Систему еще не запустили, а правила уже нарушает сам горсовет
Додаток 3
до рішення 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання
«Про затвердження правил користування міським електричним
транспортом та впровадження автоматизованої системи
обліку оплати проїзду»
від 20.09.2017 № 787/17
Правила впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова
.2.4.1. Валідатор-реєстратор проїзду за допомогою електронних квитків, який є пристроєм, що встановлюється всередині салону транспортного засобу у кількості не меншій кількості вхідних/вихідних дверей кожного транспортного засобу, і призначений для:
(а) прийому електронних квитків в якості носія інформації про передплачені суми за проїзди;
(б) інформування пасажира про успішну реєстрацію проїзду, або відмову;
(в) інформування пасажира після успішної реєстрації проїзду про залишок передплачених проїздів на електронному квитку;
(г) передачу даних на бортовий комп’ютер про кожну успішну реєстрацію або відмову реєстрації проїзду;
(д) прийом і зберігання інформації про поточні тарифні плани, врахування цієї інформації при виконанні функцій за пунком (в) цього підпункту.
Валідатор-реєстратор проїзду за допомогою електронних квитків має бути оснащений індикатором з інформацією, яку легко розпізнати в умовах салону транспортного засобу, і повинен дозволяти нормальну експлуатацію в діапазоні температур навколишнього середовища від -15°С до +40°С, а також інтерфейс И.8485 для обміну даними з бортовим комп’ютером.
Этот пункт тоже интересный
5.3. При відсутності реєстрації проїзду
протягом трьох спроб пасажир повинен покинути транспортний засіб



. В цьому випадку пасажир має право звернутися до сервісного центру для врегулювання ситуації.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.