляторної політики та підприємництва
Королевскій Н.Ю
Копія: Народному Депутату України Ляпіной К.М.
Шановна, Юлія Володимирівна!
Згідно із ст.8 Конститції України: „В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.”
Прийняті останнім часом розпорядження Кабінету Міністрів України, а саме №757-р від 01.07.2009р та № 838-р від 17.07.09р., були прийняті з порушенням чинної Конституції та Законів України.
Розпорядженням 757-р встановлюється норма що до залежності формування податкового кредиту від виникнення податкових зобов’язань по податку на додану вартість, вводиться обмеження відносно термінів включення податкового кредиту при розрахунку податкових зобов’язань, та скасовується право прийняття самостійного рішення відносно включення до розрахунку податкового кредиту платником податку на додану вартість.
Державна Податкова Адміністрація України листом №14927/7/16-1517 від 15.07.09р. дає роз’яснення відносно виконання розпорядження №757-р яким змінює норми Закону України „Про податок на додану вартість” у тому числі і в частині підстав відносно анулювання реєстрації платників ПДВ, що є недопустимим.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України №838-р вводиться ще одне обмеження відносно врахування податкового кредиту та змінюється порядок здійснення корегування податкових зобов’язань по ПДВ, а також змінює порядок та підстави для проведення перевірок суб’єктів господарювання.
Згідно п. 11.4 Закону України „Про податок на додану вартість”: „Зміни порядку оподаткування податком на додану вартість можуть здійснюватися лише шляхом внесення змін до цього Закону окремим законом з питань оподаткування цим податком. У разі якщо іншим законом, незалежно від часу його прийняття, встановлюються правила оподаткування цим податком, відмінні від зазначених у цьому Законі, пріоритет мають норми цього Закону. Це правило не поширюється на міжнародний договір (угоду), згода на обов'язковість якого (якої) надана Верховною Радою України.”
Згідно ст. 1 Закону Країни „Про систему оподаткування”: „Ставки, механізм справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), за винятком особливих видів мита та збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, збору у вигляді цільової надбавки до затвердженого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, і пільги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів про оподаткування. Особливі види мита справляються на підставі рішень про застосування антидемпінгових, компенсаційних і спеціальних заходів, прийнятих відповідно до законів України.”
Таким чином вказані розпорядження Кабінету Міністрів України та Лист ДПА порушують Закони України: „Про систему оподаткування”, „Про податок на додану вартість”, „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, „Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, Конституцію України та підлягають негайному скасуванню на чому ми і наполягаємо.
Україна однією з перших серед постсоціалістичних країн ввела податок на додану вартість, не маючи для цього ніяких передумов. Результат відомий: нанесено болючий удар по фінансам суб’єктів господарювання. Цей податок продовжує здійснювати свій негативний вплив і зараз шляхом гальмування розвитку економіки країни. ПДВ в умовах нашої держави, коли ще відсутні сталі ринкові механізми ціноутворення, спричинює загострення інфляції. На сьогодні податок на додану вартість в Україні є тільки джерелом доходів бюджету, не сприяє регулюванню економічних процесів та є додатковим фактором посилення негативних наслідків світової економічної кризи на економіку України.
Ми вимагаємо найближчим часом розглянути питання відносно скасування податку на додану вартість.
Харківський Клуб Підприємців
Посмотрел,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
, и окончательно убедился, что это просто гламурная тусовка.
Посилання видалено
--------------------------------------------
«Частный предприниматель» предлагает каждому предпринимателю написать письмо Президенту с просьбой об отмене распоряжений КМУ по НДС
Незаконность распоряжений КМУ № 757-р от 01.07.2009 г. и № 838-р от 17.07.2009 г. ни у кого не вызывает сомнения. Как одним из способов борьбы с таким беззаконием со стороны Кабмина, редакция «Частного предпринимателя» направила обращение к Президенту Украины как гаранту Конституции с просьбой приостановить действие этих распоряжений КМУ и предлагает предпринимателям поступить также. Образец письма приведен ниже. Чем больше будет таких обращений, тем больше вероятность того, что нас услышат. В борьбе за свои права необходимо использовать все возможные способы и средства.
Президенту України Ющенку В.А.
Секретаріат Президента України,
вул. Банкова, 11, м. Київ, 01220
Копія: Голові Верховної Ради України Литвину В. М.
Верховна Рада України,
вул. М. Грушевського, 5, м. Київ, 01008
Шановний Вікторе Андрійовичу!
Звертаємося до Вас як до гаранта Конституції України.
Причиною звернення є нехтування Кабінетом Міністрів України нормами ст. 92 Конституції України у частині: «Виключно законами України встановлюються:1) Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори», що виразилось у спробі регулювання оподаткування розпорядженнями Кабінету Міністрів України, так наприклад:
1. Розпорядження Кабінету Міністрів України № 757-р від 01.07.2009р. «Деякі питання адміністрування податків зборів (та обов’язкових платежів);
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України № 838-р від 17 липня 2009 р. «Про врегулювання деяких питань адміністрування податку на додану вартість».
Вищезазначеними розпорядженнями Кабінет Міністрів України перевищує свої повноваження, адже цими розпорядженнями Кабінет Міністрів України фактично змінює принципи дії та застосування Закону України «Про податок на додану вартість» і Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», відповідно ж до ст.75 Конституції України «Єдиним органом законодавчої влади в Україні є Верховна Рада України».
Звертаємо Вашу увагу на те, що дія цих розпоряджень може суттєво загострити економічну кризу завдяки вилученню оборотних коштів і остаточно зруйнувати підприємства усіх галузей економіки країни.
Завдяки Вашим зусиллям Україна почала перетворюватися на країну, де прийняття нормативних актів обумовлене необхідністю розвитку інвестиційного клімату і компаній, які чесно працюють на ринку. Однак останні події запровадженні Кабінетом Міністрів України, з огляду на об’єктивні реалії сучасності, дозволяють дійти висновку, що своїми діями Кабінет Міністрів України опосередковано створює можливість виникнення корупції на всіх рівнях, та руйнує правове поле у державі.
У зв’язку з цим просимо Вас, високошановний пане Президенте, зупинити дію вищезгаданих Розпоряджень Кабінету Міністрів України і звернутись до Конституційного суду України з приводу оцінки їх відповідності положенням Конституції України, та чинних Законів України та зупиниті практику подібного нормотворчості на майбутнє.
Підприємець (ПІБ)