Статус:
Offline
Реєстрація: 07.12.2009
Повідом.: 19667
Реєстрація: 07.12.2009
Повідом.: 19667
- 🟠 00:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
- #42441
UkropNews @RussBars 2 год.2 години тому
Поліція відкрила кримінальне провадження за фактом бійки в Раді #UKROPNEWS
Догоняй! Е7Ы09 @mix_voronezh 3 год.3 години тому
#Улюкаев ограбил честнейшего человека,совесть нации - Игоря Ивановича Сечина. Как же глубоко засела пятая колонна в стенах кремля.
Дональд Трамп @DonaldTrumpRF 46 хв.46 хвилин тому
Устранил Улюкаева, т.к. зачем в росиии министр экономического развития, если там нет ни экономики, ни развития.
Дональд Трамп @DonaldTrumpRF 36 хв.36 хвилин тому
Позвонил Медведеву, говорю, просыпайся, бери тёплые вещи и на выход. Заплакал
Kristina Berdynskykh @berdynskykh_k 34 хв.34 хвилини тому
Інститутська. Є металевий паркан і металошукачі, але прохід поки вільний.
-
Зроблено в Україні
13 год. ·
Кременчуцький стальзавод відновлює виробництво вагонного литва
ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» (КСЗ) на початку грудня відновить випуск великого вагонного литва. Про це в інтерв'ю «Кременчуцької газеті» розповів директор КСЗ Віктор Самусенко.
За його словами, завод 7 листопада запустив термічний цех, а з 5 грудня запалить піч і приступить до випуску великого лиття.
"На сьогоднішній день йде пожвавлення ринку вагонобудування, відбуваються зміни на «Укрзалізниці». Її нове керівництво говорить про необхідність будівництва нових вагонів. Прозвучала цифра замовлення на 2017 рік - 6300 нових вантажних вагонів і 23 тисячі вагонів планують відремонтувати. З практики – кожен третій ремонтний вагон вимагає заміни ходової частини, а це ще близько 7 тисяч комплектів. Склавши всі разом, отримаємо потребу від 13-14 тисяч вагонокомплектів. Ми готові до цього. Тому підприємство відновило роботу ", – зазначив Самусенко.
Топ-менеджер відзначає, що альтернатива вагонобудівників – закупівля вагонного литва або у ПрАТ «Азовелектросталь» (Маріуполь, входить до групи «Азовмаш»), яке простоює, або у закордонних виробників.
Планується виробляти кілька сотень вагонокомплектів в місяць. З урахуванням сформованого портфеля замовлень не виключено, що завод працюватиме не як планувалося раніше – 3 місяці, а 6 або навіть 12, і не в одну, а в кілька змін.
"Вже є серія виграних тендерів. До кінця року наберемо необхідний портфель замовлень", – переконаний директор КСЗ.
Станом на 1 жовтня 2016 року у підприємстві працювало 947 чоловік, за жовтень-грудень планують прийняти ще більш 1 тисячі чоловік.
Поліція відкрила кримінальне провадження за фактом бійки в Раді #UKROPNEWS
Догоняй! Е7Ы09 @mix_voronezh 3 год.3 години тому
#Улюкаев ограбил честнейшего человека,совесть нации - Игоря Ивановича Сечина. Как же глубоко засела пятая колонна в стенах кремля.
Дональд Трамп @DonaldTrumpRF 46 хв.46 хвилин тому
Устранил Улюкаева, т.к. зачем в росиии министр экономического развития, если там нет ни экономики, ни развития.
Дональд Трамп @DonaldTrumpRF 36 хв.36 хвилин тому
Позвонил Медведеву, говорю, просыпайся, бери тёплые вещи и на выход. Заплакал
Kristina Berdynskykh @berdynskykh_k 34 хв.34 хвилини тому
Інститутська. Є металевий паркан і металошукачі, але прохід поки вільний.
-
Зроблено в Україні
13 год. ·
Кременчуцький стальзавод відновлює виробництво вагонного литва
ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» (КСЗ) на початку грудня відновить випуск великого вагонного литва. Про це в інтерв'ю «Кременчуцької газеті» розповів директор КСЗ Віктор Самусенко.
За його словами, завод 7 листопада запустив термічний цех, а з 5 грудня запалить піч і приступить до випуску великого лиття.
"На сьогоднішній день йде пожвавлення ринку вагонобудування, відбуваються зміни на «Укрзалізниці». Її нове керівництво говорить про необхідність будівництва нових вагонів. Прозвучала цифра замовлення на 2017 рік - 6300 нових вантажних вагонів і 23 тисячі вагонів планують відремонтувати. З практики – кожен третій ремонтний вагон вимагає заміни ходової частини, а це ще близько 7 тисяч комплектів. Склавши всі разом, отримаємо потребу від 13-14 тисяч вагонокомплектів. Ми готові до цього. Тому підприємство відновило роботу ", – зазначив Самусенко.
Топ-менеджер відзначає, що альтернатива вагонобудівників – закупівля вагонного литва або у ПрАТ «Азовелектросталь» (Маріуполь, входить до групи «Азовмаш»), яке простоює, або у закордонних виробників.
Планується виробляти кілька сотень вагонокомплектів в місяць. З урахуванням сформованого портфеля замовлень не виключено, що завод працюватиме не як планувалося раніше – 3 місяці, а 6 або навіть 12, і не в одну, а в кілька змін.
"Вже є серія виграних тендерів. До кінця року наберемо необхідний портфель замовлень", – переконаний директор КСЗ.
Станом на 1 жовтня 2016 року у підприємстві працювало 947 чоловік, за жовтень-грудень планують прийняти ще більш 1 тисячі чоловік.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.