Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Скільки зарплат має коштувати автомобіль?

Статус: Online
Реєстрація: 10.09.2006
Повідом.: 27493
Мабуть, не нова тема і вже колись обговорювалась :D
Але все ж таки, в яких межах слід купувати автомобіль, так щоб не занадто багато витратити, та навпаки - не занадато зажлобитись на собі?
Чув такі варіанти як 4, 6, 9 місячних зарплат.
На закордонних форумах питання розуміють трохи інакше, розглядаючи розмір місячного платежу по кредиту.
 
Це питання дуже залежить від країни.
В Україні понти на першому місті, тому бентлі під вікнами на "газоні" 5-поверхівки на Салтівці своїми глазами бачив. :D

Але в першу чергу від людини, звісно.
Якщо б мені зараз потрібно було їздити в офіс кожен день, я б взяв нову електричку за десь 50к баксів, тобто десь піврічна ЗП. Але працюю з дому, пробіг річний зараз не більше 15к і автівка стоїть 90% часу, тому хай ще постоїть кілька років.
А там буду дивитись.
Але так, десь піврічна зарплатня буде орієнтиром для мене.
 
Автомобіль має коштувати стільки, щоб на момент його подальшого продажу (не за формулою "неспешно дорого"), спроможність дозволяла безболісно купити наступний, не гірший за попередьній.
Якщо доходи значно вище за вказані умови, то що душі заманеться.
 
не занадато зажлобитись на собі?
Чув такі варіанти як 4, 6, 9 місячних зарплат.
А разве відчуття комфорту якось пов'язано з ЗП? Мені типа завжди казалось що якщо куртка, образно кажучи, тепла, то вона тепла незалежно від того 10 або 100к в рік у тебе оклад.

Можи ти замість цього ROI порахуєшь? :) І практично і по-інженерному :)
 
Автомобіль має коштувати стільки, щоб на момент його подальшого продажу (не за формулою "неспешно дорого"), спроможність дозволяла безболісно купити наступний, не гірший за попередьній.
Якщо доходи значно вище за вказані умови, то що душі заманеться.
До речі да, ще питання до ТС - а скільки ЗП має коштувати обслуговання в % от ЗП, або паливо?
 
Можи ти замість цього ROI порахуєшь? :) І практично і по-інженерному :)
Та яке там ROI, в моєму розумінні автомобіль чомусь втрачає всі 100% вартості, бо мало що може статись: КрАЗ протаранить чи слон наступить, або свиня зʼїсть (сусідська Тесла випалить всю підземну парковку).

Тобто, якщо я придбаю щось, наприклад, за 30К, то все, 30К мінус. Жаба давить.

До речі да, ще питання до ТС - а скільки ЗП має коштувати обслуговання в % от ЗП, або паливо?
По паливу можу точно сказати: щоб не більше 2х від витрати палива моїм мотоциклом.
 
Та яке там ROI, в моєму розумінні автомобіль чомусь втрачає всі 100% вартості, бо мало що може статись: КрАЗ протаранить чи слон наступить, або свиня зʼїсть (сусідська Тесла випалить всю підземну парковку).

Тобто, якщо я придбаю щось, наприклад, за 30К, то все, 30К мінус. Жаба давить.
Ну ні, не втрачає, плюс остаточная стоімость таки є, і у різних машин вона різна, ну думаю після Апріліі ти і сам в курсі :)

Ну і якщо Тесла, то страховка-жеж.
 
ну думаю після Апріліі ти і сам в курсі
Як раз Апрілія це приклад нульової залишкової вартості :D
Там цінність не в грошах вимірюється.

Ну і якщо Тесла, то страховка-жеж.
Та воно так, я купую повну страховку на мотоцикл, але щось не довіряю все одно.
 
Мабуть, не нова тема і вже колись обговорювалась :D
Але все ж таки, в яких межах слід купувати автомобіль, так щоб не занадто багато витратити, та навпаки - не занадато зажлобитись на собі?
Чув такі варіанти як 4, 6, 9 місячних зарплат.
На закордонних форумах питання розуміють трохи інакше, розглядаючи розмір місячного платежу по кредиту.
у меня все машины +/- 6 мес зарплат
 
Там цінність не в грошах вимірюється.

Та воно так, я купую повну страховку на мотоцикл, але щось не довіряю все одно.
Як цікаво в тебе поєднується раціональний підхід (там де кількість ЗП та паливо) та ірраціональний (там де свині та цінності). :збентежений:
 
Мабуть треба прив'язуватись не до кількості ЗП і загальної вартості, а скільки % від сукупного доходу може від'їдати авто.
Бо авто може бутьи недорогим при покупці, але під час експлуатації виєбе гаманець.
А є відносно недешеві тачки, котрі на дистанції економлять бабло.
 
у меня все машины +/- 6 мес зарплат
Дякую, десь таку пораду чув в середньому.

Як цікаво в тебе поєднується раціональний підхід (там де кількість ЗП та паливо) та ірраціональний (там де свині та цінності). :збентежений:
Мотоцикл це про цінності, а щодо force majeure, що може помножити автомобіль і всю його вартість на нуль, так це буває. Бачив цієї весни дубайський потоп? Мій Харлей майже водний мотоцикл був у цьому всьому, так залило, що шкутильгав на один циліндр, аж поки не просрався. Ледь з траси не змило нахуй.

Мабуть треба прив'язуватись не до кількості ЗП і загальної вартості, а скільки % від сукупного доходу може від'їдати авто.
Є таке, тому б/в Мазераті дешевше Лексуса. Бо останній це Тойота, а перший це якась трагедія.
 
Мотоцикл це про цінності, а щодо force majeure, що може помножити автомобіль і всю його вартість на нуль, так це буває.
Да ну ти вибач звичайно, але не володарю мотоцикла про форc мажор і автівку сумніватися :) Мот, здається, на пару порядков простіше помножити на нуль. Навіть чисто статистично.

Тому я розглядав машину як ну... диван або ну там куртку. Ти імі покористувався і продав (ну або трейд-ін), але вже дешевше. Риски з аріфметикой є, але невеликі (часто потопи в Дубаі?) і покриваються страховкой. Ну і типа це то, як воно має бути і як воно в 99% випадків і буває. Тут дійсно немає над чим заморочуватися.
 
Останнє редагування:
Це про остаточну вартість?
Це про вартість володіння.
Остаточну вартість взагалі не беру до розгляду, бо я купляю такі тачки, що продати їх потім або неможливо або можливо з великим дисконтом)
 
Я думаю, лучше взять за 20$ свежую с малым пробегом и делать только ТО, чем за 5$ и постоянно вваливать в нее, теряя и деньги и время.
 
Адмирал "ясенхуй"?!
 
Я думаю, лучше взять за 20$ свежую с малым пробегом и делать только ТО, чем за 5$ и постоянно вваливать в нее, теряя и деньги и время.
Тут люди с заработком около 10куе в месяц общаются....
Нафига им развалюха за $k5 ? :)
*
 
Назад
Зверху Знизу