Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
96 дБ в 16 бітах достатньо для запису оркестрових творів. В мене є компакти і вініли Алана Парсонса, так запис однаково охєрєнний шо там, шо там. А те, як звучать BBB з компакту, як раз і є результатом loudness war.ДД цифровой записи ограничен 16 разрядами квантования в CDDA
Такого в світі аудіо вистачало. Наприклад, Ямаха в 80-х розробила технологію керування струмом спокою вихідного каскаду, HCA/Hyperbolic conversion amplification. Щоб підсилювач завжди лишався в режимі А, споживаючи мінімум енергії в стані спокою. Воно вперше з'явилося в MX-10000 Centennial, які зараз йдуть по 10+ к$. Потім трохи спростили, зробили заказну мікруху і до 2000-х штампували усілки з нею. В мене як раз останні представники цієї схемотехніки, MX-1 та MX-2. І коли мікруха згорить (а вони горять!), ці прекрасні усілки перетворяться на купу нікому не потрібного заліза.Состав Накамичевского кристаллоя до сих пор вроде неизвестен, технология его изготовления канула
Ну на самом деле это не "пластинки возвращают", а даже не знаю - звукорежиссеры там что-ли более продвинутые. В любом случае ДД компакт-диска выше, чем винила. По определению. Дальше - уже "не трогайте художника, он так видит" - обработка оригинала соответствующим звукорежиссером.Можна послухати тих самих Within Temptation періоду 2000-х і, для порівняння, Dark Side of The Moon, з його ДД в 11 дБ. Або, щоб вже все стало зрозуміло, Пауелла/Парсонса з саундтреком до "Леді-яструб", де ДД сягає 16-18 дБ - бо кінотеатральна акустика може і вміє таке відтворити.
Якщо є бажання ознайомитися далі з теорію - вся ця хєрня називається Loudness war, про неї в інтернеті писано-переписано. І нові вінілові платівки хоча б трохи повертають повітря в музику.
Чому цi твори з вiнiла або котушок звучать м'яко та душевно, а з CD - вихолощений скляний звук? Навiть лампа цей звук не полiпшуе!96 дБ в 16 бітах достатньо для запису оркестрових творів.
Тому що нормально вони звучать з CD, якщо джерело запису для компакта і вініла одне й те ж саме. Я інколи, коли душа бажає, слухаю з колекцій творів Штрауса у виконанні Чеської філармонії, як раз через той самий CX-A5100, MX-1 і Dynaudio Contour. 16 біт/44.1 кГц цілком достатньо, щоб передати все, що там є, з CD, комп'ютера, телефона або вініла. Музика звучить однаково прекрасно.Чому цi твори з вiнiла або котушок звучать м'яко та душевно, а з CD - вихолощений скляний звук? Навiть лампа цей звук не полiпшуе!
Потому что плавно наростающие искажения аналоговой записи твоя душа воспринимает как "мягко и душевно". Ламповые усилители и их "теплый, ламповый звук" - это своя, отдельная история.Чому цi твори з вiнiла або котушок звучать м'яко та душевно, а з CD - вихолощений скляний звук? Навiть лампа цей звук не полiпшуе!
За усилители Акулиничева этого не скажешь, звучат потрясающе и несколько "лампово", в отличие от других. Но он и мощу не качал в свои усилители, их хватало в комнате советской "хрущовки" слушать с удовольствием для себя!Например бич транзисторных усилителей - динамические интермодуляционные искажения, которые присутствуют на сравнительно высоких мощностях.
Федя. Мы тут выше говорили о ДД. Какой нахъ в принципе ДД мог обеспечить усилитель Акулиничева с его 25-36 ватт на канал в этой самой "советской "хрущовке"? Все это "с удовольствием для себя" очень и очень субьективно. Я свой процессор Сони с его 250 ватт на канал и более-менее соответствующей, хоть и недорогой аккустикой не считаю чем то выдающимся, да и то, музыку "как я люблю" удается послушать не более 20 минут, потом соседи приходят - "мы конечно дико извиняемся, но не мог бы глубокоуважаемый джинн сделать чуточку потише"Но он и мощу не качал в свои усилители, их хватало в комнате советской "хрущовки" слушать с удовольствием для себя!
Бля, ты шо все 250 Вт с него постоянно выжимал? Ушей своих не жалко?свой процессор Сони с его 250 ватт на канал
..и 250 Ватт в них!!!последние лет 5 - хорошие Синхайзеры на бошку - наше фсе
100Вт и 91нюх у колонок.... громкость не до предела, но на кухне уже никто никого не слышит, а только видит как у собеседника просто рот открывается и закрывается, как у рыбы)))Бля, ты шо все 250 Вт с него постоянно выжимал? Ушей своих не жалко?
Вот он секрет магии))
В смысле?Да, та самая война громкости по-домашнему.
цифровой вход ставят даже на современный новодел-кассетники.значит есть спрос на это...
С каких делов? ДД изменился? так врятли.Получился простой компрессор
Добавило разрядности, пусть и фальшивой и магия магнитной записи....если его переписать на MD.