_pasha
P
- 🔴 18:33 Повітряна тривога в Харків.обл.
- #21
Да может и так. Скоро посмотрим. Спасибо._pasha А чем сепик не угодил?
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Да может и так. Скоро посмотрим. Спасибо._pasha А чем сепик не угодил?
Ящо ця потвора сгорить - то пизда вашому реестротору и на хуя тоді щось іще купувати?Якщо ця потвора згорить, що купити замість неї?
До речі - а навіщо в авто 16-ти канальній реестратор з записом на HDD? HDD там пизда прийде так шидко, що ще невідомо що сгорить раніше він чи бп.
Ящо ця потвора сгорить - то пизда вашому реестротору и на хуя тоді щось іще купувати?
До речі - а навіщо в авто 16-ти канальній реестратор з записом на HDD? HDD там пизда прийде так шидко, що ще невідомо що сгорить раніше він чи бп.
Знову драстє! Реєстратор не авто, Dahua HCVR4116HS-S2, живлення від бп 12в 2А. Не перевіряв, чи є стабілізація живлення схеми самого реєстратора, але стабілізації живлення вінта нема і це точно.
Прийшов у Космодром, сказав дайте мені бак-буст, дали. Вже прочитав що це повне лайно з низьким КПД. Якщо ця потвора згорить, що купити замість неї?⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
ви не зовсім зрозуміли зміст прочитаного, він не в авто
инвертор это называется - готовое и работоспособное изделие и аккумов можно подключать хоть целый шкаф в зависимости от модификации...у Вашому випадку має сенс пошукати так звані «безперебійнки» для мережевого обладнання
Самокритично получается, особенно на фоне вот этой ремарки-Тут традиційно мало хто вникає в зміст сказаного/написанного. Навпаки, сюди ходять самостверджуватись, тому поспішають продемонструвати, які вони круті та обізнані. Поки до справи не дійде...
Вася обычные винты (HDD) годами работают в авто? Вы таки имеете представление как они устроены? Или читаем процитированное выше о вникании в смысл и самоутверждении?Та не треба тут з пальця висмоктувати проблеми: вигадувати про гвинт (HDD) — роками працюють.
судя по всему малчик даже не понимает о чем он, а вы тут о каких то инверторах стойках и трансформаторах. Безперебойник это как правило платка по его мнению....Вони зроблені за звичай теж у вигляді плати без корпусу
Яцек так тогда не еби мозг и огласи полностью ТЗ - питание только от акк или есть сеть, а питание от акк нужно только как резервное при пропадании 220 и тд., а то в угадайку играть тяжело.ви не зовсім зрозуміли зміст прочитаного, він не в авто
уже приобретено?⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Это замечательно, но ТС интересна обратная ситуация: входное напряжение меняется в пределах, а выходное стабильно 12В. Но, боюсь, по току он всё равно не потянет.⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
ТСу подойдет
инвертор это называется - готовое и работоспособное изделие и аккумов можно подключать хоть целый шкаф в зависимости от модификации...
Самокритично получается, особенно на фоне вот этой ремарки-Тут традиційно мало хто вникає в зміст сказаного/написанного. Навпаки, сюди ходять самостверджуватись, тому поспішають продемонструвати, які вони круті та обізнані. Поки до справи не дійде...
Вася обычные винты (HDD) годами работают в авто? Вы таки имеете представление как они устроены? Или читаем процитированное выше о вникании в смысл и самоутверждении?Та не треба тут з пальця висмоктувати проблеми: вигадувати про гвинт (HDD) — роками працюють.
ssevaa по утверждениям Vasija они -
судя по всему малчик даже не понимает о чем он, а вы тут о каких то инверторах стойках и трансформаторах. Безперебойник это как правило платка по его мнению....Вони зроблені за звичай теж у вигляді плати без корпусу
Яцек так тогда не еби мозг и огласи полностью ТЗ - питание только от акк или есть сеть, а питание от акк нужно только как резервное при пропадании 220 и тд., а то в угадайку играть тяжело.ви не зовсім зрозуміли зміст прочитаного, він не в авто
А шоуже приобретено?⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
я спорил что ли по этому поводу? )))Інвертор - це будь-який функціональний вузол, котрий перетворює постійну напругу чи струм, на змінний. Всього на всього.
1. Ого. Гарна річ.
Підозрював, що не в автівку.
Тільки тепер питання: а це величина струму споживання вказана тільки для самого пристрою (а камери окремо), чи разом?..
2. Вже купили. Тепер купуйте на нього радіатор та прокладку з термогуми. (Но, тільки після відповіді на перше питання.)
я вобще не вижу проблемы поставить на транзисторе стаб и не выебываться со всякими дорогостоящими фенечками которые тут советуют...
если нужно ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО от аккума питать(предполагается что на него есть зарядка), то самый простой стаб(та же кренка на радиаторе на крайняк, не такой уж и большой потребляемый ток, с радиатором потянет), а если это только один узел системы питания, то нужна полная блок схема что там да как.
Камери окремо, 2А - споживання самого пристрою
КРЕН - це перше про що я подумав коли побачив майже 15В на живленні вінта. Я за освітою не елєктронщик, але здається КРЕН вимагає мінімальної різниці між входом та виходом +1,5В
От интересно и что они делают с при включении термозащиты?Якщо встановити плату вертикально, з гарною вентиляцією, то може статися, що радіатор буде не потрібен. Варто спробувати. (Звичайно під навантаженням.) Та з півгодини постежити за рівнем вихідної напруги. Перетворювачі на ній мають захист від перегріву — так що це можна робити спокійно.
[...]
И в принцыпе лучше всего выпаять обе лм-ки и запаять на их место такие-же, но в корпусе то-220 и с радиатором или их-же но напаянных на медные пластинки и то-же прикрученых на радиаторы.
Шо це було? Пиво водка или шо потяжелей?На таком величественном фоне коллективного бессознательного апеллировать к здравомы смыслу — бессмыслено. Как там у Самуила Яковлевича... В общем, не сдерживайте себя. Пролжайте.![]()
То китайское убожество, собранное на левых LM2577S и LM2596S, не спасет никакой радиатор.Ещё начните рассказывать, что для какого-то там затрапезного регистратора в авто обязательно нужен стабилизатор с койсмическими параметрами (и поддержкой ФАПЧ, как в приведенном выше Вами примере) и, потом, для убедительности сделайте вид, что этот модуль не допускает установки на радиатор. А мы тут будем сидеть и глазами хлопать аки дети малые, неразумные, и хавать это всё. На это надежда, да?Мечтать не вредно.
У LM2596S при сгорании пробивает ключ, так что если она сгорит, то новый уже не понадобится.Вже прочитав що це повне лайно з низьким КПД. Якщо ця потвора згорить, що купити замість неї?
Ну нет на этой плате ни LM2577S, ни LM2596S, даже если на корпусах такая маркировка и имеется.Перетворювачі на ній мають захист від перегріву — так що це можна робити спокійно.
У LM2596S при сгорании пробивает ключ, так что если она сгорит, то новый уже не понадобится
Мабуть, дешевше буде не купляти новий реєстратор, а зробити нормальне живлення для цього. Але якщо ви наполягаєте...Шановний, уявіть собі що існують люди, які після того як такий стабілізатор згорить сам та навіть спалить реєстратор з вінтом, куплять новий реєстратор, новий вінт
Якщо бажаєте дешево - є китайські мікросхеми для DC-DC перетворювачів.а також новий стабілізатор, тіко не такий, а з вищим кпд, нижчою вартістю і надійною системою захисту від пробою.
Щось складніше за 1.5KE13A буде коштувати дорожче, ніж сам перетворювач.Або нічого не згорить, просто треба буде влаштувати ще одну систему спостереження. Ось що це за стабілізатор буде і полягало моє питання, навіщо мені Ваші "всьопрапало"?