Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Азер на бляхе на огромной скорости сбил пешехода на Ландау. Пешеходу оторвало голову

🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #661
Олені-Олені, небриті і неголені...
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #662
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #663
Та, никто никого не хочет давить, просто хотят что бы все, ВСЕ участники дорожного движения придерживались правил ПДД написаных кровью!

Так я тебе и толкую тут, что ПДД прямо преписывает тебе выбирать скорсоть для движения не максимально допустимую, а так, чтобы ты мог останоится, если пешик выскочит на красный.
А ты упрямшься, вбычился "пешик пидорас, и похуй"
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #664
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #665
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #666
Опять повторюсь. С полтавцом тоже ебланство?
С зайцевой?

А можно уточнить: зайцева на зебре страйк выбивала или улетела в тротуар? Ты ж не сравнивай хуй с пальцем.
А вот пешеход на дороге страдает зачастую по собственному ебланству.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #667
Судя по знаниям ПДД ХФчане ВСЕ купили права и такие же арры йеменцы и прочие гости. Это пиздец.

Так 90% тут отписавшихся и правда купили.
Хуй признаются, конечно , смалодушничают.

Хруй. Будь мужиком, признай:D
Кому не слабо?
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #668
Видишь, как ты удивился, даже запомнил.
Вываленному шлагбауму — нет. Регулярно на переездах кого-то сносят. Ебанашке — да. А так, проскакунов перед поездами тоже до хрена.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #669
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #670
Так я тебе и толкую тут, что ПДД прямо преписывает тебе выбирать скорсоть для движения не максимально допустимую, а так, чтобы ты мог останоится, если пешик выскочит на красный.

А шо за пункт пдд такое утверждает? А то я, когда права покупал, то мне даже на словах такое не говорили.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #671
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #672
Не нравится это правило, ходи пешком.
Перееханных Заей или другими пилотами НЛО это не спасло.
зайцева на зебре страйк выбивала или улетела в тротуар?
Улетела в тротуар от удара в бочину.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #673
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #674
Зайцева тоже ехала на запрещающий. А Дронов который ехал на зилёный, сидит. Хоть сейчас поняли почему?
Потому что похрен на красный едет машина тебе поперек, или пьяный пешеход бежит на красный, ты в любом случае обязан остановиться. Не нравится это правило, ходи пешком.

очень правильно и я полностью согласен, какой бы раздолбай на дорогу внезапоно не выбежал изволь успеть затормозить, для этого пдд специаьгую скорость рекомендуют. Полностью вас поддерживаю в этом, но лохи хотят на дороге царями быть, лохи сэр, хоть тачек накупили, но лохами остались, кугутня позорная и тупоголовая
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #675
А шо за пункт пдд такое утверждает? А то я, когда права покупал, то мне даже на словах такое не говорили.

самый первый, там где общие положения. Про безопасную скорость для движения, обзорность, видимость, дорожная обстановка, дорожные условия, что все это надо учитывать и реагировать на изменение.
Я тут 100-500 раз писал уже.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #676
Или отец, ни дай бг, потрявший едниствнного ребенка.

Или сев за руль ты считаешь себя заговоренным? С водителя может взять ту же плату столб или водитель камаза.

За детьми следить надо. Особенно за единственными. И дорогу научить переходить правильно и безопасно. А то ебанаты внушили себе, что пешеход всегда прав и шляются по дорогам, как у себя дома.

А вот что касаемо столбов и камазов, то тут действует то же правило, что и у пешеходов с автомобилями: хочешь увидеть завтра - не еблань сегодня.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #677
Так я тебе и толкую тут, что ПДД прямо преписывает тебе выбирать скорсоть для движения не максимально допустимую, а так, чтобы ты мог останоится, если пешик выскочит на красный.
А ты упрямшься, вбычился "пешик пидорас, и похуй"
:рл:
А схуяли пешик выбежит на красный если есть правила ПДД запрещающие это?
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #678
За детьми следить надо. Особенно за единственными. И дорогу научить переходить правильно и безопасно. А то ебанаты внушили себе, что пешеход всегда прав и шляются по дорогам, как у себя дома.

Да я ж с этим не спорил. Учить с младых ногтей и пиздить при попытке нарушить. Оленей с дорог надо убирать, что за рулем, что пеших.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #679
И ссыль на ПДД можешь привести о скорости, значительно меньшей от разрешенной?
Кроме собственно Правил, специально для тупых существуют официальные комментарии юристов, которые разжёвывают многие пункты.
Почитай, пригодится.
Дядя, ты точно "несповна розуму". Где ты увидел, что я оспариваю ПДД. Совсем наоборот, я их пропагандирую и призываю выполнять неукоснительно, так как сам их соблюдаю хоть на авто, хоть как пешик. Аль не заметил?
Если ты не выполняешь пункт Правил, процитированный мной, значит, не соблюдаешь. Однозначно.

И вот еще немножко:
1.5. Дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків.

безпечна швидкість - швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;

видимість у напрямку руху - максимальна відстань, на якій з місця водія можна чітко розпізнати межі елементів дороги та розміщення учасників руху, що дає змогу водієві орієнтуватися під час керування транспортним засобом, зокрема для вибору безпечної швидкості та здійснення безпечного маневру;

дорожні умови - сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;

дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність та стан дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом;

небезпека для руху - зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку;

недостатня видимість - видимість дороги в напрямку руху менше 300 м у сутінках, в умовах туману, дощу, снігопаду тощо;

обмежена оглядовість - видимість дороги в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об'єктами, а також транспортними засобами;

темна пора доби - частина доби від заходу до сходу сонця;

2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну,

2.9. Водієві забороняється:

а) керувати транспортним засобом у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;

{Підпункт "а" пункту 2.9 в редакції Постанови КМ № 161 від 22.03.2017}

б) керувати транспортним засобом у хворобливому стані, у стані стомлення, а також перебуваючи під впливом лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції і увагу;

д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, тримаючи їх у руці (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання);

12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.

12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.

12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.

12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 50 км/год.
 
  • 🔴 21:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #680
Очень часто так и есть.

Заскриншотил в мемориз :клас:

b254c23fee952a855831ce8273b0d239.jpg
 
Назад
Зверху Знизу